ESTIC CANSAT DE LLADRES

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: ESTIC CANSAT DE LLADRES

Entrada Autor: Monxu » dj. nov. 18, 2010 12:01 pm

Doncs l'invent de l'AT mola bastant eh, anant bé tindria seguidors, es veu bastant segur.

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dj. nov. 18, 2010 1:18 pm

AT !!

molt bona idea !!! segurament la persiana per colocarla amb un garatge comunitari hauria d´esser amb reixa, que es puguir veure el qu hi ha dintre....
-
un altre idea seria.......si esteu cansats de lladres........ treures el permis de caça i comprarse una.... .... perdo eh!!

ha d´esser molt emprenyardor aixo que et fotin coses dintre el garatge !!!!!!!!

pf: tinc pensat un altre model pero, no se dibuixarlo !!! va el patentem???? el fabriquem ???? socis???? :b9 :b9 :b9
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 18, 2010 1:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dj. nov. 18, 2010 1:50 pm

[quote user="Steelman" post="146962"]I parlar amb el president de la comunitat que si no volen posar mesures, aleshores al proxim furt que es fagi responsable l'assegurança comunitaria del furt[/quote]

[quote user="GRUM" post="146967"]Malauradament, això de les assegurances és complicat. Potser per aquí hi ha algú més capacitat que jo per parlar del tema (jo el desconec), però diria que en els parkings comunitaris, l'assegurança no es fa responsable de res.[/quote]

Steelman en Grum té rao, les assegurançes de les comunitats de parking MAI es fan càrrec d'aquests furts o robatoris. N'estic del tot segura, ja que fa uns anys la meva pobra NS1, que la tenia ben guarda al pàrquing comunitari es va "llevar" un bon dia i li faltaven tot tipus de peces (que uns mangants s'havien entretigut a treure-li durant la nit), així és que vaig reclamar a l'administració de finques i fins i tot vaig fer la corresponent denuncia al mossos. El resultat? doncs torna-t'ho a comprar i reparar tu mateixa! perquè lo que son els mossos o l'asseguradora es renten les mans :enfaduu :enfaduu

VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Entrada Autor: VicBo » dj. nov. 18, 2010 4:22 pm

Gràcies per les idees,

Malauradament he de dir que totes les sospites (tant de mossos, afectats, asseguradores....) coincideixen en que el bretol que fa tot això és un veí del mateix immoble. :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Això què significa que una carcassa de càmara no farà efecte ja que ell sabrà perfectament que no funciona. Per altra banda, n'he vist diferents tipus i us puc assegurar que si no hi ha molta llum la imatge és dolenta i la identificació molt difícil. si és un veí sempre el podré identificar per la forma de moure's però la "justícia" dirà que no hi ha prova concluent i m'agafarà una mala llet que potser sí després faré coses que no hauria de fer. :mrgreen: :mrgreen:

El James Bond m'ha passat aquesta opció: és una alarma potent i barata que funciona a base d'un sensor de moviment. Potser amb això trindrà un bon susto. Ho vaig a provar ( ara que si la caixa no fos un projecte sinó una realitat...... és que fins i tot la trobo maca!!! Dignificaria el local) :D :D
http://www.dealextreme.com/details.dx/s ... ull%20view

Salut i gràcies per tot!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 18, 2010 5:18 pm

[quote user="VicBo" post="147000"]
Malauradament he de dir que totes les sospites (tant de mossos, afectats, asseguradores....) coincideixen en que el bretol que fa tot això és un veí del mateix immoble. :enfaduu :enfaduu :enfaduu

[/quote]
  • Pregunto:
    • Quants veins sou a l'inmoble?
    • Si els coneixes una mica pots começar a descartar gent, i al final en quedaran quatre o cinc sols, no?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dj. nov. 18, 2010 7:17 pm

[quote user="VicBo" post="146953"]Caram AT aquesta idea de la caixa metàl·lica m'agrada molt i al parking la podria posar perquè representa que és un moble (=no faig obra Randy) i cap perfectament dintre de la plaça d'aparcament.

I de quin material seria que no peses molt? Hi podria posar dues motos?

L'alarma també és una solució però no definitiva encara que disuasòria ho deu ser. Per quins preus les puc trobarr?

Gràcies atots per endavant
[/quote]

Si, l'idea es que hi capiga en una plaça de parking. Avui he demanat pressupost d'un parell de tipos de persiana metalica, la standard de tota la vida, i una antilladres. Si veig que el preu de la reixa no es dispara, ens podriem plantejar una petita fabricació. La resta es poca feina. En quan tingui preus més exactes us informo i valorem si es factible produir el "BIKEBOX" (ja l'he batejat). :D

Us informo en breu.

VicBo
Presentats

Entrada Autor: VicBo » dl. nov. 22, 2010 12:28 pm

Randy no 4 ó 5 en queden 3 però com ho faig per eliminar els dos inocents? o són tots tres culpables?

