Aquestes fotos em porten uns records força esgarrifosos... :( :(lujoisla ha escrit:una foto de los deperfectos con nuestra querida amiga Montse en el suelo
Accident
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Mirant coses he trobat això ... i he pensat amb Randy i Montse, potser es una tonteria i llargueta, però ho he trobat adient.
Per a començar un Bon dia...
Pau, amb el rostre abatut de pensar, es reuneix amb la seva amiga Laura en un bar a prendre un cafe.
Deprimit, descarrega en ella les seves angoixes... que el treball, que els diners, que la seva vocació!...Tot semblava estar malament en la seva vida.
Laura va introduir la mà en la seva bossa, va treure un bitllet de 50 € i li va dir: Vols aquest bitllet?
Pau, un poc confós al principi, li va contestar: Clar, Laura... són 50 €, qui no els voldría?
Llavors Laura pren el bitllet en un dels seus punys i l'arruga fins a fer-lo una petita bola. Mostrant la rebregada piloteta a Pau, va tornar a preguntar-li: I ara, ho vols tambe?
Laura, no se que pretens amb això, però segueixen sent 50 €., es clar que els agafaré si m'ho dónes.
Laura desdoblegà l'arrugat bitllet, el va llençar al sòl i el restregà amb el peu, alçant-lo després brut i marcat: El segueixes volent?, li va preguntar.
Mira, Laura, segueixo sense entendre on vas, però és un bitllet de 50 €, i mentre no ho trenquis, conserva el seu valor...
Pau, has de saber que encara que de vegades alguna cosa no surti com vols, encara que la vida t'arrugui o calcigui, segueixes sent tan valuós com sempre ho has estat... El que has de preguntar-te és quant vals en realitat? i no el copejat que puguis estar en un moment determinat.
V'ssssssss
Per a començar un Bon dia...
Pau, amb el rostre abatut de pensar, es reuneix amb la seva amiga Laura en un bar a prendre un cafe.
Deprimit, descarrega en ella les seves angoixes... que el treball, que els diners, que la seva vocació!...Tot semblava estar malament en la seva vida.
Laura va introduir la mà en la seva bossa, va treure un bitllet de 50 € i li va dir: Vols aquest bitllet?
Pau, un poc confós al principi, li va contestar: Clar, Laura... són 50 €, qui no els voldría?
Llavors Laura pren el bitllet en un dels seus punys i l'arruga fins a fer-lo una petita bola. Mostrant la rebregada piloteta a Pau, va tornar a preguntar-li: I ara, ho vols tambe?
Laura, no se que pretens amb això, però segueixen sent 50 €., es clar que els agafaré si m'ho dónes.
Laura desdoblegà l'arrugat bitllet, el va llençar al sòl i el restregà amb el peu, alçant-lo després brut i marcat: El segueixes volent?, li va preguntar.
Mira, Laura, segueixo sense entendre on vas, però és un bitllet de 50 €, i mentre no ho trenquis, conserva el seu valor...
Pau, has de saber que encara que de vegades alguna cosa no surti com vols, encara que la vida t'arrugui o calcigui, segueixes sent tan valuós com sempre ho has estat... El que has de preguntar-te és quant vals en realitat? i no el copejat que puguis estar en un moment determinat.
V'ssssssss
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Hola, he vist molt tard aquest tema, em sap molt de greu el que us ha passat, molts ànims a tots dos i us desitjo que us recupereu molt aviat de les ferides, tant físiques com psicológiques.
Dir-vos també que feu molt bé amb la denúncia, a paios com aquests s'els ha d'escarmentar d'alguna manera, amb una mica de sort, serà ell el que no tornarà a agafar mai més una moto.
Salut i ànims.
Dir-vos també que feu molt bé amb la denúncia, a paios com aquests s'els ha d'escarmentar d'alguna manera, amb una mica de sort, serà ell el que no tornarà a agafar mai més una moto.
Salut i ànims.
BMW R 1200 GS
- SetCincTres
- Presentats
- Entrades: 457
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
- Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gràcies pels ànims, companys.
Jo ja estic molt més millor, al 95%, però la Montse cada vegada pitjor.....
D'aqui una estona anirem a Urgències a l'hospital, aviam què....ara deu estar colapsat, com sempre.
Gràcies Burruktalà pels teus consells.
D'aqui una estona anirem a Urgències a l'hospital, aviam què....ara deu estar colapsat, com sempre.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit:Gràcies pels ànims, companys.
Truca al SUD !!!! (Servei d'Urgencia Domiciliaries) i en 1/2 hora teniu un metge a casa que estara en contacte amb un traumatoleg.
93 280 33 66
i si heu de sortit per anar a l' hospital aneu a l' Hospital de Barcelona per urgencies, no cal que perdeu el temps al Tauli.
Si podeu esperar fins dema al demati podeu anar al centre d'ASC del Camp del Barça especialitzat en traumatologia.
Si tens alguna complicacio em truques a mi
V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
Pensa que és "normal" que estigui pitjor. Els dolors apareixen al cap d'uns dies.
Ho dic per experiència. Fa un mes, vaig patir un accident amb la bici, i vaig acabar amb 5 punts en un genoll. Això m'ho vaig fer un diumenge, i el dimecres estava que em moria. Em feia mal tot!!!!!!
No em vaig pendre res per calmar el dolor (encara q sigui poca cosa, soc una mica brutota, jejeje). Però bueno, una cosa que va molt bé és Arnica (pomada o càpsules). Es un producte omeopàtic, així que no podeu patir efectes secundaris. Ja direu com ha anat la cosa!
Ho dic per experiència. Fa un mes, vaig patir un accident amb la bici, i vaig acabar amb 5 punts en un genoll. Això m'ho vaig fer un diumenge, i el dimecres estava que em moria. Em feia mal tot!!!!!!
No em vaig pendre res per calmar el dolor (encara q sigui poca cosa, soc una mica brutota, jejeje). Però bueno, una cosa que va molt bé és Arnica (pomada o càpsules). Es un producte omeopàtic, així que no podeu patir efectes secundaris. Ja direu com ha anat la cosa!
- frankie
- Presentats
- Entrades: 12
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:31 pm
- Ubicació: Girona
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ho he vist massa tard, Ramon. Ara en venim del Taulí, ens hem tingut d'esperar una hora i pico però ens han atés correctament. Però ho apunto, ok?lJames_Bond ha escrit:
Truca al SUD !!!! (Servei d'Urgencia Domiciliaries) i en 1/2 hora teniu un metge a casa que estara en contacte amb un traumatoleg.
93 280 33 66
i si heu de sortit per anar a l' hospital aneu a l' Hospital de Barcelona per urgencies, no cal que perdeu el temps al Tauli.
Si podeu esperar fins dema al demati podeu anar al centre d'ASC del Camp del Barça especialitzat en traumatologia.
Si tens alguna complicacio em truques a mi
V'sssssss
007
DIAGNÒSTICS:
-Jo : Contusión muñeca e iliaca derechas en accidente de circulación 48h. Abdomen N. No deformidades.
-Montse: Contusión costal der tras accidente de circulación 48h.
DESTÍ:
Els 2: Control per consultes Externes Trànsit.
Cursat comunicat al jutjat
Encara resulta que estaré més cascat jo que la Montse!!!!! :roll:

