Aquest és el viatge que he somiat tota la vida per fer en moto... si bé és cert que a China hi ha molts i molts problemes per entrar amb vehicle propi. Casualment vaig estar la setmana passada a Beijing, i ho vaig preguntar. De totes formes, per temes de feina hi tinc contactes, per tant si convingués, podria insistir en el tema. Però està magre.
Hi ha unes expedicions anomenades “china tierra de aventura”, on ho organitzen tot ells, motos incloses.
http://www.chinatierradeaventura.com/moto.php?sec=Moto
Fa dos anys vaig estar a Nepal (però per fer un trekking, sense moto), d'on es pot anar fins al Tibet, a través d’uns ports de muntanya que ja us podeu imaginar com son, i al preguntar justament per la possibilitat d’anar-hi en moto pròpia (a Nepal), tot i que son molts diners, temps i complicacions per fer arribar la moto, sí que després de molta burocràcia, es pot.
Però per arribar fins allà, imagineu-vos...
Ara, anar-hi amb aquesta gent que ho organitza, o amb qui sigués, no estaria malament, oi?
Puff!!! M’ho he mirat bé i és molta pasta...tot i que, és el viatge que sempre he somiat.
PRECIO
BMW F-800 GS 6.500 €.Acompañante 3.500 € Grupo minimo 6 motos.
CALENDARIO TRAVESIA TIBET.
12 a 25 Junio. y 24 Julio a 06 Agosto.* sujeto acambios
INCLUYE
Moto de alquiler. Todos los alojamientos en hotel. Todas las comidas,desayunos y cenas.Interpetre/ guía. Carnet de conducir chino. Permisos. Gasolina. Seguro sanitario y repatriación. Material de acampada.( solo necesario saco personal )
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.