Pan European 1100
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Pan European 1100
Felicitats Santos per la Pan €, ara a gaudir-la al màxim i espero que et doni moltes alegries. ;)
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Si que vaig pasar, pero tenia.ho el xiringuito tancat encara que vaig trigar una mica en pujar.Quan anava arriban en va semblar que marxaves amb la teva, i al veura que no obria-ho la porta vaig anar un altre cop al Centre Serveis per si avias anat tu i no et vaig veura, aixins que cap a caseta.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
felicitats,es veu molt maca,es una moto que si la cuides et donara moltes satisfaccions perque comoda per fer kilometres n'es molt. ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Santos" post="147373"]..... Al poligon, amb segona a 100 i arrivan al stop. [/quote]
Fabulós, fantàstic, genial! No tinc paraules!
Santos ---->
<-----Randy
Santos ---->

- Santos
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="147477"][quote user="Santos" post="147373"]..... Al poligon, amb segona a 100 i arrivan al stop. [/quote]
Santos ---->
<-----Randy[/quote]
Ho vaig fer en un carrer tallat a la circulacio i amb permis de les obres, (del vigilant, que era de nit) que et pensaves, que abusava? Nooo, aixos es un luxe que no puc permetrem. Ting que donar exemple. Santos-----> :sado <----- Randy
Per mal pensat :mrgreen: :mrgreen:
Santos ---->

Ho vaig fer en un carrer tallat a la circulacio i amb permis de les obres, (del vigilant, que era de nit) que et pensaves, que abusava? Nooo, aixos es un luxe que no puc permetrem. Ting que donar exemple. Santos-----> :sado <----- Randy
Per mal pensat :mrgreen: :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Felicitats per el canvi
has passat de una ST 750 a una ST1100
JAJAJJA
JAJAJJA
Ex ...moltes coses
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Randy-650" post="147477"][quote user="Santos" post="147373"]..... Al poligon, amb segona a 100 i arrivan al stop. [/quote]
Santos ---->
<-----Randy[/quote]
Deixa'l que disfruti, que és jove... :D
Santos ---->

Deixa'l que disfruti, que és jove... :D
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Santos
- Presentats
[quote user="Steelman" post="147532"]Felicitats per el canvi
JAJAJJA[/quote]
Molt bona aquesta. No m'habia adonat. jejeje Resulta que nomes he aumentat una miqueta de cilindrada jajaja De moment en quedo amb les dues.
JAJAJJA[/quote]
Molt bona aquesta. No m'habia adonat. jejeje Resulta que nomes he aumentat una miqueta de cilindrada jajaja De moment en quedo amb les dues.
- Santos
- Presentats
El diumentge vaig fer una sortideta tot sol. Vaig anar a dinar a Gualba, despres de Sant Celoni.
En comparacio amb la Yamaha:
Aquesta moto en portara molts problemes. Va tan fina que sense adonarte vas a 100. I es que no ho sembla. Dona molta seguretat. Ara, tambe es molt exigent i no perdona un error en traçades. Si entres malament a le corve, surts malament de la corva. No deixa jugar amb el manillar. La frenada es impresionant i la retencio del motor es un altre fre. Comoda mes no puguer. Menjakilometres insaciable. Una resposta de motor molt bona. Unes llums halogenes que es fa de dia. Vaig entrar a la autopista i anan pujan de marxes canvian d'oida i sense donarme, a 160 en un moment. Afliuxo i sensa donarme compta, un altre cop a casi 170, i donarme compte perque no m'adelantaba ningu i el cotxe que anava devant bastant lluny, canviaba de carril deseguida. La escalfor del motor ara s'agraeix a les quames, surt l'aire calentet. A l'estiu ha de ser mortal de necessitat.
Coses a canviar: La funda del seient (demanada ja a Englaterra per 34€) La que porta esta trencada d'una punta
La pantalla que porta per una mes alta, crec que de 52cm per uns 100€ a Parabrisas Courtain d'Argentina
Coses a millorar:Toma de corrent estanca per el GPS per uns 12€
Punys calefactables Puig, 50€
La radio no cal, la porto als intercomunicadors, jejeje y tot a traves del Ebay
Alguna sugerençia?
Gracies a tots per les felicitacions, y es que estoy como niño chico con zapatos nuevos
En comparacio amb la Yamaha:
Aquesta moto en portara molts problemes. Va tan fina que sense adonarte vas a 100. I es que no ho sembla. Dona molta seguretat. Ara, tambe es molt exigent i no perdona un error en traçades. Si entres malament a le corve, surts malament de la corva. No deixa jugar amb el manillar. La frenada es impresionant i la retencio del motor es un altre fre. Comoda mes no puguer. Menjakilometres insaciable. Una resposta de motor molt bona. Unes llums halogenes que es fa de dia. Vaig entrar a la autopista i anan pujan de marxes canvian d'oida i sense donarme, a 160 en un moment. Afliuxo i sensa donarme compta, un altre cop a casi 170, i donarme compte perque no m'adelantaba ningu i el cotxe que anava devant bastant lluny, canviaba de carril deseguida. La escalfor del motor ara s'agraeix a les quames, surt l'aire calentet. A l'estiu ha de ser mortal de necessitat.
Coses a canviar: La funda del seient (demanada ja a Englaterra per 34€) La que porta esta trencada d'una punta
La pantalla que porta per una mes alta, crec que de 52cm per uns 100€ a Parabrisas Courtain d'Argentina
Coses a millorar:Toma de corrent estanca per el GPS per uns 12€
Punys calefactables Puig, 50€
La radio no cal, la porto als intercomunicadors, jejeje y tot a traves del Ebay
Alguna sugerençia?
Gracies a tots per les felicitacions, y es que estoy como niño chico con zapatos nuevos