Tires Reflectants A Les Meletes
Moderador: Airald
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Re: Tires Reflectants A Les Meletes
Crec, com algú ja ha dit, que si tenen ganes de tocar els pebrots, segur que estan amb el seu dret, encara que en realitat sigui per millorar la nostra seguretat.
Segurament que de cada 200 motos amb aquests adhesius, com a màxim se'ls pica tirar-ne enrrere una.
Solucio? com ha dit l'Steelman, deixar les maletes a casa.
Segurament que de cada 200 motos amb aquests adhesius, com a màxim se'ls pica tirar-ne enrrere una.
Solucio? com ha dit l'Steelman, deixar les maletes a casa.
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
[quote user="PERARNAU" post="149479"]Crec, com algú ja ha dit, que si tenen ganes de tocar els pebrots, segur que estan amb el seu dret, encara que en realitat sigui per millorar la nostra seguretat.
Solucio? com ha dit l'Steelman, deixar les maletes a casa.[/quote]
Jo tenia un Suzuki 4x4 i li vaig posar làmines per enfosquir els vidres, al passar la ITV em varen dir que no estaven homologats i ho havia de treure, quan hi vaig tornar vaig treure la capota deixant-lo descapotable, i no em van dir res de res i la vaig passar. :mrgreen:
Solucio? com ha dit l'Steelman, deixar les maletes a casa.[/quote]
Jo tenia un Suzuki 4x4 i li vaig posar làmines per enfosquir els vidres, al passar la ITV em varen dir que no estaven homologats i ho havia de treure, quan hi vaig tornar vaig treure la capota deixant-lo descapotable, i no em van dir res de res i la vaig passar. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- SetCincTres
- Presentats
- Entrades: 457
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
- Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT
Hola
Una altre que les va possar fa temps, i si no vaig arrat, ja hi passat una ITV i no van dir res (no ho diem molt alt per si decas)
Aixis quedan

Una altre que les va possar fa temps, i si no vaig arrat, ja hi passat una ITV i no van dir res (no ho diem molt alt per si decas)
Aixis quedan

PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT
JAUME I Mª ANGELS
JAUME I Mª ANGELS
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo he passata la ITV amb elles, i no m'han dit res
:roll:
:roll:
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
i aquest tipus de material del 3M scotchlite on es compra? en una papereria especialitzada?
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Albert_KTM" post="149314"][quote user="Santos" post="149302"]Suposo que a la ITV tiran enrera per el color. No pot ser blanc al darrera, sino vermell o groc. Al costat ha de ser groc i al devant, blanc[/quote]
No ho sé ... però la pròpia matricula reflecteix la llum en color blanc.
Els pantalon i jaquetes que tenen incrustacion reflectants, també són de color blanc ....
En fi, de tota manera ....si em volen "empurar" per una tonteria, suposo que abans ho farien pels escapes :mrgreen:
Salut[/quote]
Elsls pantalons i les botes no són cap element que forma part de la moto. Tú pots anar com vulguis vestit.
Per això no pateixis que ningú et pot dir res.
No ho sé ... però la pròpia matricula reflecteix la llum en color blanc.
Els pantalon i jaquetes que tenen incrustacion reflectants, també són de color blanc ....
En fi, de tota manera ....si em volen "empurar" per una tonteria, suposo que abans ho farien pels escapes :mrgreen:
Salut[/quote]
Elsls pantalons i les botes no són cap element que forma part de la moto. Tú pots anar com vulguis vestit.
Per això no pateixis que ningú et pot dir res.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Steelman" post="149474"]Ahir tornava de nit de BCN i em vaig fixar en una cosa.
No us heu fixat molt que hi ha molts camions que porten tota la caixa amb reflexants???

Els camions han de passar molts més controls que els turismes i motos. En tema de ITV's, de parades de Mossos i GC's...i si tants en porten es pq no es il.legal.
I si no es il.legal en els camions...tampoc hoha de ser en les motos, no?[/quote]
En els semi-remolcs nous, em sembla qe és obligatori, juntament amb les llums de gàlib a tot el lateral i les barres anti-encastament posteriors laterals.
De totes maneres, això dels reflectants només ens ha de preocupar de cara les itv's i encara.
No us heu fixat molt que hi ha molts camions que porten tota la caixa amb reflexants???

Els camions han de passar molts més controls que els turismes i motos. En tema de ITV's, de parades de Mossos i GC's...i si tants en porten es pq no es il.legal.
I si no es il.legal en els camions...tampoc hoha de ser en les motos, no?[/quote]
En els semi-remolcs nous, em sembla qe és obligatori, juntament amb les llums de gàlib a tot el lateral i les barres anti-encastament posteriors laterals.
De totes maneres, això dels reflectants només ens ha de preocupar de cara les itv's i encara.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Pujo el tema, pq crec que a mès d'un li serà interessant veure aixó.
Trobo que està molt bé de preu.
Doncs aquí ho deixo!
BON NADAL A TOTHOM!!
http://tienda.bmwmotos.com/shop/product ... 115&page=1
Trobo que està molt bé de preu.
Doncs aquí ho deixo!
BON NADAL A TOTHOM!!
http://tienda.bmwmotos.com/shop/product ... 115&page=1