LORENZO CAMPIO DE MOTOGP 2010

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Qui guanyarà el Mundial de Moto GP 2011 ???

L’enquesta ha acabat el dc. oct. 27, 2010 11:48 pm

Lorenzo YAMAHA
4
36%
Rossi DUCATI
3
27%
Pedrosa HRC
4
36%
Stoner HRC
0
No hi ha cap vot
Spies YAMAHA
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 11

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: LORENZO CAMPIO DE MOTOGP 2010

Entrada Autor: Llagasta » dv. des. 10, 2010 5:42 pm

En Lorenzo ha canviat molt des de que no té al seu manager Dani Amatrain ( al qui curiosament l´hi vaig comprar una moto ) :smile:
des de que el Lorenzo s´en va donar compte que l´hi fotia els calers per pagar-se la seva adicció....... es va fer gran de sobte. :shock:

jo soc dels que crec que el nou campió de MotoGp 2011 será ell ( anirá just, però al final guanyarà ell de poc :mrgreen: :mrgreen: )
si em sent la meva dona - Rossista forofa - em deixa sense postres.....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 10, 2010 5:49 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dv. des. 10, 2010 5:55 pm

[quote user="Gs12 red" post="149428"]En Lorenzo ha canviat molt des de que no té al seu manager Dani Amatrain ( al qui curiosament l´hi vaig comprar una moto ) :smile:
des de que el Lorenzo s´en va donar compte que l´hi fotia els calers per pagar-se la seva adicció....... es va fer gran de sobte. :shock:

jo soc dels que crec que el nou campió de MotoGp 2011 será ell ( anirá just, però al final guanyarà ell de poc :mrgreen: :mrgreen: )
si em sent la meva dona - Rossista forofa - em deixa sense postres.....[/quote]

No savia que l'Amatrain tenia les mateixes debilitats que en Garriga :eyes ... quina llàstima :roll: ... pel que fa al 2011 també crec que serà un Campionat molt disputat ... i que guanyi el millor !!! I si és de casa doncs millor !!! ;)

V'sss :cool:
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 10, 2010 6:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dv. des. 10, 2010 6:20 pm

[quote user="Jesus GS" post="149431"][quote user="Gs12 red" post="149428"]En Lorenzo ha canviat molt des de que no té al seu manager Dani Amatrain ( al qui curiosament l´hi vaig comprar una moto ) :smile:

si em sent la meva dona - Rossista forofa - em deixa sense postres.....[/quote]

No savia que l'Amatrain tenia les mateixes debilitats que en Garriga :eyes ... quina llàstima :roll: ... pel que fa al 2011 també crec que serà un Campionat molt disputat ... i que guanyi el millor !!! I si és de casa doncs millor !!! ;)

V'sss :cool:
GeSus[/quote]
Si tens l'oportunitat d'aconseguir la revista MOTOCICLISME d'aquesta setmana explica una mica la història que va tenir amb Dani Amatraín, realment impactant. Des de fa dues setmanes MOTOCICLISME estan traduint capitols del llibre de Jorge Lorenzo que pel que es veu estava només en anglès.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. des. 10, 2010 9:52 pm

Jo crec que tornarà a guanyar en Lorenzo.

Respon

Torna a “General”