PROPOSTA SORTIDA 6 DE MAIG - MARE DE DEU DEL MON / BEGET

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

PROPOSTA SORTIDA 6 DE MAIG - MARE DE DEU DEL MON / BEGET

Entrada Autor: Burruktala » dc. abr. 25, 2007 8:15 pm

Hola compis.....

Us proposo una sortida pel dia 6 de maig (pel 5 recordeu que hi ha una mani a BCN pel tema dels Guardarrails....)

La ruta crec que pot ser molt interessant i entretinguda.
La sortida és per tot el dia, no te desperdici.

Proposta

Sortida de Parets del Valles (llac dels Patos) a les 9.00h.

D’aquí per Hostalric i Santa Coloma de Farnes cap Angles, que hi arribarem a les 10h
D’aquí anirem cap a Olot, però per la tranquil.la i maca carretera GI-530 que passa per Sant Esteve de Llémena. Passat Olot ens posem a la carretera de Santa Pau, que creua la Zona Volcànica de la Garrotxa fins a Mierers, que pararem a fer una cervesa a les 11,45.

D’aquí, pel llac de Banyoles, anirem a Crespià i tot creuant la N-260 prendrem la carretera que va a Sant Martí Sesserres, d’on trobarem una pista asfaltada que amb uns quilometres ens portarà al santuari de la Mare de Deu del Mon, on caldria arribar-hi a les 13,30.

Desprès de fer unes fotos i gaudir de la excepcional vista (30’), baixarem per una retorçada i petita pista asfaltada cap a Beuda, i ràpidament, tot passant per Castellfollit de la Roca i fent la collada de Capsacosta per anar a dinar a Sant Pau de Segúries (Can Baral.la 12€) tot just a les 15.00h.

Desprès de dinar, agafarem una pista asfaltada que va cap a OIX, i d’allí una magnifica carretera de muntanya cap a Beget (18.00h). Dues fotos i cap a Camprodon.

A les 20.00h amb l’ultima llum del dia, arribarem a ser a Parets del Valles o a on sigui.

AVISO, no ens sentim desprès enganyats.....

Els horaris son orientatius, crec que poden ser força ajustats, tot i que crec que son calculats a velocitats molt de tranqui.
Segurament sortiran uns 450 - 500kms.
Anirem per feina, una vegada feta la pujada a la Mare de deu Del Mon, el tram més maco i feréstec és el de la tarda per anar a Beget, i sabria greu no poder-lo fer, i les carreteres son petites i revolades.
El paisatge no te preu.

A QUI LI VA EL PLA!!???!!

Si voleu veure més informació d’aquesta sortida mireu aquest la meva web

http://perso.gratisweb.com/miquelmateo/beget.htm

-------------------------------------------------------------------------

LA CRONICA DE LA SORTIDA

Va ser un dia molt agraït, amb el cel destapat, que va fer que poguéssim fer la ruta amb tranquil.litat i fruint en tot moment dels paisatges i les carreteres.

És evident que tot va quedar certament enterbolit per la caiguda d’un dels companys que venia amb nosaltres.
Quant ens varen donar la noticia, mentre serem a la Mare de Deu del Mon, tots vàrem voler fondre’ns per l’errada que havíem comes.
Tots estàvem convençuts que avien tornat cap a casa, sortint de Bonmatí.

Tot i amb aixó, la ruta és la que és, i les carreteres, triades per a poder fruir, eren recargolades i força estretes en molts casos.

La sortida, de Parets del Vallés, a les 9 en punt, com sempre, del llac dels Patitos.
Imatge

Imatge

Sense complicar-nos, agafem la carretera cap a Granollers i sant Celoni, i ha Hostalric, prenem la bonica carretera que porta a Sils.

Imatge

Pel camí trobem això,...... la moto és una BSA

Imatge

I portava side

Imatge

Arribem a Bonmatí a les 10 i 5 minuts. Som un tou de gent. Al final fins hi tot s’afegeixen per sorpresa en Gerard i l’Anna (Depardié),
Les presentacions de rigor, ja que de 13 (11 motos), jo no en coneixia a 7 (6 motos)

Imatge

Imatge

Imatge

I enfilem la carretera GI-532, cap a les Serres. La carretera és força revolada i ens la prenem amb tranquil•litat.... desprès prenem la GI-530, segueix amb la mateixa tónica.

