ROBA ENDURO
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
ROBA ENDURO
He trobat 2 videos en un altre forum (ATCE) i no he pogut resistir la tentació de penjarlos. El primer explica la tècnica de com NO atravessar un riu. El segon va dedicat a tots aquells obsesionats en anar correctament equipats per anar en moto (coneixeu algú així.....Randy? :lol: :lol: :lol: )
[youtube]PzF5z75B4IU[/youtube]
[youtube]1h2fhd_O-Qg[/youtube]
[youtube]PzF5z75B4IU[/youtube]
[youtube]1h2fhd_O-Qg[/youtube]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: ROBA ENDURO
El primer és un gili%&%$%% de cuidado. :mrgreen:
El segón ta bé, ta bé. Això si, el primordial per fer enduro és les proteccions al colze i als genolls, i ho dic per experiència.
[quote user="Pasqual" post="149941"] El segon va dedicat a tots aquells obsesionats en anar correctament equipats per anar en moto (coneixeu algú així.....Randy? :lol: :lol: :lol: )
[/quote]
Em sembla que et confons. :lol: No arribo a obsessió, sols recomano a la gent que vagi correctament protegida per la seva propia seguretat. Per mi, com si la gent vol anar despullada. Això si, a les sortides de Mototurisme TOTHOM sense excepció ha d'anar ben equipat. :twisted:
El segón ta bé, ta bé. Això si, el primordial per fer enduro és les proteccions al colze i als genolls, i ho dic per experiència.
[quote user="Pasqual" post="149941"] El segon va dedicat a tots aquells obsesionats en anar correctament equipats per anar en moto (coneixeu algú així.....Randy? :lol: :lol: :lol: )
[/quote]
Em sembla que et confons. :lol: No arribo a obsessió, sols recomano a la gent que vagi correctament protegida per la seva propia seguretat. Per mi, com si la gent vol anar despullada. Això si, a les sortides de Mototurisme TOTHOM sense excepció ha d'anar ben equipat. :twisted:

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
De totes maneres Randy, en el segon video, la noia ja va ben equipada sensa posar-se l'equipació d'anar amb moto.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el primer demostra prudencia deixa que la moto s'en vagi riu avall i mes d'un s'ha ofegat per menys,l'altre donssss esta agil es posa las botas sense seure i jo fa temps que ja no ho faig ;) ;)
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Kpeps" post="149975"]el primer demostra prudencia deixa que la moto s'en vagi riu avall i mes d'un s'ha ofegat per menys,l'altre donssss esta àgil i es posa las botas sense seure ... i jo fa temps que ja no ho faig ;) ;)[/quote]
Ja som dos !!! :wall :wall :wall
Ja som dos !!! :wall :wall :wall
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 14, 2010 11:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Molt bons ;)
Tots dos m'han recordat el viatge a Senegal, Pasqual, a tu no ? :roll:
Tots dos m'han recordat el viatge a Senegal, Pasqual, a tu no ? :roll:
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
El primer vídeo està bé, crec que el xicot actua amb consciència i deixa la moto per posar-se ell amb un lloc segur, després amb serenitat la va a buscar.
El segon vídeo …. Que us he de dir…….. ummmmmmmm. Millor que no digui res. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
El segon vídeo …. Que us he de dir…….. ummmmmmmm. Millor que no digui res. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Jesus GS" post="149979"][quote user="Kpeps" post="149975"]el primer demostra prudencia deixa que la moto s'en vagi riu avall i mes d'un s'ha ofegat per menys,l'altre donssss esta àgil i es posa las botas sense seure ... i jo fa temps que ja no ho faig ;) ;)[/quote]
Ja som dos !!! :wall :wall :wall[/quote]
Que content que estic!!! Ja som TRES!!!
Ja som dos !!! :wall :wall :wall[/quote]
Que content que estic!!! Ja som TRES!!!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
El segon vídeo mostra lo important que és per una fèmina posar-se correctament l'equipació.
A la propera sortida de Mototurisme hauriem de demanar a les fèmines que ens mostrin com es posen l'equipació... i poder advertir-les si no ho fan del tot bé... :mrgreen:
;)
A la propera sortida de Mototurisme hauriem de demanar a les fèmines que ens mostrin com es posen l'equipació... i poder advertir-les si no ho fan del tot bé... :mrgreen: