Video Per Recapacitar Una Mica...o Molt

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Video Per Recapacitar Una Mica...o Molt

Entrada Autor: Geroni » ds. des. 11, 2010 7:32 pm

[youtube]Z2mf8DtWWd8[/youtube]
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :( :( :(
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Video Per Recapacitar Una Mica...o Molt

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. des. 11, 2010 7:48 pm

Hosti, quins 5 minuts de mal rollo, nen.

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » ds. des. 11, 2010 8:28 pm

Ojala fagi pensar molt
:tremolant

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » ds. des. 11, 2010 8:37 pm

Mentres i hagi gent que vagi dient el típic "JO DOMINO" estem ben arreglats.
:evil:

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » ds. des. 11, 2010 8:48 pm

Gràcies per penjar aquest fil.
Si el titol del fil fos una pregunta, la resposta seria MOLT!!!

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » ds. des. 11, 2010 8:54 pm

Deu n´hi do! :eyes :eyes :eyes

Gracies Geroni per recordar-nos el perill, ara que venen dies de dinars i celebracions.

Salut! ;)

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. des. 11, 2010 9:19 pm

Puff, posa els pels de punta.

Gràcies per penjar-ho; costa de veure'l, però alhora te'n adones que a vegades no fa falta córrer tant; no bec mai quan he de conduir, però si que vaig més ràpid del que s'hauria d'anar massa sovint, que pel que fa a les c possibles conseqüències és similar.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » ds. des. 11, 2010 9:45 pm

Imatges dures de veure, però que que mai hauriem d'oblidar.

Gràcies Geroni !!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 11, 2010 10:23 pm

per desgracia hi ha qui no recapacita ni amb explicacions ni amb videos informatius ni a cops de multa ni de cap manera,ojala ningu si trobi :crys :crys
Imatge

Mototrek
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. des. 10, 2010 11:49 pm
Ubicació: l'Espluga de Francolí
Contacta:

Entrada Autor: Mototrek » ds. des. 11, 2010 10:53 pm

Molt no moltissim.astant dur el video
B

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dg. des. 12, 2010 7:05 am

No és dur, per desgràcia simplement és un video ensenyant la realitat de cada dia, el què passa que a les noticies no ensenyen els resultats i suposo que la gent ja s'hi ha acostumat.
Dur és pel que s'hi troba i tots els del seu entorn, i per tota la gent que ho té de veure cada dia.
I després ens queixem per 100€ d'un radar??? Jo ho donaria tot per no trobar-m'hi mai.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dg. des. 12, 2010 7:41 am

[quote user="Trencaferro" post="149591"]No és dur, per desgràcia simplement és un video ensenyant la realitat de cada dia, el què passa que a les noticies no ensenyen els resultats i suposo que la gent ja s'hi ha acostumat.
Dur és pel que s'hi troba i tots els del seu entorn, i per tota la gent que ho té de veure cada dia.
I després ens queixem per 100€ d'un radar??? Jo ho donaria tot per no trobar-m'hi mai.[/quote]

per desgràcia, quanta raó.... merci per recordar-nos el perill consant que tenim a la carretera :tremolant

Avisiset
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
Ubicació: Segrià

Entrada Autor: Avisiset » dg. des. 12, 2010 8:35 am

Molt ben penjat aquest video Geroni. Es real com la mateixa vida. Per sort, penso que cada cop ens
anem concienciant una mica mes. Aprofito per desitjar bones festes a totos.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. des. 13, 2010 10:28 am

[quote user="Trencaferro" post="149591"]No és dur, per desgràcia simplement és un video ensenyant la realitat de cada dia, el què passa que a les noticies no ensenyen els resultats i suposo que la gent ja s'hi ha acostumat.
I després ens queixem per 100€ d'un radar??? Jo ho donaria tot per no trobar-m'hi mai.[/quote]

Estic d'acord amb tu en que és la realitat cotidiana, que no sempre la tenim present. És dur molt dur per qui ho ha de viure, i jo també donaria el que fos per no trobar-mi mai.

De totes maneres, sempre sembla que el culpable és el ciudatà. I no sempre és així. Les administracions (que viuen dels nostres impostos) també tenen una part de responsabilitat que no sempre asumeixen. Quan fan servir pintura lliscant, quan els guardarils son ganivets assessins, quan les rotondes estan plenes d'oli, quan....quan posen radars i normes absolutament incomprensibles i nomès amb afany recaudatori. D'aquests 100 (o 300 €) del radar SI que em queixo.

Tots sabem exemples a prop de casa. Us explicaré els meus. Variant de Banyoles, 1 carril en cada sentit sense separació i amb múltiples entrades i sortides. Límit 100 km/h, 15 km desprès, autovia Besalú Olot. 2 carrils en cada sentit, separats. Límit 100 km/h i alguns llocs a 80 km/h (no és a dins els túnels). Recte de 2 km a la mateixa autovia, hi ha instal·lat un radar que limita a 100 km/h. Amb quin sentit s'ha instal·lat això i amb quin criteri es fixen els limits de velocitat?. Quant vaig demanar-ho, em van dir que depenent de la titularitat de la carretera, els criteris per fixar la velocitat eren diferents (?) :eyes

A Faras, estant contruint la variant. En la carretera que quedarà obsolota en pocs mesos (o anys?) han instal·lat un radar a la sortida d'un revolt on el doble carril es coverteix en 1. Crec que el lloc és adient donada la perillositat del lloc, però el límit del radar és a 100, igual que a la recta de la autovia!!

No crec que la via punitiva dels radars i la culpabilització dels conductors sigui la via per evitar situacions com les del video que ha penjat en Geroni. Evitarem aquestes desgràcies quan millorem l'educació i la formació de tots plegats.

Per quan l'asigantura d'educació vial a les escoles? Per quan els cursos per formar conductors i no per aprovar un exàmen? Per quan una policia que la població vegi com una ajuda i no com un element represor?

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dl. des. 13, 2010 11:45 am

Molt, molt impactants
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Heavy1987
Presentats
Entrades: 370
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Entrada Autor: Heavy1987 » dl. des. 13, 2010 3:36 pm

Es molt impactan pero es la pura realitat, lo dolent que aquets anuncis algu li faran pensar pero i a gent que continuara igual.
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. des. 13, 2010 4:57 pm

[quote user="Pasqual" post="149722"][quote user="Trencaferro" post="149591"]No és dur, per desgràcia simplement és un video ensenyant la realitat de cada dia, el què passa que a les noticies no ensenyen els resultats i suposo que la gent ja s'hi ha acostumat.

Estic d'acord amb tu en que és la realitat cotidiana, que no sempre la tenim present. És dur molt dur per qui ho ha de viure, i jo també donaria el que fos per no trobar-mi mai.

De totes maneres, sempre sembla que el culpable és el ciudatà. I no sempre és així. Les administracions (que viuen dels nostres impostos) també tenen una part de responsabilitat que no sempre asumeixen. Quan fan servir pintura lliscant, quan els guardarils son ganivets assessins, quan les rotondes estan plenes d'oli, quan....quan posen radars i normes absolutament incomprensibles i nomès amb afany recaudatori. D'aquests 100 (o 300 €) del radar SI que em queixo.

Tots sabem exemples a prop de casa. Us explicaré els meus. Variant de Banyoles, 1 carril en cada sentit sense separació i amb múltiples entrades i sortides. Límit 100 km/h, 15 km desprès, autovia Besalú Olot. 2 carrils en cada sentit, separats. Límit 100 km/h i alguns llocs a 80 km/h (no és a dins els túnels). Recte de 2 km a la mateixa autovia, hi ha instal·lat un radar que limita a 100 km/h. Amb quin sentit s'ha instal·lat això i amb quin criteri es fixen els limits de velocitat?. Quant vaig demanar-ho, em van dir que depenent de la titularitat de la carretera, els criteris per fixar la velocitat eren diferents (?) :eyes

A Faras, estant contruint la variant. En la carretera que quedarà obsolota en pocs mesos (o anys?) han instal·lat un radar a la sortida d'un revolt on el doble carril es coverteix en 1. Crec que el lloc és adient donada la perillositat del lloc, però el límit del radar és a 100, igual que a la recta de la autovia!!

No crec que la via punitiva dels radars i la culpabilització dels conductors sigui la via per evitar situacions com les del video que ha penjat en Geroni. Evitarem aquestes desgràcies quan millorem l'educació i la formació de tots plegats.

Per quan l'asigantura d'educació vial a les escoles? Per quan els cursos per formar conductors i no per aprovar un exàmen? Per quan una policia que la població vegi com una ajuda i no com un element represor?[/quote]

Si senyor, tens tota la raó !

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. des. 13, 2010 7:49 pm

Tothom n hi és conscient. Vaja el 99,9 %

El problema és que un mal dia, o un excès de bon dia el tè tothom, i si es coincideix amb un descuit.. ja la tenim liada.
I aquesta excusa del perill l'aprofiten per a recaudar, simplement, i és que totes les velocitats un 10% o 20% es podrien apujar, cosa que en realitat és el que fan al treure punts a partir de.

La soluciò bona, menys comunicaciò :twisted: Tots amb l'hortet al costat de casa, i solsament coneixer els veíns de com a molt 2 km a la rodono :twisted:

Respon

Torna a “General”