De Moment De Lloguer
Moderador: Airald
- Jordi 68
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dj. juny 28, 2007 11:33 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Re: De Moment De Lloguer
Fa cosa de uns mesos,s estan possant molt serios amb aixo,te la seva llogica,es un lloc privat.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Vaja Jordi...! :| i vehicle autoritzat vol dir que ha de ser no mes amb el de l'autoescola ..?Hola Carme,no et vui xafar el pla,pero al circuit no es pot entrar amb cap vehicle pasticular ,tots els dies hi ha un vegilant les 24 hores,ara ho mirnat molt,volen possar una barrera,i si no vas amb un vehicle autoritzat,no pots entrar.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Edelweiss
- Presentats
Vaja Jordi...! :| i vehicle autoritzat vol dir que ha de ser no mes amb el de l'autoescola ..?Hola Carme,no et vui xafar el pla,pero al circuit no es pot entrar amb cap vehicle pasticular ,tots els dies hi ha un vegilant les 24 hores,ara ho mirnat molt,volen possar una barrera,i si no vas amb un vehicle autoritzat,no pots entrar.o s'ha d'anar a algun organisme per demanar l'autoritzaciò si vols entrar amb un vehicle particular...? :roll:

- Jordi 68
- Presentats
Te que ser un vehicle d autoescola,que sigui federat,i ames a de pagar una quota,els vehicles d autoescola nomes poden entrar al moment d examen.
- Jordi 68
- Presentats
[quote user="Jordi 68" post="148828"]Te que ser un vehicle d autoescola,que sigui federat,i ames a de pagar una quota,els vehicles d autoescola nomes poden entrar al moment d examen.[/quote]
No ho he dit ve,i el resta d vehicles d autoescola nomes quan tenen examen.
No ho he dit ve,i el resta d vehicles d autoescola nomes quan tenen examen.
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Jordi 68" post="148829"][quote user="Jordi 68" post="148828"]Te que ser un vehicle d autoescola,que sigui federat,i ames a de pagar una quota,els vehicles d autoescola nomes poden entrar al moment d examen.[/quote]
No ho he dit ve,i el resta d vehicles d autoescola nomes quan tenen examen.[/quote]
Moltes gràcies per l'informaciò Jordi... ;)
Doncs al final no se si serà bona ideia acaban compran una que de moment pugui portar i agafar suficient pràctica :roll:
N'hi ha una molt bufona com la Suzuki Marauder 125 cc que ja la podria portar amb el carnet de cotxe :razz: (encare que la que m'agrada moltissim es la HD Sportster, i per això de moment m'hauré d'esperar... :mrgreen: ).

No ho he dit ve,i el resta d vehicles d autoescola nomes quan tenen examen.[/quote]
Moltes gràcies per l'informaciò Jordi... ;)
Doncs al final no se si serà bona ideia acaban compran una que de moment pugui portar i agafar suficient pràctica :roll:
N'hi ha una molt bufona com la Suzuki Marauder 125 cc que ja la podria portar amb el carnet de cotxe :razz: (encare que la que m'agrada moltissim es la HD Sportster, i per això de moment m'hauré d'esperar... :mrgreen: ).

Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 1:05 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Carme, jo crec que si et compres la 125 intruder faràs molt i molt bé.
Pensa que necessites agafar practique i millor amb una moto que no pesi molt i puguis arribar bé al terra.
Després ja compraràs la moto que realment et faci il.lussió.
Molts ánims que ja et queda poc :kiss
Pensa que necessites agafar practique i millor amb una moto que no pesi molt i puguis arribar bé al terra.
Després ja compraràs la moto que realment et faci il.lussió.
Molts ánims que ja et queda poc :kiss
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Si és la teva primera moto, penso com l'Eva.
Millor, primer, agafar pràctica.
Millor, primer, agafar pràctica.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Jordi 68
- Presentats
Crec que si,primer una 125 per desfugar-te,que una Harley encara que sigui baixeta pesa bastant.
- Edelweiss
- Presentats
Gràcies Eva, Frank i Jordi per els vostres consells... :kiss
Un altre que tambe m'agradaría seria la Honda Shadow (pero aquesta penso que no la fan en 125 cc), no he vist d'altres models tipo Custom de 125cc :roll:
A veure si aquesta setmana que estic de vacances (entre dijous i divendres) puc fer algunes practiques al circuit... ;)
Un altre que tambe m'agradaría seria la Honda Shadow (pero aquesta penso que no la fan en 125 cc), no he vist d'altres models tipo Custom de 125cc :roll:
A veure si aquesta setmana que estic de vacances (entre dijous i divendres) puc fer algunes practiques al circuit... ;)

