Video Promocional de la Norgue 1200 8v 2001
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Re: Video Promocional De La Norgue 1200 8v 2001
La moto es veu molt maca.
Però jo em pregunto, per què la policia italiana va amb BMW RT tenint aquestes motos?
Ahir vaig tornar de passar uns dies a Roma i tant la Polizia Municipale com els Carrabinieri van amb BMW. De fet, vaig veure molt poques motos italianes; el mercat dels escúters és dels japonesos.
Però jo em pregunto, per què la policia italiana va amb BMW RT tenint aquestes motos?
Ahir vaig tornar de passar uns dies a Roma i tant la Polizia Municipale com els Carrabinieri van amb BMW. De fet, vaig veure molt poques motos italianes; el mercat dels escúters és dels japonesos.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 1:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs si que es veu maca-atractiva, si. Les Guzzi o una de dues, o t'agraden o no t'agraden. No tenen terme mitjà.
[quote user="Ricmel" post="148897"]
Ahir vaig tornar de passar uns dies a Roma i tant la Polizia Municipale com els Carrabinieri van amb BMW. De fet, vaig veure molt poques motos italianes; el mercat dels escúters és dels japonesos.[/quote]
Molt fàcil. Quan un cos/organisme vol renovar el parc fan licitacions i la marca que ofereix més bon preu i acabats és la guanyadora, i BMW acostuma a fer bons preus aprofitant motor antics, com ara els 850 que posen a les RT dels Mossos.
Quan jo vaig estar a Roma fa dos anys vaig observar que hi han moltes italianes -sobretot Ducati- i més del 50% dels escúters eren Piaggio. Tant ha canviat en dos anys? :eyes
[quote user="Ricmel" post="148897"]
Ahir vaig tornar de passar uns dies a Roma i tant la Polizia Municipale com els Carrabinieri van amb BMW. De fet, vaig veure molt poques motos italianes; el mercat dels escúters és dels japonesos.[/quote]
Molt fàcil. Quan un cos/organisme vol renovar el parc fan licitacions i la marca que ofereix més bon preu i acabats és la guanyadora, i BMW acostuma a fer bons preus aprofitant motor antics, com ara els 850 que posen a les RT dels Mossos.
Quan jo vaig estar a Roma fa dos anys vaig observar que hi han moltes italianes -sobretot Ducati- i més del 50% dels escúters eren Piaggio. Tant ha canviat en dos anys? :eyes

- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Pués es molt xula :mrgreen:
Hi ha alguna comparativa amb la 1200Rt?
Hi ha alguna comparativa amb la 1200Rt?
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es una moto molt maca,el motor que es un dels grans clasics de la historia del motociclisme ha millorat en elasticitat i dinamisme,de la moto en si que dir,disseny Italia per lo que maca ho es,a veure si las vendes l'acompanyen ja que el servei postvenda tant minso que te fa que molta gent s'ho repensi.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Joé, la veritat es que d'aquí a uns anyets, quan vulgui canviar-me la moto, n'hi hauran un munt per escollir....molt guapa aquesta...
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Molt xula... si és tan bona com ho és de maca (i si hi han concessionaris dignes d'aquest nom -i amb això no vull dir res de dolent dels que hi han ara, sino dels pocs que hi han), serà una bona competència de la RT. I una opció a tenir en compte quan/si mai canvio de moto.

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats
- Entrades: 9
- Membre des de: dj. set. 16, 2010 11:17 pm
- Ubicació: Barcelona
Es molt xula, jo la tinc com a futurible. No se com deu anar la fiabilitat pq crec que alguns models van donar problemes.
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Aquest italians saben fer motos realment boniques, no se com s'ho fan pero és per felicitar-los, i aquest V a 90 graus en transversal, insignia inconfusible de Moto Guzzi.... guapo guapo, de fet em sembla que és de les primeres marques en les que més em vaig fixar quan era petit.....
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 17, 2010 12:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.