Esmorzar Motard Amb Marc Marquez

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Esmorzar Motard Amb Marc Marquez

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. des. 05, 2010 9:49 pm

[quote user="Steelman" post="148849"][quote user="STELVIO 00" post="148848"]Vaja,finalment sembla que si que m´he perdut una de bona ;)[/quote]
Imatge[/quote]

Jo també t´estimo , Sir :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dg. des. 05, 2010 10:11 pm

NO FOTO=NO ESMORZAR
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. des. 05, 2010 10:57 pm

Ho sento "Joanet" m'he oblidat de tu, però ja saps que no ho he fet amb mala intenció.
:roll:

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. des. 06, 2010 8:36 am

[quote user="Joan XT" post="148847"][quote user="JoanF" post="148820"]Doncs jo si que hi he anat, i us puc dir que en Marc, també hi era. Però també hi era l'AnnA, la Cristina, el Vendetta, en Jordi, en Geroni, En 973, en Riiky.
;)[/quote]
:evil: Doncs a mi m'han dit que hi havia un de MotoTurisme que anava amb una samarreta signada per Marc :mrgreen: . Hi havia una bona representacio de MotoTurisme, Gorka, Jesus GS ... (Jesus, Perdonam però no me'n recordo del nom del company que tenies al costat al menjador). Doncs res un dia ben aprofitat, ahhh, i l'esmorzar de por, no de lleig sinó de bo, eo.[/quote]

Crec que erem una bona colla ahir a Alcarràs ( viag conèixer al meu homònim Geroni ... encantat company !!! :D ) i ens ho vam passar molt bé, nosaltres després hem anat cap a Balaguer a dinar a casa d'un company de la colla Kargolera... total que vam arribar a Girona a les mil. ;)

V'sss :cool:
GeSus

PD: Un petó ben fort per la teva dona. :ksss
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. des. 06, 2010 8:38 am

[quote user="Jesus GS" post="148875"][quote user="Joan XT" post="148847"][quote user="JoanF" post="148820"]Doncs jo si que hi he anat, i us puc dir que en Marc, també hi era. Però també hi era l'AnnA, la Cristina, el Vendetta, en Jordi, en Geroni, En 973, en Riiky.
;)[/quote]
:evil: Doncs a mi m'han dit que hi havia un de MotoTurisme que anava amb una samarreta signada per Marc :mrgreen: . Hi havia una bona representacio de MotoTurisme, Gorka, Jesus GS ... (Jesus, Perdonam però no me'n recordo del nom del company que tenies al costat al menjador). Doncs res un dia ben aprofitat, ahhh, i l'esmorzar de por, no de lleig sinó de bo, eo.[/quote]

Crec que erem una bona colla ahir a Alcarràs ( viag conèixer al meu homònim Geroni ... encantat company !!! :D ) i ens ho vam passar molt bé, nosaltres després hem anat cap a Balaguer a dinar a casa d'un company de la colla Kargolera... total que vam arribar a Girona a les mil. ;) ... el company és l'Enricp de Figueres. :mrgreen:

GeSus

PD: Un petó ben fort per la teva dona. :ksss[/quote]
Gas a la burra!!!

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 06, 2010 4:12 pm

Doncs avui algú(més d´un) encara no havia tornat a casa, i estava fent benzina a la benzinera de Gurb a l´Eix , al voltant de quarts d´una :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 4:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. des. 06, 2010 7:43 pm

[quote user="STELVIO 00" post="148917"]Doncs avui algú(més d´un) encara no havia tornat a casa, i estava fent benzina a la benzinera de Gurb a l´Eix , al voltant de quarts d´una :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

:eyes :eyes Mare de Deuuuuuuuuuuuuu
Vendetaaaaaaaaaaaaaaa :tremolant :tremolant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 06, 2010 8:05 pm

[quote user="Geroni" post="148939"][quote user="STELVIO 00" post="148917"]Doncs avui algú(més d´un) encara no havia tornat a casa, i estava fent benzina a la benzinera de Gurb a l´Eix , al voltant de quarts d´una :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Vendetaaaaaaaaaaaaaaa :tremolant :tremolant[/quote]

EEEEPPPPPPSSSSS !!! Que jo no he dit noms ;) ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. des. 06, 2010 8:19 pm

