18-12-2010 XXXVII Hivernal a Arguis
Moderador: Airald
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: 18-12-2010 XXXVII Hivernal A Arguis
Per la llista:
Estris per menjar,
Pinzes per girar la carn
sal
ais
oli
Tomàquets NO que es quedaran glaçats :tremolant
vi negre de 15º (per exemple Priorat)
Porró
Una cassola DE FANG nova per estrenar!!!!
Fogonet per la cassola
Cafetera per fer el cafè
I per esmorzar? :mrgreen:
Salut i fred :lol:
Estris per menjar,
Pinzes per girar la carn
sal
ais
oli
Tomàquets NO que es quedaran glaçats :tremolant
vi negre de 15º (per exemple Priorat)
Porró
Una cassola DE FANG nova per estrenar!!!!
Fogonet per la cassola
Cafetera per fer el cafè
I per esmorzar? :mrgreen:
Salut i fred :lol:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: 18-12-2010 XXXVII Hivernal a Arguis
[quote user="Steelman" post="148584"]De moment fem llista, ja mirarem que porta cadascu no?[/quote]
Bones!!!
N'hi haurà més d'un que també portarà gana... :twisted: :twisted: :twisted:
Faré el possible per venir, perquè se m'estan complicant les coses per aquell cap de setmana, un altra vegada Arguis penjant d'un fil!! :( :( :(
Fins aviat!
Bones!!!
N'hi haurà més d'un que també portarà gana... :twisted: :twisted: :twisted:
Faré el possible per venir, perquè se m'estan complicant les coses per aquell cap de setmana, un altra vegada Arguis penjant d'un fil!! :( :( :(
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A veure si al final ho pots arreglar Carles!!
Per cert mireu les previsions de fred per el dimecres dia 15, a dos dies de Arguis JEJEJEJ

Per cert mireu les previsions de fred per el dimecres dia 15, a dos dies de Arguis JEJEJEJ

Ex ...moltes coses
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Os3ssssssss, quin fred!!!!!!! :tremolant
Tot i que..... Els alemanys discrepen una mica dels francesos, com sempre

Tot i que..... Els alemanys discrepen una mica dels francesos, com sempre

Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
Tan en versió françesa com amb versió alemanya, caldrá anar força preparat :tremolant :tremolant
- MikelRT
- Presentats
Poz ZI... farà fred, però millor sense neu.... per que una "PALA" no caldrà , oi????

:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Soc l'inscrit nº 123 de fa 5 dies.... i no tinc manoples :crys :crys :crys :crys
Espero que amb els guants electrificats sigui suficient!!! :mrgreen:
Salut i calor

Soc l'inscrit nº 123 de fa 5 dies.... i no tinc manoples :crys :crys :crys :crys
Espero que amb els guants electrificats sigui suficient!!! :mrgreen:
Salut i calor
- Gorka
- Presentats
- Entrades: 108
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
- Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà
Bones se m'apunti que jo tambe vinc, numero preinscrit 137 de fa 5 minuts.
Ja parlerem el dia 12 de que falta per portar.
P.D: mikelrt, amb guants calefactats aniras be, casi millor que les manoples, son mes comudes. Ara unes manoples i uns punys calefactats tambe va be.
Ja parlerem el dia 12 de que falta per portar.
P.D: mikelrt, amb guants calefactats aniras be, casi millor que les manoples, son mes comudes. Ara unes manoples i uns punys calefactats tambe va be.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Visca!!
M'alegro que vinguis Jordi!!
Per cert.....les previsions del fred sembla que es van confirmant.SI hi ha humitat, que també sembla que va apuntant que si...haurem de posar-nos a fer cadenes més aviat del pensat ;)

M'alegro que vinguis Jordi!!
Per cert.....les previsions del fred sembla que es van confirmant.SI hi ha humitat, que també sembla que va apuntant que si...haurem de posar-nos a fer cadenes més aviat del pensat ;)

