LIPDUB
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: LIPDUB
Ho trobo una idea excelent!
Amb mi també podeu contar pel que sigui. Per la cançó jo tambe penso que hauria de ser catalana, però s'ha de pensar que la durada limitara el video, i depen del què es vulgui o com es vulgui fer haurà de ser mes llarga o mes curta.
Amb mi també podeu contar pel que sigui. Per la cançó jo tambe penso que hauria de ser catalana, però s'ha de pensar que la durada limitara el video, i depen del què es vulgui o com es vulgui fer haurà de ser mes llarga o mes curta.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Com tenim aquest tema ?????????
Em sembla que hi han molts Directors ;) ;) i pocs actors :mrgreen: :mrgreen:
Potser caldria possar hi fil a l´agulla,encarregar algú que es faci responsable i el reste que volguem col.laborar a fer ne cas.
Santi !!!!!!! que ets l´Spilberg de tot aixó !!!!!!!!!!!!!
Potser caldria possar hi fil a l´agulla,encarregar algú que es faci responsable i el reste que volguem col.laborar a fer ne cas.
Santi !!!!!!! que ets l´Spilberg de tot aixó !!!!!!!!!!!!!
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 4:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!
posats a donar idees, que us sembla aquesta canço???
:eyes :eyes :eyes :eyes
salut
el meu misatge nº 1000, quina millor manera de celebrar-ho ???
posats a donar idees, que us sembla aquesta canço???
:eyes :eyes :eyes :eyes
salut
el meu misatge nº 1000, quina millor manera de celebrar-ho ???
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 12, 2010 5:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="141735"]Com tenim aquest tema ?????????
Santi !!!!!!! que ets l´Spilberg de tot aixó !!!!!!!!!!!!![/quote]
A veure si ara a la KDD, podem parlar una serie de gent amb ganes de fer-ho i un cop tinguem l'idea exposar-la i demanar col·laboració
Santi !!!!!!! que ets l´Spilberg de tot aixó !!!!!!!!!!!!![/quote]
A veure si ara a la KDD, podem parlar una serie de gent amb ganes de fer-ho i un cop tinguem l'idea exposar-la i demanar col·laboració

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Doncs ja direu el que parleu a la KDD (llástima que em perdré el poder gaudir de tots vosaltres a la trobada a Jaca :halfcry ), pero no voldria pas perdrem tambè l'ocassiò de participar-hi en el Lipdub, aixì que podeu comptar amb la meva col.laboració i participaciò.... ;) :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Sagal
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="145678"]que s'ha deixat correr aquesta proposta ???? ;) ;)[/quote]
Jo crec que podria ser divertida, però no hi ha gaire interés em sembla per realitzar-ho, per això ja no he dit res més. De totes maneres si algú esta disposat en podem parlar i crear un petit comite i un cop sapiguem el que volem fer, fer una crida a tothom i realitzar-lo.
Jo crec que podria ser divertida, però no hi ha gaire interés em sembla per realitzar-ho, per això ja no he dit res més. De totes maneres si algú esta disposat en podem parlar i crear un petit comite i un cop sapiguem el que volem fer, fer una crida a tothom i realitzar-lo.

- Edelweiss
- Presentats
[/Jo crec que podria ser divertida, però no hi ha gaire interés em sembla per realitzar-ho, per això ja no he dit res més. De totes maneres si algú esta disposat en podem parlar i crear un petit comite i un cop sapiguem el que volem fer, fer una crida a tothom i realitzar-lo.que s'ha deixat correr aquesta proposta ???? ;) ;)
I tant que podría ser divertida ! Jo tampoc he tornat a dir res perque pensaba que ja no es volia fer...
Per mi em sembla genial... Aixi que som-hi ...! Quan voleu en parlem ;) :Saltant

