Em dic Laia, sóc de Barcelona, tinc 23 anyets i desde fa uns 4 mesos tinc la meva estimadeta Hornet. :D :D
La primera moto la vaig tenir amb 7 anys, i bueno, vaig seguir portant les motos dels amics, després vaig tenir un ciclomotor i més tard la CBR 125R.
I bueno, la veritat és que estic molt ficada en el tema de les manifestacions, si. La veritat és que la història és una mica curiosa.... Ho explico una mica per sobre, ok?
A la primera manifestació vaig anar amb la CBR, i a la tercera que van fer, ja vaig anar amb la hornet. I bueno, el dia següent de la manifestacio, vaig entrar al foro de www.motos.ws i vaig veure que hi havia un noi q preguntava per mi. El següent cap de setmana, vaig marxar a la manifestció de Madrid (4 novembre), sense conèixer a ningú en persona, però bueno, va valer la pena, ja que vaig conèixer a moltíssima gent, i tots ells, super macos. I a partir d'aqui, em van proposar formar part del grup organitzador de les manifestacions.
I bueno, estic registrada a moltíssims foros, perquè jo m'encarrego d'anar informant a tothom sobre el tema de les manifes, donacions de snag, etc etc.
En fi, que ara ja sabeu més coses de mi. Qualsevol cosa, no dubteu en preguntar!! :D
V'sssssss