Imatge

Imatge

Imatge Imatge

En arribar a Les Planes d’Hostoles, parem una estona. Esperem a l’Estromkel que s’ha quedat a la cruïlla de la carretera de les Serres. Desprès continuem, ens pensem que en Yosep i el seu company han decidit marxar cap a casa, ja que hi tenien que ser a l’hora de dinar.
QUINA KGADAImatge Imatge Imatge

Imatge

Prenem la C-63 cap a Olot, i allí prenen la GIP-524, cap a Santa Pau i Mieres, on parem a fer un vermut...

Imatge Imatge

Imatge

Imatge

Desprès seguim cap a Banyoles

Imatge

Imatge

Imatge

On anem a buscar la GIP-512, cap a Esponella i Crespià. D’aquí ja podem veure alla dalt, la Mara de Deu del Mon.

Imatge Imatge

Imatge

Quan trespassem la N-260, enfilem cap a Sant Martí Sesserres, pero a uns 500m desviem cap a l’esquerra per una pista asfaltada. Ens porta directament a la Mara de Deu del Mon.

Imatge Imatge

Imatge

Imatge

Peró si voleu copsar en directa el camí, mireu el video (so original). No us espanteu si la moto sembla que va fora del camí..... ja em vaig espantar prou jo sol.... ImatgeImatgeImatge

Imatge

La vista des de dalt és impressionant....

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La baixada cap a Beuda, dons aixó, baixava i va posar a proba la finura de conducció dels presents, sobre tot de les dues Pan€ i la VFR….. el camí no era facil.

Imatge

Imatge

De pet cap a can Baral.la de Sant Pau de Seguries. Per 12€ ens varem posar les botes…
(Cada paella és per tres persones, si hi poses a sobre un primer i un tercer, com Ànec Rostit…)

Imatge

Les motos desprès no es volien moure amb l’excés de pes….

Imatge

Per una pisteta estreta i xula anem a Oix, on aprofitem per fer una migdiada comunitària…

Imatge

Imatge

Imatge

I com no!!! Admirar els Pits de la Garrotxa…

Imatge

Per acabar….. un cafetonet a Beget

Imatge

Ara, de pet cap a Camprodon i cap a casa…
D’aquest últim tram, no vàrem fer moltes fotos, ja que la camera tenia les bateries escotades i la llum ja començava a minvar….

En arribar a casa a les 21.30, dotze hores desprès de marxar, havíem fet 450 km.[/quote]
Burruktala l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 22, 2007 6:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: PROPOSTA SORTIDA 6 DE MAIG - MARE DE DEU DEL MON / BEGET

Entrada Autor: Carles » dc. abr. 25, 2007 9:07 pm

Bones!!!

Massa aviat per dir algo, però te molt bona pinta la sortida... ja seguiré el post amb deteniment... :wink: :wink: :wink:
burruktala ha escrit:Desprès de dinar, agafarem una pista asfaltada que va cap a OIX, i d’allí una magnifica carretera de muntanya cap a Beget (18.00h). Dues fotos i cap a Camprodon.

Imatge
Us heu fixat??? El Ramon que va l'ultim no porta el casc, de fet no te ni cap... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: PROPOSTA SORTIDA 6 DE MAIG - MARE DE DEU DEL MON / BEGET

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. abr. 25, 2007 9:11 pm

burruktala ha escrit:Desprès de dinar, agafarem una pista asfaltada que va cap a OIX, i d’allí una magnifica carretera de muntanya cap a Beget (18.00h). Dues fotos i cap a Camprodon.

Imatge
I jo diria que algú duu la meva moto!!! jejejeje

Jo tampoc podré anar. Tinc tot el cap de setmana ocupat. :( M'encantaria venir-hi!!!! :cry:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dc. abr. 25, 2007 9:43 pm

Hola Miquel. Tu saps que ja m'agradaria a mi anar. De moment a aquesta encara no.
Espere que feu una bona colla i de segur que ho passeu molt bé. :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. abr. 25, 2007 10:06 pm

Torneu-me el cap !!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

V'sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. abr. 25, 2007 10:11 pm

Demà miraré l'agenda a l'ofi , crec que ho tinc be per venir

James_Bond ha escrit:Torneu-me el cap !!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

V'sssssssss
007
Que feies Ramon ????

V'ssssss

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dc. abr. 25, 2007 10:24 pm

Hola! Doncs nosaltres no podrem venir ja que tenim assumptes familiars aquell cap de setmana! Jo! quin mes, entre una cosa i l'altra no podrem anar en moto (sort de les gestions de treball, que si no...). Espero que disfruteu molt ja que la ruta ès molt recomanable!
Vssssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. abr. 27, 2007 11:18 pm

Nosaltres podriem estar interesats en aquesta sortida que proposses.
De totes maneres no ho podrem confirmar fins el Dijous vinent.