Ho sento Jesúsgs, no en soc conscient de haber-t'he saludat, si ho vaig fer, perdona no haber-t'he nombrat.
:oops:

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. des. 06, 2010 8:40 pm

[quote user="STELVIO 00" post="148946"][quote user="Geroni" post="148939"][quote user="STELVIO 00" post="148917"]Doncs avui algú(més d´un) encara no havia tornat a casa, i estava fent benzina a la benzinera de Gurb a l´Eix , al voltant de quarts d´una :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

EEEEPPPPPPSSSSS !!! Que jo no he dit noms ;) ;) ;)[/quote]
Potser he anat massa depressa,pero crec que no m`enllunyo massa de la veritat,o si? :roll: :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. des. 06, 2010 8:44 pm

[quote user="Geroni" post="148979"][quote user="STELVIO 00" post="148946"][quote user="Geroni" post="148939"][quote user="STELVIO 00" post="148917"]Doncs avui algú(més d´un) encara no havia tornat a casa, i estava fent benzina a la benzinera de Gurb a l´Eix , al voltant de quarts d´una :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

EEEEPPPPPPSSSSS !!! Que jo no he dit noms ;) ;) ;)[/quote]
Potser he anat massa depressa,pero crec que no m`enllunyo massa de la veritat,o si? :roll: :roll:[/quote]

Has pensat en dedicarte a la videncia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dl. des. 06, 2010 10:17 pm

La prova del delicte !!! ;) ... la resta AQUÍ
Imatge
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 10:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 07, 2010 6:44 pm

[quote user="Geroni" post="148939"][quote user="STELVIO 00" post="148917"]Doncs avui algú(més d´un) encara no havia tornat a casa, i estava fent benzina a la benzinera de Gurb a l´Eix , al voltant de quarts d´una :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Uiii quantes deduccions. :mrgreen: I eps Stelvio, jo no t'hi vaig pas veure a la betzinera. Ja podies haver passat a saludar, i convidar a algùn tallat.

Que algù no havia tornat a casa..?

Potser havia tornat i havia tornat a sortir, Gurb està al costat de Vic, nova seu meva.
Potser hi havia alguna bacanal, i d'aquì el retràs.
Potser que s'haguès tingut que donar un cop de mà algù o alguna en la nova instal.laciò del pis.
Potser que t'hi hagis confòs i fos el meu doble.
Potser que ens haguessin segrestat i fins a l'endemà no haguessin pagat el rescat..
Potser que ens haguessim retrassat al tornar.
Ostres el que si que veig que principalment potser que no hagues tornat a casa.
Per si de cas no digueu res que la Mamma mia, llegeix el foro, i li havia dit que anava a estudiar. :D

Pero.. el que si que no pot ser, és que l'estelvio no s'hagi parat a saludar. C****n`*s :twisted:

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. des. 07, 2010 7:11 pm

L´Stelvio circulava en direcció contraria,es a dir direcció Lleida,per aixó no es va aturar i des de l´altre banda va veure gent a la benzinera,sembla que té bona vista ;) , de fet no anava sol,anava amb més gent de Mototurisme, i es l´unic que ho va veure.
Si hagués anat amb la mateixa direcció no dubtis que s´hagués aturat. I com has pogut comprovar,l´Stelvio ha estat discret i no ha dit noms,pero noi aixó semblava l´endevina el mototurista :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 07, 2010 8:45 pm

[quote user="STELVIO 00" post="149109"]L´Stelvio circulava en direcció contraria,es a dir direcció Lleida,per aixó no es va aturar i des de l´altre banda va veure gent a la benzinera,sembla que té bona vista ;) , de fet no anava sol,anava amb més gent de Mototurisme, i es l´unic que ho va veure.
Si hagués anat amb la mateixa direcció no dubtis que s´hagués aturat. I com has pogut comprovar,l´Stelvio ha estat discret i no ha dit noms,pero noi aixó semblava l´endevina el mototurista :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Que no torni a passar, o haurè de fer ús del meu nick.

Tu saps per a què serveix el frè de mà???? l'estires, contravolant , i gaaaaas, o no sè si és al revès més o menys. Tu ja m'entens.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 07, 2010 9:38 pm

Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”