Pan European 1100
Moderador: Airald
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Pan European 1100
Quina impresio teniu de la Pan 1100, de les primeretes, sense ABS ni frenada combinada ni res de res, amb 87000 kilometres?
Es que se m'ha possat una per el devant que em clica l'ull i un no es de pedra. Amb aquest kilometratje ja l'hi ha fet el camvi de la corretja de distribucio, reglatge de valvulas etc fa uns 2000 kilometres. (¿es normal aixos?) Solsament li manca canvi pastilles de fre del darrera, tapisa el seient, una bona pulida i a correr
Es que se m'ha possat una per el devant que em clica l'ull i un no es de pedra. Amb aquest kilometratje ja l'hi ha fet el camvi de la corretja de distribucio, reglatge de valvulas etc fa uns 2000 kilometres. (¿es normal aixos?) Solsament li manca canvi pastilles de fre del darrera, tapisa el seient, una bona pulida i a correr
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Re: Pan European 1100
"de les primeres" vol dir vint anys? Són molts anys! :eyes

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Santos" post="146446"]Quina impresio teniu de la Pan 1100, de les primeretes, sense ABS ni frenada combinada ni res de res, amb 87000 kilometres?
Es que se m'ha possat una per el devant que em clica l'ull i un no es de pedra. Amb aquest kilometratje ja l'hi ha fet el camvi de la corretja de distribucio, reglatge de valvulas etc fa uns 2000 kilometres. (¿es normal aixos?) Solsament li manca canvi pastilles de fre del darrera, tapisa el seient, una bona pulida i a correr[/quote]
87.000 qms ? pessigolles, li acaben de fer el rodatge. :lol:
Si ha estat ben conservada es una màquina indestructible, ferma i segura. No es àgil com la 1300, no te la pantalla elèctrica, costa un xic mes de moure en parat, però si el preu es correcte es una molt bona opció per tenir una màquina de turisme autèntica.
Vssssss
007
Es que se m'ha possat una per el devant que em clica l'ull i un no es de pedra. Amb aquest kilometratje ja l'hi ha fet el camvi de la corretja de distribucio, reglatge de valvulas etc fa uns 2000 kilometres. (¿es normal aixos?) Solsament li manca canvi pastilles de fre del darrera, tapisa el seient, una bona pulida i a correr[/quote]
87.000 qms ? pessigolles, li acaben de fer el rodatge. :lol:
Si ha estat ben conservada es una màquina indestructible, ferma i segura. No es àgil com la 1300, no te la pantalla elèctrica, costa un xic mes de moure en parat, però si el preu es correcte es una molt bona opció per tenir una màquina de turisme autèntica.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Santos
- Presentats
Ospa nooo. :eyes Es del 92. Es avia, no besavia ;)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Si el preu és bo, és una moto collonuda.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo la tenia, i cre qué en Bond, t'ha fet una perfecta discripció de la màquina.
Hi ha gent, que s'estima més la 1100, jo, personalment quant vaig comprar la 1300 vaig notar-ho molt a les curves (per millor), però és una bona màquina encara que porti aquest kms.
Hi ha gent, que s'estima més la 1100, jo, personalment quant vaig comprar la 1300 vaig notar-ho molt a les curves (per millor), però és una bona màquina encara que porti aquest kms.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Santos" post="146446"]Es que se m'ha possat una per el devant que em clica l'ull i un no es de pedra. [/quote]
Que l'has tret de la feina?????? :twisted:
Que l'has tret de la feina?????? :twisted:

- Santos
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="146494"] Que l'has tret de la feina?????? :twisted:[/quote]
No Randy. Paso per caixa.
El divendres a la tarda estaven parlan de la Pan 1100 y 1300 amb el Pobla i un altre company que te una V-Strom i el dissabte en surt aquesta, i clar com la cosa estave calenta... te tots els numeros que caigue. No els hi dire res... si puc
No Randy. Paso per caixa.
El divendres a la tarda estaven parlan de la Pan 1100 y 1300 amb el Pobla i un altre company que te una V-Strom i el dissabte en surt aquesta, i clar com la cosa estave calenta... te tots els numeros que caigue. No els hi dire res... si puc
- Santos
- Presentats
Dons ja es meva. Ja esta a caseta :lol: Ahir tarda me la van portar :razz: Ja es un "secreto a voces"
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 20, 2010 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
FOTO, FOTO!!!!!!! :D
Enhorabona. Veuràs que no té res a veure amb la ST.
Enhorabona. Veuràs que no té res a veure amb la ST.

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Enhorabona es una gran moto, ara ja saps NO FOTO = NO MOTO
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
ENHORABONA SANTOS!!
A veure si la veig algun dia pel poble.
A veure si la veig algun dia pel poble.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Bona comlpra, companys.
;)
;)
- Santos
- Presentats
[quote user="Xepe71" post="146452"]"de les primeres" vol dir vint anys? Són molts anys! :eyes[/quote]
Tens tota la rao. S'em va anar l'olla. Te 19 anys, aixins que si. Es una besavia
Tens tota la rao. S'em va anar l'olla. Te 19 anys, aixins que si. Es una besavia
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Enhorabona Santos, encara que sigui una besàvia, si ha estat ben conservada tens moto per fer molts i molts quilómetres!!!

Enhorabona Santos, encara que sigui una besàvia, si ha estat ben conservada tens moto per fer molts i molts quilómetres!!!
Sort,
- Santos
- Presentats
Ahir la vaig probar una mica, venin de l'hospital de Sabadell despres del pont del Ripoll, pujan a 140 en tercera i frena que arriva la curva. Com era de nit i son dos carrils dons no es va veura el ridicul. Al poligon, amb segona a 100 i arrivan al stop. De moment, ja l'hi fet la friolera de 25 kilometres... UUUUAAAAUUUU... I encara no l'he posat en quinta (suposo que ja venia amb la moto)

Uploaded with ImageShack.us

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Enhorabona noi !
Que la disfrutis !
Que la disfrutis !
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Santos vaig estar esperant i no me la vas portar per ensenyar !!!!. però vaja veig que fa prou goig.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)