Si decideixes tirar endavant la proposta i poguesim venir, ens podriem afegir a Angles. Segurament nosaltres seriem entre dos i quatre motos.

Dijous en parlem. Salut.
Salut i kilómetres

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. abr. 27, 2007 11:22 pm

Jo no em puc quedar sense cap, haig de fer la ruta per trobar-lo :twisted: :twisted:

Al igual que en siono1000 jo tampoc puc confirmar-ho. Si fas llista apunta'm a provisionals. Tambe us trobaria a Angles.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dv. abr. 27, 2007 11:42 pm

James_Bond ha escrit:Jo no em puc quedar sense cap, haig de fer la ruta per trobar-lo :twisted: :twisted:
No es per rés Bond...als caps perduts el hi pasa el mateix que a les carteras perdudes...son relativament facils de trobar... VUIDES...¡¡¡

No sé el teu cas però molta gent que conec quand perd la cartera es donna que tampoc hi portaba rés de massa valor a dins:lol:

Si hi anem segur que el trobarem, tu ja dirás si has perdut poc o molt. :wink:
Salut i kilómetres

yosep
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dj. abr. 12, 2007 5:32 pm
Ubicació: Sant fost de campsentelles

Entrada Autor: yosep » ds. abr. 28, 2007 6:49 pm

Jo intentare venir, nomes suigui fins angles per veure la germaneta gran de la PEKESTROM, eh siono1000 :sado

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. maig 02, 2007 1:18 pm

amunt !!!! :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dc. maig 02, 2007 8:37 pm

el restaurant te unes vistes espectaculars i fins i tot tenen servei d'hostatgeria per dormir -4 habitacions-

http://www.marededeudelmont.com/

es la rehostia, la carretera ja paga la pena
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 02, 2007 9:08 pm

Nosaltres ja assegurem que vindrem.

Ens afegirem a Bonmati a la hora que digueu, serem dos motos i tres persones (bueno...dos persones i jo).
Salut.
Salut i kilómetres

Burruktala
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dc. maig 02, 2007 9:21 pm

siono1000 ha escrit:Nosaltres ja assegurem que vindrem.

Ens afegirem a Bonmati a la hora que digueu, serem dos motos i tres persones (bueno...dos persones i jo).
Salut.
Suposo que serem allà, cap a les 10h.
Estic content de que pogueu venir.

:jump :jump :ban :ban :jump :jump

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 02, 2007 9:51 pm

Allá estarem esperant.

Fins Diumenge doncs.
Salut i kilómetres

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. maig 02, 2007 9:56 pm

Holaaaaa,

Miquel ho sento però, tot i que la ruta que sembla molt interessant, ja tinc el dia ocupat. A més, encara tinc el cul cuadrat de totes les hores que passat damunt la moto en els ultims dies!!!

Passeu-ho molt i molt bé.

:? :? :?
Sort,

Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dc. maig 02, 2007 10:22 pm

Una ruta molt maca que m'agradaria molt fer, peró aquest cap de setmana toca dedicar-lo als fills després d'haver-los deixat 4 dies amb els avis per anar a Gavarnie.
BMW R 1200 GS

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dj. maig 03, 2007 9:34 pm

Pregunta:

Podrieu recollir un company alguna sortida de l'Autopasta...??

Si és que si, digueu sortida i hora.
Ell ve de Vilafranca del Penedés i porta una V-Strom, altres cops ens hem trobat a la sortida d'Hostalrich. Eixís serem 3 motos i 4 persones (Bueno...3 persones i jo).

Fins Diumenge a les 10:00am a Bonmati.
Salut i kilómetres

Burruktala
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dj. maig 03, 2007 11:00 pm

Home..... si ve de Vilafranca, que suri a la de Parets del Vallès i que vingui directament amb nosaltres.

És fàcil, que surti a la sortida que és troba a l'esquerra de l'autopista, i posa C17 - Granollers Vic.
Només entrar a la C17 troba la sortida de Montmeló, i tot seguit la de Parets.
Just enfilar direcció al pobla, trobarà una rotonda amb un llac a la dreta. Quedem allá per sortir a les 9 del matí.

És sencill i més economic que a Hostalrric

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”