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
El millor que pots fer és practicar molt, equivocar-te molt i fer totes les proves que vulguis amb una moto que et costi pocs calerons i que pesi poc, després quan tinguis pràctica i dominis la moto com una bicicleta, et compres la màquina que vulguis. Penso jo eh?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="149018"]El millor que pots fer és practicar molt, equivocar-te molt i fer totes les proves que vulguis amb una moto que et costi pocs calerons i que pesi poc, després quan tinguis pràctica i dominis la moto com una bicicleta, et compres la màquina que vulguis. Penso jo eh?[/quote]
I si es de segona má , millor
I si es de segona má , millor
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carme, la Shadow si que la fan en 125cc, però no te la recomano per dos motius, un molt important el preu, la fan pagar molt cara per ser el que és, i segon pel pes, és grossota per ser una 125cc.
Jo també soc del parer que el millor és començar amb una cosa petita que et costi pocs calers i que la puguis portar amb comoditat i agafar-li confiança i després ja tindràs temps de mirar-te la Sportster, pensa que la HD, tot i la seva estatura, pesa sobre uns 220Kgs o més i per geometria i pes, no és fàcil de maniobrar ni de fer entrar a revolts.
A més a més, amb una cosa més menuda agafaràs confiança deseguida i si mai et cau, doncs mira, no et sap tant de greu com si fos la HD i no et costa tant d'aixecar ;)
També tens la opció de mirar-te alguna coseta de 250cc, això si, un cop tret el carnet, no pesen gaire més i no se't quedarà petita tan aviat. La Kymco Venox no està gens malament però és una mica pesada (190Kg), llavors a suzuki tens tant la Marauder (125 i 250) com la intruder també (125 i 250).
En fi, mira, tria i remena :roll:
Per cert, a BCN tens els de quality bike, que tenen 2 o 3 botigues i bastanta cosa de segona mà ;)
Jo també soc del parer que el millor és començar amb una cosa petita que et costi pocs calers i que la puguis portar amb comoditat i agafar-li confiança i després ja tindràs temps de mirar-te la Sportster, pensa que la HD, tot i la seva estatura, pesa sobre uns 220Kgs o més i per geometria i pes, no és fàcil de maniobrar ni de fer entrar a revolts.
A més a més, amb una cosa més menuda agafaràs confiança deseguida i si mai et cau, doncs mira, no et sap tant de greu com si fos la HD i no et costa tant d'aixecar ;)
També tens la opció de mirar-te alguna coseta de 250cc, això si, un cop tret el carnet, no pesen gaire més i no se't quedarà petita tan aviat. La Kymco Venox no està gens malament però és una mica pesada (190Kg), llavors a suzuki tens tant la Marauder (125 i 250) com la intruder també (125 i 250).
En fi, mira, tria i remena :roll:
Per cert, a BCN tens els de quality bike, que tenen 2 o 3 botigues i bastanta cosa de segona mà ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo em vaig treure el carnet per lliure i el que vaig fer és anar a La Campana, on em van donar un croquis del circuit i anava amb un col·lega i el dibuixàvem a terra o el marcàvem amb pedres i així feia les pràctiques. No és la millor opció, però n'és una.
Jo també sóc del parer d'anar pujant de cilindrada poc a poc i ara mateix hi ha un munt de motos de 125 cc tipus custom i com que molta gent que comença acaba passant a motos més grans, hi ha un ampli mercat de segona mà. El preu varia bastant entre les marques "importants" (Honda, Yamaha i Kawasaki) i les xineses i koreanes i també s'incrementa si el motor és de dos cilindres, així que la Virago o la Shadow surtin molt més cares que d'altres. Una molt bona opció és la Daelim Daystar, que ja porta uns quants anys al mercat, primer amb motor Honda i després amb la còpia que fan ells, fins i tot han incorporat la injecció en les últimes versions. Tothom que conec que n'ha tingut una, està molt content.
Jo també sóc del parer d'anar pujant de cilindrada poc a poc i ara mateix hi ha un munt de motos de 125 cc tipus custom i com que molta gent que comença acaba passant a motos més grans, hi ha un ampli mercat de segona mà. El preu varia bastant entre les marques "importants" (Honda, Yamaha i Kawasaki) i les xineses i koreanes i també s'incrementa si el motor és de dos cilindres, així que la Virago o la Shadow surtin molt més cares que d'altres. Una molt bona opció és la Daelim Daystar, que ja porta uns quants anys al mercat, primer amb motor Honda i després amb la còpia que fan ells, fins i tot han incorporat la injecció en les últimes versions. Tothom que conec que n'ha tingut una, està molt content.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
viewtopic.php?f=2&t=9103 sense problemas la aventura
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Carme, m apunto de motxiler per la propera sortida......!!!
Compartir la carretera
- Edelweiss
- Presentats
Carme, la Shadow si que la fan en 125cc, però no te la recomano per dos motius, un molt important el preu, la fan pagar molt cara per ser el que és, i segon pel pes, és grossota per ser una 125cc.
En fi, mira, tria i remena :roll:Per cert, a BCN tens els de quality bike, que tenen 2 o 3 botigues i bastanta cosa de segona mà ;)
Moltes gràcies Grum per l'informació, he vist per internet que Quality Bike es al Carrer Provenza (no estarà de mes que un dia d'aquets em passi a donar un cop d'ull).
He vist per exemple aquesta entre l'oferta que surt de segona ma...

