Racó de la fotografia
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Re: Racó De La Fotografia
Aquí us deixo dos imatges de l'esglèsia de Sant Victor de Fígols i Alinyà, el meu poble que sempre que puc hi vaig, de ben segur hi heu passat si mes no ben aprop.

SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Racó de la fotografia
Es evident que NO es meva, pero es impressionant, per aixo la vull compartir aqui amb tots vosaltres
Al fons a la esquerra el Everest, el de la dreta Nuptse

Al fons a la esquerra el Everest, el de la dreta Nuptse

Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si fossin dons fotos diferents la lluna hauria quedat nitida.
Es una foto sola amb una llarguissima exposició.,per aixo la lluna esta sobreexposada.
La llum de les muntanyes es pq la foto no esta feta de nit, si no a l'anomeada "hora blava" que es just uns minuts despres que el sol s´ha post a l´horitzo i encara no es negra nit.
Es una foto sola amb una llarguissima exposició.,per aixo la lluna esta sobreexposada.
La llum de les muntanyes es pq la foto no esta feta de nit, si no a l'anomeada "hora blava" que es just uns minuts despres que el sol s´ha post a l´horitzo i encara no es negra nit.
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Avui hem anat a fer un volt per les muntanyes de Prades.
Amb l´Iphone hem fet aquesta fotografia. Que maca que és la tardor al nostre país.

Amb l´Iphone hem fet aquesta fotografia. Que maca que és la tardor al nostre país.

Ex ...moltes coses
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Avui hem anat a fer un volt per les muntanyes de Prades.Que maca que és la tardor al nostre país.Amb l´Iphone hem fet aquesta fotografia.
Molt bonica Steelman ! (sembla una postal... :razz: ).
Que també esta feta amb el programa PRO HDR ? ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Un company d'un altre foro me l´ha retocada amb el photoshop,aclarint-la una mica i la foto guanya molt.
..............................................................................ABANS...................................................................DESPRES

..............................................................................ABANS...................................................................DESPRES

Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
Fa molt tems que no entro, perquè tampoc vaig gaire em moto ara i poca cosa tinc que di, un dels altres gobis que tinc es la fotografia, i encara que li falta emboc per la falta de llum a mi personalment me agrada mol mes la primera, es veu mes real i es una gran foto en hora bona.
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Referent a les fotos anteriors a mi també m'agrada més la primera.
Ara fa temps que no penjava cap foto...aquí deixo unes de la cisterna portuguesa de El Jadida.
El reflex de l'aigua deixa veure les voltes i crea una atmosfera brutal.
Salut! ;)

Ara fa temps que no penjava cap foto...aquí deixo unes de la cisterna portuguesa de El Jadida.
El reflex de l'aigua deixa veure les voltes i crea una atmosfera brutal.
Salut! ;)

- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
[quote user="Steelman" post="148807"]Avui hem anat a fer un volt per les muntanyes de Prades.
[/quote]
Hauria de repetir allò de les fletxes i l'"indiu". Està clar que l'Iphone és suficient per a fer fotos que a la majoria satisfant. Els molt aficionats no en tindran mai prou (reflex, format complet, etc...) però la resta de mortals haurem d'apendre a telefonar i usar un "esmartfone". És a dir: estan apunt de desapareixer les càmeres compactes. :mrgreen:

Hauria de repetir allò de les fletxes i l'"indiu". Està clar que l'Iphone és suficient per a fer fotos que a la majoria satisfant. Els molt aficionats no en tindran mai prou (reflex, format complet, etc...) però la resta de mortals haurem d'apendre a telefonar i usar un "esmartfone". És a dir: estan apunt de desapareixer les càmeres compactes. :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 05, 2011 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Panotxa les fotos són mooolt maques.
Llastima que no portessis el tripode i les haguessis de tirar amb un ISO bastant alt , pq aquestse fotos amb un ISO baix una nitidesa superior serien...BRUTALS
Llastima que no portessis el tripode i les haguessis de tirar amb un ISO bastant alt , pq aquestse fotos amb un ISO baix una nitidesa superior serien...BRUTALS
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Per estar tirades a 1/2 segon havies de tenir un bon suport per la càmera.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="152191"]Per estar tirades a 1/2 segon havies de tenir un bon suport per la càmera.[/quote]
Una altre columna ;)
Llastima que amb la informació EXIF no posi tambe el ISO. Al tocar-lal Photoshop s´ha perdut :(
Una altre columna ;)
Llastima que amb la informació EXIF no posi tambe el ISO. Al tocar-lal Photoshop s´ha perdut :(
Ex ...moltes coses
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
M'agrae aquest post
Us en deixo una del meu poble, en plena representació del Pessebre, si endevineu on és us regalo una invitació per veure'l :D :D

Uploaded with ImageShack.us
Us en deixo una del meu poble, en plena representació del Pessebre, si endevineu on és us regalo una invitació per veure'l :D :D

Uploaded with ImageShack.us
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo no diré res que també soc nascut a St. Joan i em sembla seria una mica de trampa... ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="GRUM" post="152348"]Jo no diré res que també soc nascut a St. Joan i em sembla seria una mica de trampa... ;)[/quote]
Bufffffffffffff, quan he vist el post he pensat que el joc s'acabava molt rapid.
Si vols anar a veure-ho tb tens una invitació ;) ;)
Salut,
Bufffffffffffff, quan he vist el post he pensat que el joc s'acabava molt rapid.
Si vols anar a veure-ho tb tens una invitació ;) ;)
Salut,