:eyes :eyes :eyesHola amig@s!Mi consulta es la siguiente.El otro dia circulaba por la autovia.Circulaba a 140 y cuando me di cuenta estaba encima de un coche con radar movil. Al ver el radar frene un poco y me puse a 120 o 110,por lo cual ellos no me cazaron.Pero se dieron cuenta de que aminore la velocidad. En resumen. Me paran,me piden la documentacion y me multan. En la multa pone textualmente " Aminorar considerablemente la velocidad del vehiculo sin advertirlo previamente" A lo que yo le pregunte que cómo se advertia eso y se quedo mudo. Solo me dijo,de la del radar te has librado,pero de esta no. Vamos,que me la queriar endosar como fuera y lo consiguio, 200 euros. Mi pregunta es que si os a pasado algo similar,porque pienso recurrirla. Me ha metido 200 euros y mi direccion no es correcta.Bueno,espero vuestras opiniones.Un saludo y gracias!
Ara també multen quant frenem
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ara també multen quant frenem
Extret d´un altre forum
Ex ...moltes coses
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Ara També Multen Quant Frenem
desde luego...ha vegades es per enviar-los a pastar fang (per no dir una altre cosa...)
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
La denuncia aquesta és bastant habitual en els llocs on hi ha radars mòvils. El problema d'aquesta no és que estigui mal posada, sino al meu parer està mal redactada, ja que hauria de ser per frenar bruscament i sense causa justificada posant en perill els vehicles que et precedeixen.
Jo penso que així si seria llògica, penseu si sou el que aneu al darrera i de cop i volta de 140 et passa de cop a 110 ( ja m'agradaria veure la frenada que va fer...) com diu ell, en el millor dels casos et cagues en tot, però com ja ha passat moltes vegades, pot ser que t'agafi per sorpresa i te'l menjis.
I si jo fos d'ell la pagaria abans de 20 dies així en comptes de 200€ només li suposaria la meitat, perquè aquest recurs el té perdut abans de començar-lo a escriure.
Jo penso que així si seria llògica, penseu si sou el que aneu al darrera i de cop i volta de 140 et passa de cop a 110 ( ja m'agradaria veure la frenada que va fer...) com diu ell, en el millor dels casos et cagues en tot, però com ja ha passat moltes vegades, pot ser que t'agafi per sorpresa i te'l menjis.
I si jo fos d'ell la pagaria abans de 20 dies així en comptes de 200€ només li suposaria la meitat, perquè aquest recurs el té perdut abans de començar-lo a escriure.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quan baixava a Barcelona a treballar,mes d'una vegada,algun d'aquests que van a tota pastilla com si no es tinguesin de tragar la caravana de Sant Joan d'Espi, s'em va posar al d'avant (canviant del carril esquerra al del mitg) frenan a sac i per sota inclus dels 80 obligant-me a frenar,si aquest reconeix que anava a 140 que es foti i que pagui els 200 euros. :enfadat :enfadat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 05, 2010 8:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Suposo que sempre pots dir que t'ha semblat veure un animal que travessava la carretera ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="148854"]Suposo que sempre pots dir que t'ha semblat veure un animal que travessava la carretera ;)[/quote]
Exacte , i si es al Port del Cantó ,pots dir que era el Yeti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Exacte , i si es al Port del Cantó ,pots dir que era el Yeti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
M. H. :enfadat :enfadat :enfadat
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Ara també multen quant frenem
Bones!!!
Com sempre, s'apropen les pagues extra, perquè l'altre dia en qüestió de 1,30h (el vaig tardar a fer quatre encàrrecs per la zona) vaig veure el mateix urbano posant 3 multes a cotxes que estaven mal aparcats (sense molestar gaire també s'ha de dir...). Potser en una altra època fan la vista grossa, però en aquestes dates, qualsevol "infracció" val...
Fins aviat!
Com sempre, s'apropen les pagues extra, perquè l'altre dia en qüestió de 1,30h (el vaig tardar a fer quatre encàrrecs per la zona) vaig veure el mateix urbano posant 3 multes a cotxes que estaven mal aparcats (sense molestar gaire també s'ha de dir...). Potser en una altra època fan la vista grossa, però en aquestes dates, qualsevol "infracció" val...
Fins aviat!

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Ramon" post="148854"]Suposo que sempre pots dir que t'ha semblat veure un animal que travessava la carretera ;)[/quote]
Més aviat algun animal amagat al voral esperant que passi alguna presa
Més aviat algun animal amagat al voral esperant que passi alguna presa
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Estem a la era del "PITICLIN".