- KOSKI
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dl. feb. 05, 2007 6:04 pm
- Ubicació: Cornellà de Llobregat
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- Randy-650
- Presentats
Mercès per les fotos al privat, Josey Wales.
Mercès, Jordi. Ja ha passat, quin ensurt, la veritat..... :?
Al que anava.....
AVUI HEM REBUT LA VISITA DEL STEELMAN, EL CARLES I EL JAMES_BOND A CASA!!!!

Hem estat llarga estona parlant, el Ramon m'ha portat un munt de factures :D , el Jordi ens ha animat moltíssim, el Carles, com sempre, tan cordial...dona gust tenir visites així, la veritat!!!! :!:
I quan han marxat, parlant del moto que em vull comprar, i de les carreteres que NO tornarem a passar...quan ja eren fora, em diu la Montse:
-Val, ja tornaré a pujar en moto, no pateixis,però per aquelles carreteres on passen R's no, eh????
AISSSSSSSSSSS, JA SE M'HAN PASSAT TOTS ELS MALS!!!!!!!! :ksss
Aquesta nit me la menjo a petons!!!!!!!! :love
Mercès, Jordi. Ja ha passat, quin ensurt, la veritat..... :?
Al que anava.....
AVUI HEM REBUT LA VISITA DEL STEELMAN, EL CARLES I EL JAMES_BOND A CASA!!!!

Hem estat llarga estona parlant, el Ramon m'ha portat un munt de factures :D , el Jordi ens ha animat moltíssim, el Carles, com sempre, tan cordial...dona gust tenir visites així, la veritat!!!! :!:
I quan han marxat, parlant del moto que em vull comprar, i de les carreteres que NO tornarem a passar...quan ja eren fora, em diu la Montse:
-Val, ja tornaré a pujar en moto, no pateixis,però per aquelles carreteres on passen R's no, eh????
AISSSSSSSSSSS, JA SE M'HAN PASSAT TOTS ELS MALS!!!!!!!! :ksss
Aquesta nit me la menjo a petons!!!!!!!! :love

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta: