Goust. El pais del Pirineus (2ona Part) - 20 Novembre
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Goust. El Pais Del Pirineus (2ona Part) - 20 Novembre
[quote user="Oscar" post="147410"]Be nois no crec que necessiteu aquestes aventuretes,sor que ho podeu
explicar sense problemes.Jo ja us conec a la majoria,però si algú que
no us coneix vu la crònica i l´aventureta,ja sabeu que pensara de vosaltres:
JA HAURAN DE CANVIAR LA MEDICACIÒ[/quote]
Oscar ,una mica de raó ja tens ,ja has vist per ón ens van ficar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Aquest jovent ;)
explicar sense problemes.Jo ja us conec a la majoria,però si algú que
no us coneix vu la crònica i l´aventureta,ja sabeu que pensara de vosaltres:
JA HAURAN DE CANVIAR LA MEDICACIÒ[/quote]
Oscar ,una mica de raó ja tens ,ja has vist per ón ens van ficar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Aquest jovent ;)
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Només donar gràcies a la Dolors i al Josep per convidar-nos a casa seva. Va ser una sortida curta en kilòmetres però intensa. Una vegada ens vàrem reagrupar de nou, va ser molt divertit.
Salut !
Salut !
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Ostres nois, quina aventura, s'han de tenir ben posats per circular amb aquestes condicions, sort que tot a anat bé.
De fet poder sou la "Brigada especial de Mototurisme"? :Disparant Adelante mis valientes :ban :sheep :Saltant :ban :sheep :Saltant
De fet poder sou la "Brigada especial de Mototurisme"? :Disparant Adelante mis valientes :ban :sheep :Saltant :ban :sheep :Saltant
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ostres, que curiós, aquest mati quan m'he llevat un amic m'ensenya una foto del facebook d'un seu amic i sorpresa, era la moto de l'Albert encallada al port del cantó!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Trencaferro" post="147457"]Ostres, que curiós, aquest mati quan m'he llevat un amic m'ensenya una foto del facebook d'un seu amic i sorpresa, era la moto de l'Albert encallada al port del cantó!!![/quote]
El mon és un mocador ;)
El mon és un mocador ;)
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Bon dia a tothom, fins avui no m'he pogut connectar.
Ha estat una experiència molt divertida d'explicar quan ja ha passat tot, però la veritat és que en el moment que en Xavier, Pascual i l'Albert em van ajudar a agafar la moto (perque s'enava muntanya avall tota sola aguantada sobre la pota) li van donar la volta i em van dir que fugis d'allà ràpid per avisar als demés que estaven bé i que no seguissin pujant... en aquells +/- 500-800 m de distància que vaig recorrer tot sol patinant sobre el gel per arribar al grup del darrera ho vaig passar realment malament.
Gràcies a tots vosaltres sou els millors, tots i cadascun de vosaltres m'heu fet sentir com si formés part de la vostra família tot i que era la segona vegada que sortia amb el grup.
Moltes gràcies a Dolors i en Josep que ens van obrir les portes de casa seva de bat a bat i ens van fer sentir com a casa i calentons.
Moltes gracies al Xavier, Pascual i l'Albert que una vegada van poguer parlar amb el segon grup per telèfon de les primeres coses que van preguntar era si jo havia arribat sa i estalvi.
Quan tornem a fer la 3era part????? :D
Espero no portar amb mi la neu com a les dues primeres parts :roll:
Ha estat una experiència molt divertida d'explicar quan ja ha passat tot, però la veritat és que en el moment que en Xavier, Pascual i l'Albert em van ajudar a agafar la moto (perque s'enava muntanya avall tota sola aguantada sobre la pota) li van donar la volta i em van dir que fugis d'allà ràpid per avisar als demés que estaven bé i que no seguissin pujant... en aquells +/- 500-800 m de distància que vaig recorrer tot sol patinant sobre el gel per arribar al grup del darrera ho vaig passar realment malament.
Gràcies a tots vosaltres sou els millors, tots i cadascun de vosaltres m'heu fet sentir com si formés part de la vostra família tot i que era la segona vegada que sortia amb el grup.
Moltes gràcies a Dolors i en Josep que ens van obrir les portes de casa seva de bat a bat i ens van fer sentir com a casa i calentons.
Moltes gracies al Xavier, Pascual i l'Albert que una vegada van poguer parlar amb el segon grup per telèfon de les primeres coses que van preguntar era si jo havia arribat sa i estalvi.
Quan tornem a fer la 3era part????? :D
Espero no portar amb mi la neu com a les dues primeres parts :roll:
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, després de llegir i rellegir les cròniques només puc dir: ESTEU BEN SONATS!!!! :eyes
Sou el què no hi ha, en el bon sentit de la paraula. Sort que tot va acabar en una anècdota i, com bé dieu alguns de vosaltres, un cop passat, tot és veu de manera diferent, però de segur que hi va haver moments que devien baixar tots els sants i algún més :roll:
Felicitats per haver-vos-en sortit tant bé i a esperar la següent aventura ;)
Impressionants les fotos, de veritat.
Ah, per cert, impressionant també la foto de totes les fotos al garaig d'en Josep, segur que no havia tingut mai tantes motos
Sou el què no hi ha, en el bon sentit de la paraula. Sort que tot va acabar en una anècdota i, com bé dieu alguns de vosaltres, un cop passat, tot és veu de manera diferent, però de segur que hi va haver moments que devien baixar tots els sants i algún més :roll:
Felicitats per haver-vos-en sortit tant bé i a esperar la següent aventura ;)
Impressionants les fotos, de veritat.
Ah, per cert, impressionant també la foto de totes les fotos al garaig d'en Josep, segur que no havia tingut mai tantes motos
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
renoi,no havia vist el fil amb les peripecies viscudes :eyes :eyes quin ensurt trobar-se alla el mitg amb la nevada a sobre,si tot va acavar be,perfecte.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Carai, sembla que us ho he passat d'allò més be fent treballar als mossos. :lol:
Be, menys mal que tot a quedat amb un ensurt. :eyes
Salut!
Salut!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Goust. El pais del Pirineus (2ona Part) - 20 Novembre
D´aixo amics...
he vist que per el proxim cap de setmana s´espern nevadetes i fred intens..
ho tornem a intentar??????
JAJAJAJAJJAJAJAJJAJA
No puc pq treballo si no.......
En fi...quant millori el temps i el JORDIVFR ens deixi de fer nevar (JAJAJAJ) ja ho tornarem a intentar ;)
he vist que per el proxim cap de setmana s´espern nevadetes i fred intens..
ho tornem a intentar??????
JAJAJAJAJJAJAJAJJAJA
No puc pq treballo si no.......
En fi...quant millori el temps i el JORDIVFR ens deixi de fer nevar (JAJAJAJ) ja ho tornarem a intentar ;)
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="147511"]Carai, sembla que us ho he passat d'allò més be fent treballar als mossos. :lol:
Salut![/quote]
Toni, el que et vas perdre, va ser una sortida "mixta" ;) ;) ;)
Salut![/quote]
Toni, el que et vas perdre, va ser una sortida "mixta" ;) ;) ;)
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
:eyes :eyes :eyes :eyes
MOTOTURISME sempre donant la nota.
Aquestes "aventures" et fan sentir viu, primer amb el "cangueli" i després amb les explicacions. quant arrives a casa saps que encara et batega el cor a tot drap.
Estic segur que l'Albert tenia alguna informació extra, que sinó segur que no puja. Li agrada parlar amb Mossos envoltat de neu. :D
Això de Goust sembla una pedra a la sabata de MOTOTURISME, algún dia si haurà de posar fil a l'agulla per aconsseguir-ho.
Salut.
Gràcies per el reportatge.
MOTOTURISME sempre donant la nota.
Aquestes "aventures" et fan sentir viu, primer amb el "cangueli" i després amb les explicacions. quant arrives a casa saps que encara et batega el cor a tot drap.
Estic segur que l'Albert tenia alguna informació extra, que sinó segur que no puja. Li agrada parlar amb Mossos envoltat de neu. :D
Això de Goust sembla una pedra a la sabata de MOTOTURISME, algún dia si haurà de posar fil a l'agulla per aconsseguir-ho.
Salut.
Gràcies per el reportatge.
Salut i kilómetres