Piticlinnn... piticlinnnn... a pasar per caixa :pcenfado
Piticlinnn... piticlinnnn... a pasar per caixa :pcenfado
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
A mi ja no em estranya res, l'altre dia per les notícies de tv3 deian que en una ciutat (no se si era Barcelona) que feien proves d'alcoholèmia als que portaven bicicleta. :halfcry
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="149268"]A mi ja no em estranya res, l'altre dia per les notícies de tv3 deian que en una ciutat (no se si era Barcelona) que feien proves d'alcoholèmia als que portaven bicicleta. :halfcry[/quote]ç
????? I quin problema hi veus????? :shock:
Que no provoquen accidents o hi estan implicats???? El codi de circulació ho contempla com a usuaris de la via, jo no ho trovo cap disbarat i menys en una ciutat on n'hi ha tantes com Barcelona :roll: :roll: :roll:
????? I quin problema hi veus????? :shock:
Que no provoquen accidents o hi estan implicats???? El codi de circulació ho contempla com a usuaris de la via, jo no ho trovo cap disbarat i menys en una ciutat on n'hi ha tantes com Barcelona :roll: :roll: :roll:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Ara també multen quant frenem
Tens tota la rao Trencaferro.
Les Bicicletes son vehciles que circulen per la via pública i han de complir la normativa com tothom.
Es mes..si un dia un peató amb un index de alcohol a la sang, salta al carrer i et tira a terra a tu i la moto...qui paga?
Les Bicicletes son vehciles que circulen per la via pública i han de complir la normativa com tothom.
Es mes..si un dia un peató amb un index de alcohol a la sang, salta al carrer i et tira a terra a tu i la moto...qui paga?
Ex ...moltes coses
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Steelman" post="149296"]Tens tota la rao Trencaferro.
Es mes..si un dia un peató amb un index de alcohol a la sang, salta al carrer i et tira a terra a tu i la moto...qui paga?[/quote]
De normal els peatons no estan obligats a fer la prova, sempre i quant no estiguin implicats en algún accident. (peatons no, ciclistes si)
Si es dóna el cas, i el paio, anés etílic, seria més lent de cobrar que amb un altre vehicle que té assegurança, però per via judicial acabaria pagant el peató sempre hi quant es demostrés que és el que l'ha provocat i és el culpable.
Es mes..si un dia un peató amb un index de alcohol a la sang, salta al carrer i et tira a terra a tu i la moto...qui paga?[/quote]
De normal els peatons no estan obligats a fer la prova, sempre i quant no estiguin implicats en algún accident. (peatons no, ciclistes si)
Si es dóna el cas, i el paio, anés etílic, seria més lent de cobrar que amb un altre vehicle que té assegurança, però per via judicial acabaria pagant el peató sempre hi quant es demostrés que és el que l'ha provocat i és el culpable.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Anem a veure, us dono la raó Trencaferro i Steelman però siguem una mica coherents, el trobo correcte que es faci la prova d'alcoholèmia si hi ha un accident d'un ciclista com d'un vianant, però preparar un carril per a fer proves d'alcoholèmia als que van en bicicleta per a mi té un nom que és purament recaptar.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
No és el meu cas, perqué jo no vec alcohol, però jo he sortit fins que vaig comprar la moto, en bicicleta, i et dic que trobo be que facin la proba d'alcoholèmia als ciclistes.
Els diumenges quant parem als bars a esmorzar, es veu cada orgia de carajillos (sigalons), i xupitos pels bars, que fa fredat.
:evil:
Els diumenges quant parem als bars a esmorzar, es veu cada orgia de carajillos (sigalons), i xupitos pels bars, que fa fredat.
:evil:
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 09, 2010 7:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="JoanF" post="149353"]Els diumenges quant parem als bars a esmorzar, es veu cada orgia de carajillos (sigalons), i xupitos pels bars, que fa fredat.
:evil:[/quote]
D'aquestes se'n veuen cada cap de setmana i tant se val que vagin en bicicleta, moto o cotxe i carregats amb la familia.
En general es continua essent molt inconscient amb el risc de l'alcohol en via publica, indiferentment del vehicle que es porti.
Jo he treballat bastant de temps en hosteleria, locals de nit, bars, restaurants, i la gent continua bebent, potser menys, però beuen. Jo bec, poc però bec, però si una cosa tinc clara és que al "volant o manillar" alcohol 0.
Jo si he de conduir no bec ABSOLUTAMENT res!
:evil:[/quote]
D'aquestes se'n veuen cada cap de setmana i tant se val que vagin en bicicleta, moto o cotxe i carregats amb la familia.