;)
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 07, 2010 7:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Edelweiss
- Presentats
La veritat es que per començar penso que es una bona opciò una de segona má (i si a sobre et donen garantia, millor que millor). :roll:IEl millor que pots fer és practicar molt, equivocar-te molt i fer totes les proves que vulguis amb una moto que et costi pocs calerons i que pesi poc, després quan tinguis pràctica i dominis la moto com una bicicleta, et compres la màquina que vulguis. Penso jo eh?si es de segona má , millor

- Edelweiss
- Presentats
Gràcies Sergi... ! veig que com tu, n'hi ha molta gent es del parer d'anar pujan de cilidrada poc a poc (la veritat es que es la mena d'anar agafan confiança i securetat), la Virago, Shadow o Marauder m'agraden, perque son baixetes i es el que jo necessito i si pesan poc millor que millor... ;)Jo em vaig treure el carnet per lliure i el que vaig fer és anar a La Campana, on em van donar un croquis del circuit i anava amb un col·lega i el dibuixàvem a terra o el marcàvem amb pedres i així feia les pràctiques. No és la millor opció, però n'és una.
Una molt bona opció és la Daelim Daystar, que ja porta uns quants anys al mercat, primer amb motor Honda i després amb la còpia que fan ells, fins i tot han incorporat la injecció en les últimes versions. Tothom que conec que n'ha tingut una, està molt content.Jo també sóc del parer d'anar pujant de cilindrada poc a poc i ara mateix hi ha un munt de motos de 125 cc tipus custom i com que molta gent que comença acaba passant a motos més grans, hi ha un ampli mercat de segona mà. El preu varia bastant entre les marques "importants" (Honda, Yamaha i Kawasaki) i les xineses i koreanes i també s'incrementa si el motor és de dos cilindres, així que la Virago o la Shadow surtin molt més cares que d'altres.

- Edelweiss
- Presentats
![]()
, la compri fa 5anys i content, no és ni marca puntera però jo estic molt content preu qualitatJo li he regalat al nano una Daelim i funciona molt bé per al que és la moto, gasta molt poc per al dipòsit que té de 17Lts i funciona molt bé el nano es esamino del carnet el març d'aquest any i l'ha fet 17500km i no dóna soroll només oli i filtre és la de carburador i jo li vaig fer 6000km sense cap porblema
viewtopic.php?f=2&t=9103 sense problemas la aventura
Andrès molt maca tambe la "Daelim" del vostre Nano..!!! he visitat de nou l'enllaç (segur que va ser una aventura inovidable dels 4 mininos ! unes fotos preciosses). ;)