AT, espero impacient les teves notícies per veure si neix la BikeBox.

Salut

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. nov. 22, 2010 1:03 pm

AQUÍ I AQUÍ

ja hi han pensat amb caixes per garatges. Això si, un pel cares però poden donar idees.

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 22, 2010 1:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. nov. 22, 2010 5:19 pm

[quote user="VicBo" post="147479"]

AT, espero impacient les teves notícies per veure si neix la BikeBox.

Salut
[/quote]

Doncs els hi vaig enviar un email i encara no m'han respos....I després diuen que hi ha crisi...si, si, i les poques ganes de treballar de uns quants tambe...

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. gen. 30, 2011 3:58 pm

A veure que us sembla això...

Imatge

Imatge

Seguim endavant? Hi han mototuristes realment interessats en un "Bike-Box" d'aquests?

Ja direu.
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 30, 2011 3:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. gen. 30, 2011 4:47 pm

quin preu te?
Ex ...moltes coses

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. gen. 30, 2011 5:38 pm

[quote user="Steelman" post="155598"]quin preu te?[/quote]

No ho se.

El preu sería just el que ens costaría comprar el material. Si volem que ens surti un preu ajustat, el muntatge se l'hauria de fer cada un a casa seva. Ens estalviariem el preu del muntatge i del transport, doncs desmuntat i cap tot al cotxe de cada mototurista, mentres que si l'entrego muntat l'haurem de portar amb camió amb lo qual incrementem el preu final.

La qüestió sería:

Veure quans mototuristes li interesa aquest "box-bike".
Veure quin descompte ens fan els proveidors.
I valorar si surt a compte.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. gen. 30, 2011 6:21 pm

Jo veig molt bé la caixa metàlica, eh. Molt bon invent
ImatgeImatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. gen. 30, 2011 7:11 pm

[quote user="Sagal" post="155611"]Jo veig molt bé la caixa metàlica, eh. Molt bon invent[/quote]

ah? i no oblidis d´untar la ferradura o la nansa amb àcid sulfuric o fer-hi passar corrent , al menys el veuràs l´endemà amb els dits embolicats, si es que es un vei teu. :twisted: :twisted: :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 30, 2011 7:15 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

VicBo
Presentats

Entrada Autor: VicBo » dt. feb. 01, 2011 11:19 pm

A mi aquesta idea m'agrada molt, pot ser una bona solució, un dubte es pot incorporar un bon pany? Quan pesarà tot?

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. feb. 06, 2011 6:11 pm

estic amb l'Steelman: "I parlar amb el president de la comunitat que si no volen posar mesures, aleshores al proxim furt que es fagi responsable l'assegurança comunitaria del furt"

El que realment funciona amb la gent és la pela!, si la comunitat no hi vol fer res, que pagui la comunitat, con un par!!! I amb una mica d'insistencia, buf la gent acaba cedint.

Pero si, jo també he passat per situacions d'aquestes i et veus impotent per fer res, a més els mossos passen de tot (ho sento pels que ho sigueu del foro, pero és la veritat) i la justicia, la justicia està feta per defensar el delinquent.

Sort company.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 06, 2011 7:55 pm

[quote user="VicBo" post="155949"]A mi aquesta idea m'agrada molt, pot ser una bona solució, un dubte es pot incorporar un bon pany? Quan pesarà tot?[/quote]

Aquestes persianes de la marca ITEM ja venen amb pany incorporat. De fet si mireu l'imatge on es veu la caixa sencera, entre nança i nança s'hi vei una rodona que es el pany. Naturalment no es un pany de seguretat, perque son persianes pensades per l'industria, però si que s'hi pot incorporar un pany com els de les persianes de les botigues o algo semblant. Això es de menys, doncs te fàcil solució.

El principal problema d'aquest tema es el preu. Si es vol un preu competitiu em de tenir uns quants interessats amb una "Bike Box" i que cada un s'ho monti a casa seva (tipus ikea). Jo ja m'encarregaria de fer una documentació on es vegi el pas a pas del muntatge.

Podem tenir el post una temporada obert i a veure si te èxit o no.

Ja parlarem.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dg. feb. 06, 2011 10:45 pm

Vols dir que t'ho deixaran muntar al pàrking ?

VicBo
Presentats

Entrada Autor: VicBo » dg. feb. 06, 2011 10:58 pm

Perfecte a mi ja em pots apuntar, una bike box per dues motos

Moltes gracies

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 06, 2011 11:43 pm

[quote user="Ramon" post="156337"]Vols dir que t'ho deixaran muntar al pàrking ?[/quote]

i perque no?

algú disposa o sap la normativa de parkings comunitaris?

Si aplico la llògica (que sovint amb aquests casos de llògica ben poca....) si hi pots col·locar un remolc, se suposa que un remolc tancat sense rodes (que en definitiva es la BikeBox) s'hauria de poder colocar en una plaça de parking. No?

A veure si algú en sap algo. Gràcies.
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 07, 2011 12:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”