En general es continua essent molt inconscient amb el risc de l'alcohol en via publica, indiferentment del vehicle que es porti.
Jo he treballat bastant de temps en hosteleria, locals de nit, bars, restaurants, i la gent continua bebent, potser menys, però beuen. Jo bec, poc però bec, però si una cosa tinc clara és que al "volant o manillar" alcohol 0.
Jo si he de conduir no bec ABSOLUTAMENT res!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
El que abans es deien "bandolers" ara es diu Servei Català de Trànsit
- JuanAMB
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm
[quote user="Trencaferro" post="149299"]...//... Si es dóna el cas, i el paio, anés etílic, seria més lent de cobrar que amb un altre vehicle que té assegurança ...//...[/quote]
Si el conductor del vehicle supera els límits d’alcohol en sant, i li fan la prova, la assegurança del vehicle no es fa responsable i no cobreix res de res. Això ho he viscut en directe, i també la trampa del mossos, obligant al borratxo a signar la denuncia per anar begut amb una hora de diferencia de la hora del part de la assegurança/accident.
[quote user="Steelman" post="149296"]...//... Les Bicicletes son vehciles que circulen per la via pública i han de complir la normativa com tothom. ...//...[/quote]
Els ciclistes estan obligats a fer-se la proba del alcohol si li demanen les autoritats, al igual que qualsevol ciutadà ho està.
La legislació vigent marca:
Conductores Noveles --> 0'3 gr/l en sangre 0'15 mg/l en aire aspirado.
Conductores de vehículos destinados al transporte de mercancías con una masa máxima autorizada superior a 3.500 kilogramos, al transporte de viajeros de más de 9 plazas, o de servicio público… --> 0'3 gr/l en sangre 0'15 mg/l en aire aspirado.
Población general de conductores --> 0'5 gr/l en sangre 0'25 mg/l en aire aspirado.
¿Quin s’ha d’aplicar als ciclistes?... cap, tot i que no es poden negar a fer la proba no es pot imposar sanció.
D’igual manera, tot i que els ciclistes han de complir la normativa de transit, en cas d’incompliment ¿se li han de treure punts del permís de conduir? ... no, no s’ha de tenir permís de conduir per circular en bici.
Davant de aquest gran forat legal que ha sorgit amb les bicis, ajuntament com el de Barcelona han tret la seva normativa per regular una mica el tema, marcant que no es pot circular per el carril bus i si per el carril esquerra o dret del carrer, si per les voreres de mes de 5 metres, una velocitat màxima de 20km/h (tot i que estigis al carril esquerre del carrer Aragó),... però en cap de les normes es parla de sancions.
Si el conductor del vehicle supera els límits d’alcohol en sant, i li fan la prova, la assegurança del vehicle no es fa responsable i no cobreix res de res. Això ho he viscut en directe, i també la trampa del mossos, obligant al borratxo a signar la denuncia per anar begut amb una hora de diferencia de la hora del part de la assegurança/accident.
[quote user="Steelman" post="149296"]...//... Les Bicicletes son vehciles que circulen per la via pública i han de complir la normativa com tothom. ...//...[/quote]
Els ciclistes estan obligats a fer-se la proba del alcohol si li demanen les autoritats, al igual que qualsevol ciutadà ho està.
La legislació vigent marca:
Conductores Noveles --> 0'3 gr/l en sangre 0'15 mg/l en aire aspirado.
Conductores de vehículos destinados al transporte de mercancías con una masa máxima autorizada superior a 3.500 kilogramos, al transporte de viajeros de más de 9 plazas, o de servicio público… --> 0'3 gr/l en sangre 0'15 mg/l en aire aspirado.
Población general de conductores --> 0'5 gr/l en sangre 0'25 mg/l en aire aspirado.
¿Quin s’ha d’aplicar als ciclistes?... cap, tot i que no es poden negar a fer la proba no es pot imposar sanció.
D’igual manera, tot i que els ciclistes han de complir la normativa de transit, en cas d’incompliment ¿se li han de treure punts del permís de conduir? ... no, no s’ha de tenir permís de conduir per circular en bici.
Davant de aquest gran forat legal que ha sorgit amb les bicis, ajuntament com el de Barcelona han tret la seva normativa per regular una mica el tema, marcant que no es pot circular per el carril bus i si per el carril esquerra o dret del carrer, si per les voreres de mes de 5 metres, una velocitat màxima de 20km/h (tot i que estigis al carril esquerre del carrer Aragó),... però en cap de les normes es parla de sancions.
JuanAMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 12, 2010 11:53 am, en total s’ha editat 2 vegades.