LIPDUB
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: LIPDUB
El tema selecciò canço ho deixo en mans de vosaltres.
Però..
Som motos, s'han de filmar motos, amb una sola moto és dificil filmar.
Vaig pensar un helicopter teledirigit amb càmera. Però.. no se sap on carai enfoca.
Llavors dic, i per què no un de veritat? Som uns quants per pagar.lo :mrgreen: I les motos fent coreografia.. dibuixant alguna cosa.. I despres amb un zoom un a un ballant una mica..
I el que segueixi ja depen de les dots artìstiques de cadascù.
Bè, aqui queda.
Però..
Vaig pensar un helicopter teledirigit amb càmera. Però.. no se sap on carai enfoca.
Llavors dic, i per què no un de veritat? Som uns quants per pagar.lo :mrgreen: I les motos fent coreografia.. dibuixant alguna cosa.. I despres amb un zoom un a un ballant una mica..
Bè, aqui queda.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Vendetta" post="147436"]
[/quote]

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
El tema selecciò canço ho deixo en mans de vosaltres.
Però..
Bè, aqui queda.
Doncs segur que resultaria impressionant Jordi...!

He trobat per la xarxa aquesta empressa que es dedica a fer encarregs de filmaciò aèries !
Enllaç Web HELIPISTAS FILMACIÒ AÈRIA
Enllaç GENCAT PORTAL TURISME DE CATALUNYA
[youtube]UB9OdnTmkkc[/youtube]

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Us passo el lipdub del grup del correfoc de manresa, espero que us agradi:
Heavy1987 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 28, 2010 4:53 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Doncs jo diré també la meva. :D
Us enrecordeu del Lipdub catalanista que vaig penjar? Si n'eu vist algún més, veureu que tots tenen el mateix punt en comú, cantar la mateixa canço mentres la càmera va fent un recorregut. Crec que en el nostre cas, que la camera estigui de "paquet" en una moto en marxa sería molt xulo (tipo els cameras que filmen les curses de bicicletes).
El problema que veig principal, es que si durant tot el lipdub se'ns veu amb la moto en marxa i casc, a ningú se li veu la cara movent la boca (a no se de que aquell dia anem tots amb cascs oberts) i penso que es un detall del Lipdub prou important. Si no se'ns veurà a tots però no semblarà que estem cantant.
Per això crec que estaría be si tenim totes les motos parades en fila fen't un recorregut i cada un de nosaltres al costat de la nostra moto cantant. Per exemple, imagineu-vos el Lipdub catalanista de Vic, com tots sabeu el camera va caminant per els carrers de Vic i la gent està en tot el recorregut dels carrers per on el camera passarà. Doncs fer el mateix, però amb les motos totes en fila india i nosaltres pujats a la moto i cantant la canço que decidim.
Un altre cosa, per poder fer un lipdub una mica xulo, em de ser molts i molts, per això sería bo que posesim una data una mica llunyana perque tothom de mototurisme (i/o més gent) es pogues apuntar.
I posa'ts a demanar, jo preferiria agafar una cançó d'un grup català, serà més fàcil d'apendre per tots.
Ja direu. ;) :D
Us enrecordeu del Lipdub catalanista que vaig penjar? Si n'eu vist algún més, veureu que tots tenen el mateix punt en comú, cantar la mateixa canço mentres la càmera va fent un recorregut. Crec que en el nostre cas, que la camera estigui de "paquet" en una moto en marxa sería molt xulo (tipo els cameras que filmen les curses de bicicletes).
El problema que veig principal, es que si durant tot el lipdub se'ns veu amb la moto en marxa i casc, a ningú se li veu la cara movent la boca (a no se de que aquell dia anem tots amb cascs oberts) i penso que es un detall del Lipdub prou important. Si no se'ns veurà a tots però no semblarà que estem cantant.
Per això crec que estaría be si tenim totes les motos parades en fila fen't un recorregut i cada un de nosaltres al costat de la nostra moto cantant. Per exemple, imagineu-vos el Lipdub catalanista de Vic, com tots sabeu el camera va caminant per els carrers de Vic i la gent està en tot el recorregut dels carrers per on el camera passarà. Doncs fer el mateix, però amb les motos totes en fila india i nosaltres pujats a la moto i cantant la canço que decidim.
Un altre cosa, per poder fer un lipdub una mica xulo, em de ser molts i molts, per això sería bo que posesim una data una mica llunyana perque tothom de mototurisme (i/o més gent) es pogues apuntar.
I posa'ts a demanar, jo preferiria agafar una cançó d'un grup català, serà més fàcil d'apendre per tots.
Ja direu. ;) :D
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
[quote user="AT" post="148188"]Doncs jo diré també la meva. :D
Ja direu. ;) :D[/quote]
+1 Si es un video de mototurisme.cat té més sentit que la cançó sigui en català.
Ja direu. ;) :D[/quote]
+1 Si es un video de mototurisme.cat té més sentit que la cançó sigui en català.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Grup català i cançó relacionada amb les motos?
"Lliga't una moto" de D'Estranquis!!!
"Lliga't una moto" de D'Estranquis!!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Sergibuda" post="148251"]Grup català i cançó relacionada amb les motos?
[/quote]
Per mi la millor !!!!!!! es aquesta:
[/quote]
Per mi la millor !!!!!!! es aquesta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Curiós.
Curiós aquest fil on tothom diu la seva però ningú s'atreveix realment a organitzar-ho tot.... :lol:
Curiós aquest fil on tothom diu la seva però ningú s'atreveix realment a organitzar-ho tot.... :lol:

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Randy-650" post="147440"][quote user="Vendetta" post="147436"]
[/quote]
[/quote]
:mrgreen: k ca***n.
La idea es bona un planing acostar-se i llavors cantar.
Que dona feina, doncs si. Que jo per ara no tinc temps d'organitzar tambè.

:mrgreen: k ca***n.
La idea es bona un planing acostar-se i llavors cantar.
Que dona feina, doncs si. Que jo per ara no tinc temps d'organitzar tambè.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Sagal" post="146604"]Aludit, poso fil a l'agulla, començo a treballar amb el tema, espero que quant sigui hora si tirem endavant, hi hagi una gran col·laboració.
Anirem informant va.[/quote]
Santi, com tenim el plantejament del lipdub ?
Informa'ns, siusplau...
Anirem informant va.[/quote]
Santi, com tenim el plantejament del lipdub ?
Informa'ns, siusplau...