Cada Cop Millor...
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Cada Cop Millor...
Estic fart...FART!!!!
Aquesta és la 4a BMW que he tingut i no se si repetiré.....
Ahir estava canviant les rodes amb en Dani (un taller d'un company) i vaig aprofitar que la roda del darrera estava fora per revissar el tema de les fisures a la peça que fa de suport al disc de fre i a l'hora serveix d'engranatge a la roda. És una averia coneguda de les noves BMW a qui van alleugera el pes del cardan.....ja ha sortit el tema al fòrum.(segur que en Bond sap l'enllaç ;) )
De cop veig que la part interna del cardan estava tacada d'oli. Com sabeu no soc un obsès de la neteja de les motos, aixì que vaig pensar que eren restes secs de l'alquitrà per on en Siono i l'Itaca em van fer passar a Astùries ja fa 1 any o be restes de quan vaig trencar l'amortidor al darrer viatge al Marroc (febrer 2009).
Al tocar-ho veig que està ben humit i "fresc". Buscant d'on surt: Sorpresa! és l'hidraúlic del nou amortidor!. Fa només 21 mesos que el van canviar en garantia. Us podeu imaginar la gràcia que em va fer.
He trucat a can BMW i m'han dit que porti la moto, que faran una foto i preguntaran a Madriz. La moto va perdre la garantia dels 2 anys el mes de maig, i com que ja havien canviat la peça, no saben si entrarà o no per garantia. Si no entra, potser els hi deixaré la moto allà mateix. Potser la podran vendre al pes...
NO, no estic gaire content.... :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
P.D.- Perdoneu que utilitzi el fòrum per desfogarme. És més barato que el psicòleg ;)
Ahir estava canviant les rodes amb en Dani (un taller d'un company) i vaig aprofitar que la roda del darrera estava fora per revissar el tema de les fisures a la peça que fa de suport al disc de fre i a l'hora serveix d'engranatge a la roda. És una averia coneguda de les noves BMW a qui van alleugera el pes del cardan.....ja ha sortit el tema al fòrum.(segur que en Bond sap l'enllaç ;) )
De cop veig que la part interna del cardan estava tacada d'oli. Com sabeu no soc un obsès de la neteja de les motos, aixì que vaig pensar que eren restes secs de l'alquitrà per on en Siono i l'Itaca em van fer passar a Astùries ja fa 1 any o be restes de quan vaig trencar l'amortidor al darrer viatge al Marroc (febrer 2009).
Al tocar-ho veig que està ben humit i "fresc". Buscant d'on surt: Sorpresa! és l'hidraúlic del nou amortidor!. Fa només 21 mesos que el van canviar en garantia. Us podeu imaginar la gràcia que em va fer.
He trucat a can BMW i m'han dit que porti la moto, que faran una foto i preguntaran a Madriz. La moto va perdre la garantia dels 2 anys el mes de maig, i com que ja havien canviat la peça, no saben si entrarà o no per garantia. Si no entra, potser els hi deixaré la moto allà mateix. Potser la podran vendre al pes...
NO, no estic gaire content.... :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
P.D.- Perdoneu que utilitzi el fòrum per desfogarme. És més barato que el psicòleg ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Cada Cop Millor...
De moment espera a veure què et diuen de la capital :roll: Potser sona la flauta i tot queda en una "mala experiència"
Però esta clar que aquestes coses fan sortir el pitjor d'un mateix, i és que n'hi ha per emprenyar-se de valent :evil:
Només cal pensar en què hauria pogut passar si no t'hi haguessis fixat :eyes
Sort i que no sigui res i pel què fa a la marca, bé ara rai que sembla que comença a haver-hi alguna competidora amb cara i ulls en el fins ara exclusiu mon de les maxitrails.
Però esta clar que aquestes coses fan sortir el pitjor d'un mateix, i és que n'hi ha per emprenyar-se de valent :evil:
Només cal pensar en què hauria pogut passar si no t'hi haguessis fixat :eyes
Sort i que no sigui res i pel què fa a la marca, bé ara rai que sembla que comença a haver-hi alguna competidora amb cara i ulls en el fins ara exclusiu mon de les maxitrails.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo no vull opinar sobre les avaries de les BMW perquè al fòrum molts en porteu i encara m'agafarieu més mania del que em teniu. :tremolant
Sols puc dir-te: SORT. I si BMW Ibérica al final se'n vol fer càrrec, pensa que passaran molts mesos amb els seus dies.....
Sols puc dir-te: SORT. I si BMW Ibérica al final se'n vol fer càrrec, pensa que passaran molts mesos amb els seus dies.....

- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Cony amb l'èxit que tenen les BMW's a mototurisme, bé suposo que fins i tot els alemanys foten algun bunyol de tant en tant, a vejam si t'hi estan i te'l canvien, sort.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Home, tranquil, per ser la 4a que tens ja ho deus saber que el bó es paga! i no sols amb calers, hehe!
Bé, esperem que la cosa s'arregli bé!
Bé, esperem que la cosa s'arregli bé!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="146971"]És una averia coneguda de les noves BMW a qui van alleugera el pes del cardan.....ja ha sortit el tema al fòrum.(segur que en Bond sap l'enllaç ;) )
[/quote]
A disposar ;) :mrgreen:
Enllaç
Vssssssss
007
[/quote]
A disposar ;) :mrgreen:
Enllaç
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 18, 2010 7:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Sempre et queixes i sempre repeteixes..... :???: :???: :???:
Ja et pasarà i d´aqui un parell de dies tornaràs a creure que tens la millor moto del mon mondial.
:kiss
Ja et pasarà i d´aqui un parell de dies tornaràs a creure que tens la millor moto del mon mondial.
:kiss
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Mareta" post="147049"]Sempre et queixes i sempre repeteixes..... :???: :???: :???:
Ja et passarà, i d´aquí un parell de dies tornaràs a creure que tens la segona millor moto del món mundial; després de la Pan€.
:kiss[/quote]
Ben dit, Eva. ;)
Ja et passarà, i d´aquí un parell de dies tornaràs a creure que tens la segona millor moto del món mundial; després de la Pan€.
:kiss[/quote]
Ben dit, Eva. ;)
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 18, 2010 11:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
:eyes :roll: :roll: :roll: :eyes
A la meva encara hi ha quitrà també. :???:
Ah !!!!! segur que repetirás.
N'hi ha'n que no aprenen mai.
Jo també segueixo amb els mateixos problemes a la meva... no l'he portat a revisar encara, desde la KDD que està aturada al garatge. :crys
Salut.
A la meva encara hi ha quitrà també. :???:
Ah !!!!! segur que repetirás.
N'hi ha'n que no aprenen mai.
Jo també segueixo amb els mateixos problemes a la meva... no l'he portat a revisar encara, desde la KDD que està aturada al garatge. :crys
Salut.
Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
vaja :shock: ,fisures no ni havien? el cardan no perdia oli ? al final per el que dius era l'amortidor,no?a veure si tens sort i t'en poses un de nou que si ja ho han demanat......,de repetir es clar que repetiras, aixo ja saps que son coses que pasen i en quina altre marca anirias a veure si t'el canvien despres d'acavar la garantia?amb una cosa discrepo: lo de la neteja ,a la tornada de Jaca la vas netejar en una benzinera :mrgreen: :mrgreen:
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Pasqual" post="146971"]Estic fart...FART!!!!
He trucat a can BMW i m'han dit que porti la moto, que faran una foto i preguntaran a Madriz. La moto va perdre la sou prou tossuts a repetir sempre de marca, al preu que les cobrgarantia dels 2 anys el mes de maig, i com que ja havien canviat la peça, no saben si entrarà o no per garantia. Si no entra, potser els hi deixaré la moto allà mateix. Potser la podran vendre al pes...
P.D.- Perdoneu que utilitzi el fòrum per desfogarme. És més barato que el psicòleg ;)[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
[quote user="Kpeps" post="147077"]vaja :shock: ,fisures no ni havien? el cardan no perdia oli ? al final per el que dius era l'amortidor,no?a veure si tens sort i t'en poses un de nou que si ja ho han demanat......,de repetir es clar que repetiras, aixo ja saps que son coses que pasen i en quina altre marca anirias a veure si t'el canvien despres d'acavar la garantia?amb una cosa discrepo: lo de la neteja ,a la tornada de Jaca la vas netejar en una benzinera :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jo també l'he vist netejar la moto en una betzinera tornant de Finisterre, però és que em sembla que té una debilitat per rentar-la en aquests llocs i després...res més. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
He trucat a can BMW i m'han dit que porti la moto, que faran una foto i preguntaran a Madriz. La moto va perdre la sou prou tossuts a repetir sempre de marca, al preu que les cobrgarantia dels 2 anys el mes de maig, i com que ja havien canviat la peça, no saben si entrarà o no per garantia. Si no entra, potser els hi deixaré la moto allà mateix. Potser la podran vendre al pes...
P.D.- Perdoneu que utilitzi el fòrum per desfogarme. És més barato que el psicòleg ;)[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
[quote user="Kpeps" post="147077"]vaja :shock: ,fisures no ni havien? el cardan no perdia oli ? al final per el que dius era l'amortidor,no?a veure si tens sort i t'en poses un de nou que si ja ho han demanat......,de repetir es clar que repetiras, aixo ja saps que son coses que pasen i en quina altre marca anirias a veure si t'el canvien despres d'acavar la garantia?amb una cosa discrepo: lo de la neteja ,a la tornada de Jaca la vas netejar en una benzinera :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jo també l'he vist netejar la moto en una betzinera tornant de Finisterre, però és que em sembla que té una debilitat per rentar-la en aquests llocs i després...res més. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Cullons :eyes
Espero de veritat que la garantia et torni a cobrir el desperfecte. Sino el dineral pot ser considerable.:crys
Molta sort !!!
Espero de veritat que la garantia et torni a cobrir el desperfecte. Sino el dineral pot ser considerable.:crys
Molta sort !!!
- Kpeps
- Presentats
a veure Pascual,ja es extrany fer malbe dos amortiguadors en tant poc temps,no es gens habitual,despres d'investigar una miqueta els amortidors de serie son SHOWA,que no es caractreritza per ser una marca de baixa categoria precisament,ja ens explicaras com acava el tema.
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Pascual,
tu el que necessites és una Harley, que ho aguanten tot,
i no les trenques ni que vulguis!!
i no diguis mai que no!
Castells més grans han caigut!
Salut
tu el que necessites és una Harley, que ho aguanten tot,
i no les trenques ni que vulguis!!
i no diguis mai que no!
Castells més grans han caigut!
Salut
- Pasqual
- Presentats
Ahir vaig tenir la resposta de BMW. Cap problema, amortidor nou i ma d'obra gratis a canvi de
1.700€!!! :eyes :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....he comptat fins a 10 abans de respondre. Desprès els hi enviat a fer petons al cul d'un Sant :enfaduu :enfaduu
No sé com ho veieu, però si una moto que val 18.000€(més o menys) porta uns amortidors que no duren ni 30.000 km....
La raó ha estat exactament aquesta. Des del canvi del primer amortidor ja he fet 30.000 km (encara que no hagin passat 2 anys) i es considera que amb aquest quilometratge els amortidors ja han complert. Si és trenquen és culpa de que porto molt de pes o faig molts camins.
Gràcies per dir-me obès Sr. BMW! :enfadat generalment sempre vaig sol i qui m'ha vist per les poques pistes que he fet amb la GS sap que vaig més aviat parat. Si tens una trail que no la pots possar a pistes perquè es trenca...ja m'explicareu.. :enfadat
Tenint en compte que no fa 2 anys des de l'amortidor nou, no m'hauria d'entrar en garantia?
Una cosa tinc clara, si haig de pagar, aniré directament a un Ohlins i que l'ESA vagi apendre pel c.l :enfadat :enfadat :enfadat
A part de l'enrabiada, algú te alguna idea brillant? Ja estic mirant el mercat de segona ma, però tornar a montar el mateix sistema no em fa gaire il·lusió, a no ser que sigui per vendre'm la moto....però llavors...quina compro? :crys :crys :crys
1.700€!!! :eyes :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat
:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....he comptat fins a 10 abans de respondre. Desprès els hi enviat a fer petons al cul d'un Sant :enfaduu :enfaduu
No sé com ho veieu, però si una moto que val 18.000€(més o menys) porta uns amortidors que no duren ni 30.000 km....
La raó ha estat exactament aquesta. Des del canvi del primer amortidor ja he fet 30.000 km (encara que no hagin passat 2 anys) i es considera que amb aquest quilometratge els amortidors ja han complert. Si és trenquen és culpa de que porto molt de pes o faig molts camins.