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Podria ser divertit.
M'agradaria ajudar-vos pero no tinc temps ara mateix.
La idea que proposa el Sagal em sembla bona.
M'agradaria ajudar-vos pero no tinc temps ara mateix.
La idea que proposa el Sagal em sembla bona.
Ex ...moltes coses
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
[quote user="Sagal" post="145721"][quote user="Kpeps" post="145678"]que s'ha deixat correr aquesta proposta ???? ;) ;)[/quote]
Jo crec que podria ser divertida, però no hi ha gaire interés em sembla per realitzar-ho, per això ja no he dit res més. De totes maneres si algú esta disposat en podem parlar i crear un petit comite i un cop sapiguem el que volem fer, fer una crida a tothom i realitzar-lo.[/quote]
Jo si el projecte el voleu tirar endevant i som gent per fer-ho, faig per un amb el que calgui ja que técnicament em va molt relacionat amb la meva feina, i si es tracte de fer d'actor o figurant també.
Podriem obrir una llista de gent interesada en colaborar i participar i a veure si es viable o no. :mrgreen:
Jo crec que podria ser divertida, però no hi ha gaire interés em sembla per realitzar-ho, per això ja no he dit res més. De totes maneres si algú esta disposat en podem parlar i crear un petit comite i un cop sapiguem el que volem fer, fer una crida a tothom i realitzar-lo.[/quote]
Jo si el projecte el voleu tirar endevant i som gent per fer-ho, faig per un amb el que calgui ja que técnicament em va molt relacionat amb la meva feina, i si es tracte de fer d'actor o figurant també.
Podriem obrir una llista de gent interesada en colaborar i participar i a veure si es viable o no. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Jo també m'apunto a col-laborar amb el què convingui... segur que serà divertit i ens ho passarem de conya...
va vinga...!!!! quan volgueu en parlem... :D
va vinga...!!!! quan volgueu en parlem... :D
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Lini" post="146587"]Jo també m'apunto a col-laborar amb el què convingui... segur que serà divertit i ens ho passarem de conya...
va vinga...!!!! quan volgueu en parlem... :D[/quote]
+1
va vinga...!!!! quan volgueu en parlem... :D[/quote]
+1
- Sagal
- Presentats
Aludit, poso fil a l'agulla, començo a treballar amb el tema, espero que quant sigui hora si tirem endavant, hi hagi una gran col·laboració.
Anirem informant va.
Anirem informant va.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="146604"]Aludit, poso fil a l'agulla, començo a treballar amb el tema, espero que quant sigui hora si tirem endavant, hi hagi una gran col·laboració.
Anirem informant va.[/quote]
Santi ,pots comptar amb mí. Si vols quedem un dia i en parlem
Santi ,pots comptar amb mí. Si vols quedem un dia i en parlem
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Sagal" post="146604"]Aludit, poso fil a l'agulla, començo a treballar amb el tema, espero que quant sigui hora si tirem endavant, hi hagi una gran col·laboració.
:ban :ban :ban :jump :jump :jump
:kssss
Santi, com tenim el plantejament del lipdub ?
Informa'ns, siusplau...
:ban :ban :ban :jump :jump :jump
:kssss
Santi, com tenim el plantejament del lipdub ?
Informa'ns, siusplau...
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 04, 2011 7:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Jo tenia pensada una proposta, però com que la cosa es va anar allargant no vaig dir res.
No us penseu pas que posaré una canço :lol: :lol: :lol: només volia proposar que intentaria demanar permis per tenir algun Km de carretera poc transitada tallada per poder-ho grabar còmode i tranquilament (ja que poder fer i desfer una mica inclús per el càmera a carretera oberta pot ser complicat i perillós)per la zona on treballo, però a data d'avui ja us puc dir que en cas de que interessés, fins havent passat setmana santa que tanquen pistes és completament impossible.
P.D. Això només en el cas de que es volés fer amb les motos en moviment eh!
Si veieu que pot ser interessant, em podeu enviar un MP.
No us penseu pas que posaré una canço :lol: :lol: :lol: només volia proposar que intentaria demanar permis per tenir algun Km de carretera poc transitada tallada per poder-ho grabar còmode i tranquilament (ja que poder fer i desfer una mica inclús per el càmera a carretera oberta pot ser complicat i perillós)per la zona on treballo, però a data d'avui ja us puc dir que en cas de que interessés, fins havent passat setmana santa que tanquen pistes és completament impossible.
P.D. Això només en el cas de que es volés fer amb les motos en moviment eh!
Si veieu que pot ser interessant, em podeu enviar un MP.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 15, 2010 8:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Edelweiss
- Presentats
Ya-ba-da-ba-doooooooo...!!!Aludit, poso fil a l'agulla, començo a treballar amb el tema, espero que quant sigui hora si tirem endavant, hi hagi una gran col·laboració.
Anirem informant va.[/quo
:ban :ban :ban
Vinga quan volgueu...(jo també vui participar en el que pugui) aixì que som-hi ja podeu comptar amb mi :mrgreen: :razz: :jump :jump :jump

- Pardo
- Presentats
Au vinga vinga que aixó s'anima!!!! :Saltant :sheep :ban :jump ja som més.
SUZUKI BANDIT GSF600S
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
Mmm.... Born to be wild? Català no és però ganxo en té força....
- Pardo
- Presentats
[quote user="Indi" post="147353"]Mmm.... Born to be wild? Català no és però ganxo en té força....[/quote]
:?: :?: :?:
:?: :?: :?:
SUZUKI BANDIT GSF600S