
Coordenades per qui tingui GPS
41º 19.980´ N
1º 41.006´ E
HORA DE SORTIDA
---------9.30-----------
RUTA

Informacio del Santuari de Foix on passarem a visitar-lo per fora, ja que nomes obren els primers diumenges de cada mes.
http://lafura.cat/suplements/anuari2005/octubre.asp
http://www.altpenedes.net/carac_municipis.asp?id=4
Visitarem les caves Jean Leon. Una visita que dura uns 75 minuts , inclou una cata o degustacio de dos dels seus vins
EL preu de la visita es 3,5€/persona
Info de la bodega http://www.jeanleon.com/cat/index-cat.html
INFORMACIÓ D'ÚLTIMA HORA:
A la bodega sols hi poden entrar 50 persones. Els que s'hi afegeixin més tard es ficaràn a la llista d'espera per ordre d'entrada per si algun dels apuntats es dona de baixa. PREGUEM CONFIRMEU SI VOLEU VISITAR LA BODEGA O NO.
Anirem a dinar al Restaurant de Can Serafí, el preu del menu us el possarem aviat per que encara s´esta renegociant
Web amb informacio del restaurant : http://www.enoturismealtpenedes.net/fit ... acio3&id=3
MENU

Despres de dinar acabarem la ruta anant al Castellet i la Gornal.
Necessitem saber amb una mica d´antelacio el numero de gent que serem per confirmar-ho a la Bodega que es visitara. SI POT SER APUNTEU-SE ABANS DEL DIA 8 DE MAIG