Ex ...moltes coses
- MikelRT
- Presentats
La Brigada d'ARGUIS ja começa a obrir el cami :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Aneu fent conya , que entre -4º i -8º ja no tindreu tantas ganas.................
Sort que farem un cremat que ens fará pujar la temperatura :mrgreen: :mrgreen:
Sort que farem un cremat que ens fará pujar la temperatura :mrgreen: :mrgreen:
- Gorka
- Presentats
- Entrades: 108
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
- Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà
Bones, com que meu "acollonit" amb el tema del glas i la neu :tremolant :tremolant ja he començat a fer "bricomania" ( unos tirafondos por aqui y otros por alla). :mrgreen:
De fet jo sempre havia sentit que amb unes brides pots sortir del pas, es el mateix consell que donen a la paguina dels organitzadors d'Arguis.
Ara si me'n surto posare les fotos en el pos de les cadenes, i sino les porto diumenge per que les veieu.
Apa vagui be.
De fet jo sempre havia sentit que amb unes brides pots sortir del pas, es el mateix consell que donen a la paguina dels organitzadors d'Arguis.
Ara si me'n surto posare les fotos en el pos de les cadenes, i sino les porto diumenge per que les veieu.
Apa vagui be.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gorka" post="149395"]Bones, com que meu "acollonit" amb el tema del glas i la neu :tremolant :tremolant ja he començat a fer "bricomania" ( unos tirafondos por aqui y otros por alla). :mrgreen:
Apa vagui be.[/quote]
Segurament t´ho va dir l´Steelman , que per ell es "molt facil" si portas brides :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Apa vagui be.[/quote]
Segurament t´ho va dir l´Steelman , que per ell es "molt facil" si portas brides :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Volem FOTOSSSSSSSSSSSSSSSSS... áixí les podré veure tranquilament al costat de la llar de foc ...
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, penseu en portar la funda per la moto...sinó us quedarà glaçada. :eyes
Si algú li interessa li puc deixar un sac de plomes 1kg...i dormirà com un turronet.
Salut! ;)
Si algú li interessa li puc deixar un sac de plomes 1kg...i dormirà com un turronet.
Salut! ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="149419"]Ep, penseu en portar la funda per la moto...sinó us quedarà glaçada. :eyes
Salut! ;)[/quote]
Gracies Toni,el sac no cal.............................. pero si em portes un turronet ;) ;) no direm pas que no
Salut! ;)[/quote]
Gracies Toni,el sac no cal.............................. pero si em portes un turronet ;) ;) no direm pas que no
- MikelRT
- Presentats
Osti,Osti,Osti.....
Entre las temperatures del Steelman...
Entre las cadenes del Gorka....
Entre la funda per la moto d'en Panotxa.....
Ara soc jo qui es comença a acollonir :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Sort de l'Stelvio que em la seva caçola i el seu fogonet, segur que ens farà pasar el fred!!!! :mrgreen:
Unes fotos per entrar en calor!!! (No ser si son d'Arguis de fa uns anys....) :mrgreen:
EL BAR DE L'ACAMPADA
LA BRIGADA
LA CARRETERA
a L'ENDEMÀ
LA TORNADA
Entre las temperatures del Steelman...
Entre las cadenes del Gorka....
Entre la funda per la moto d'en Panotxa.....
Ara soc jo qui es comença a acollonir :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Sort de l'Stelvio que em la seva caçola i el seu fogonet, segur que ens farà pasar el fred!!!! :mrgreen:
Unes fotos per entrar en calor!!! (No ser si son d'Arguis de fa uns anys....) :mrgreen:
EL BAR DE L'ACAMPADA
LA BRIGADA
LA CARRETERA
a L'ENDEMÀ
LA TORNADA
- MikelRT
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="149401"][quote user="Gorka" post="149395"]Bones, com que meu "acollonit" amb el tema del glas i la neu :tremolant :tremolant ja he començat a fer "bricomania" ( unos tirafondos por aqui y otros por alla). :mrgreen:
Apa vagui be.[/quote]
Segurament t´ho va dir l´Steelman , que per ell es "molt facil" si portas brides :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
anem resumin i acotant: BRIDES SI!!!, o BRIDES NO!!!!??????
Apa vagui be.[/quote]
Segurament t´ho va dir l´Steelman , que per ell es "molt facil" si portas brides :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
anem resumin i acotant: BRIDES SI!!!, o BRIDES NO!!!!??????
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
No hi ha per tant... o poder si. :eyes
Mikel-exRT aquí trobaràs quatre fotos de fa dos anys.
viewtopic.php?t=4898&p=63230#p63230
Salut! ;)
Mikel-exRT aquí trobaràs quatre fotos de fa dos anys.
viewtopic.php?t=4898&p=63230#p63230
Salut! ;)
- MikelRT
- Presentats
- MikelRT
- Presentats
Per els que anem a Arguis, i veient que no hi haurà reunió al dinar de Nadal, cal que posem fil a l'agulla sobre que cal portar (seguint instruccions molt clares de qui va obrir el fil :mrgreen: ).
O sigui, que cada ARGUISTA vagi dient el que vol portar i els altres ho tinguin en compte per no repetir: (Ho aniré afegint aquí a mida que respongueu)
Recordeu que tenim sopar i esmorzar
Començo jo mateix:
GRAELLES,
PINZES
OLI,
SAL,
PEBRE
ALLS
2 l. de vi del PRIORAT
PORRO (si algú te bota que ho digui)
2 LLEMINERES
POSTRES ESPECIALS ARGUIS 2010
...... :mestre
O sigui, que cada ARGUISTA vagi dient el que vol portar i els altres ho tinguin en compte per no repetir: (Ho aniré afegint aquí a mida que respongueu)
Recordeu que tenim sopar i esmorzar
Començo jo mateix:
GRAELLES,
PINZES
OLI,
SAL,
PEBRE
ALLS
2 l. de vi del PRIORAT
PORRO (si algú te bota que ho digui)
2 LLEMINERES
POSTRES ESPECIALS ARGUIS 2010