Gràcies per dir-me obès Sr. BMW! :enfadat generalment sempre vaig sol i qui m'ha vist per les poques pistes que he fet amb la GS sap que vaig més aviat parat. Si tens una trail que no la pots possar a pistes perquè es trenca...ja m'explicareu.. :enfadat
Tenint en compte que no fa 2 anys des de l'amortidor nou, no m'hauria d'entrar en garantia?
Una cosa tinc clara, si haig de pagar, aniré directament a un Ohlins i que l'ESA vagi apendre pel c.l :enfadat :enfadat :enfadat
A part de l'enrabiada, algú te alguna idea brillant? Ja estic mirant el mercat de segona ma, però tornar a montar el mateix sistema no em fa gaire il·lusió, a no ser que sigui per vendre'm la moto....però llavors...quina compro? :crys :crys :crys
- Pasqual
- Presentats
Acabo de parlar amb el "Servicio de Atención al Cliente" (per si algú ho necessita: 902 357 902) per tal d'esgotar totes les possibilitats. M'han confirmat que si et canvien una peça durant la garantia, la garantia de la nova peça s'acaba quan s'acaba la garantia de la moto. Encara que sigui al cap d'un mes.....quin desastre! :enfadat :enfadat
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Bufa, doncs si que n'hi ha per estar emprenyat, si!! :evil:
A veure si acabes trobant alguna solució raonable, però esta clar que l'excusa que l'amortidor amb 30mil ja ha complert, la trobo una mica absurda i més venint d'una moto d'aquest preu :eyes
A veure si acabes trobant alguna solució raonable, però esta clar que l'excusa que l'amortidor amb 30mil ja ha complert, la trobo una mica absurda i més venint d'una moto d'aquest preu :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Ostres que fort !!! Quina putada :mad:
Vinga va .... agafa't-ho en positiu. Com bé dius aquesta és "l'excusa" ideal per posar uns bons Ohlins a la moto, t'oblides del problema i disfrutes d'uns amortidors de primera.
Podrás posar la maquina completament al teu gust, amb un comportament molt millor, encara que hagis de tocar algun cargol i baixar de la moto enlloc de fer-ho desde la pinya.
A més .... ja tens el teu regal de Reis solucionat ;)
Vinga va .... agafa't-ho en positiu. Com bé dius aquesta és "l'excusa" ideal per posar uns bons Ohlins a la moto, t'oblides del problema i disfrutes d'uns amortidors de primera.
Podrás posar la maquina completament al teu gust, amb un comportament molt millor, encara que hagis de tocar algun cargol i baixar de la moto enlloc de fer-ho desde la pinya.
A més .... ja tens el teu regal de Reis solucionat ;)
- Kpeps
- Presentats
renoi,sap greu aixo,1700 € es menys del que val l'amortidor pero no deixa de ser una capital :???: :???: si poses ohlins,el que venen per l'adventure val mes o menys aixo,ja que nomes fabrican el Patanegra i no hi ha la posibilitat de posar el normalet que venen per la GS,l'altre posibilitat es posar els amortidors originals sense ESA,pero l'estalvi la veritat es que no es gaire.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Quina mala sort !
Suposo que si portes ESA , BMW diu que s´han de manipular, sense pès al damunt i amb la moto parada.
de totes maneres si penses canviar-lo hi ha gent que muntat aquests:
http://www.motomarca.com/es/dept_85.html
( pots anar-los a veure i que de passada et mirin la moto, son a Vidreres)
i sembla que ha quedat força contents , diuen que son molts iguals als Ohlins i valen bastant menys.
( mira el foro BMWMOTOS.com ) :roll:
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 71779907/6
Suposo que si portes ESA , BMW diu que s´han de manipular, sense pès al damunt i amb la moto parada.
de totes maneres si penses canviar-lo hi ha gent que muntat aquests:
http://www.motomarca.com/es/dept_85.html
( pots anar-los a veure i que de passada et mirin la moto, son a Vidreres)
i sembla que ha quedat força contents , diuen que son molts iguals als Ohlins i valen bastant menys.
( mira el foro BMWMOTOS.com ) :roll:
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2.4 ... 71779907/6
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 26, 2010 8:13 am, en total s’ha editat 3 vegades.