Som Els Primers D'Europa !

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Som Els Primers D'Europa !

Entrada Autor: Ra-mon » dl. des. 20, 2010 10:36 am

Enhorabona, Espanya és el país europeu amb més quilòmetres de vies de tren d'alta velocitat. :cerv

Els de Madrid ja poden anar en un plis-plas a Requena a comprar vi i embotits :eyes

Enllaç
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 20, 2010 10:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Som Els Primers D'Europa !

Entrada Autor: GRUM » dl. des. 20, 2010 12:00 pm

Mentrestant linies com les de Manresa-Lleida, o la de Vic, o la de... seguiran en l'oblit :(
De pandereta, país de pandereta :???:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dl. des. 20, 2010 12:24 pm

Ramon! No treguis el tema que ja m'entra mala lle...
Amb tots els anys que havia d'anar fins a Xixón amb tren, i amb la fantastica "larga distancia" de renfe havia arribat a tardar més de 11 hores quan amb cotxe amb 7:30h ja ho tenies fet.
L'alta velocitat està molt bé si estigués ben feta, però has vist el plànol?? Sembla la bandera del Japó, tot passa pel mateix lloc, colla de fills de sa mare!!!!
Encara és extrany que per anar a París no ens facin passar per Sevilla, d'això si que s'en diu "descentralització"...
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 20, 2010 12:32 pm

Al camp de Tarragona encara estem pijtors.
Per comunicar dos capitals de comarca del camp i de la provincia com el Vendrell i Reus..has de agafar dos trens difernts i acabes tardant entre 1h:30 i 2h.
Amb cotxe per l´AP7 tardes 30m i per la N340 45m.

Aixi es fomenta el transport públic.
Pero no es tot. Per anar a l´estacio del AVE al camp..pq no es barallesim a Reus i Tarragona qui se la quedava. la varen posar a Perafort, amb transport públic es tarda mes de 30minuts des de qualsevols de les dues capitals...
imagineu
Ex ...moltes coses

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. des. 20, 2010 12:34 pm

Doncs si. Aquest matí ho he sentit per RACC 1.

Trens ràpits con el talgo, SI, itant que si..!! i que conectin les maximes ciutats possibles.
... però Alta Velocitat...!!???? per recorreguts de Madrid - Valencia, Madrid -Sevilla....etc. !!!????

Lo normal hauria set la conexió des de Lisboa - Madrid - Barcelona - ...Europa (penso hauria set lo normal)

En fi, probablement algú en va be. Que hi farem...!! Ens ho donan així doncs així ho pendrem...! Perfecte !!
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 20, 2010 4:09 pm

us queixeu per visi,quan vaig anar a fer la mili,de l'estacio de Sants a Cadiz,van ser 26 hores,o sigui que em avansat molt.
Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dl. des. 20, 2010 4:33 pm

[quote user="Kpeps" post="150496"]us queixeu per visi,quan vaig anar a fer la mili,de l'estacio de Sants a Cadiz,van ser 26 hores,o sigui que em avansat molt.[/quote]

Si que hem avançat si, en sentit sud, perquè lo què al nord respecte... :enfaduu
De totes maneres, jo ja et feia gran, però no sabia que havies fet la mili a l'època d'Alfons XIII??? ;) :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. des. 20, 2010 5:37 pm

[quote user="Trencaferro" post="150497"], jo ja et feia gran, però no sabia que havies fet la mili a l'època d'Alfons XIII??? ;) :b9[/quote]

em fas molt jove,perque et fagis a la ideia de la meva edat,miram de soldat que '' guapu ''aixo es despres d'una batalla,soc el tercer per l'esquerra :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Imatge
Imatge

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. des. 20, 2010 6:02 pm

[quote user="Trencaferro" post="150474"]Ramon! No treguis el tema que ja m'entra mala lle...
Amb tots els anys que havia d'anar fins a Xixón amb tren, i amb la fantastica "larga distancia" de renfe havia arribat a tardar més de 11 hores quan amb cotxe amb 7:30h ja ho tenies fet.
L'alta velocitat està molt bé si estigués ben feta, però has vist el plànol?? Sembla la bandera del Japó, tot passa pel mateix lloc, colla de fills de sa mare!!!!
Encara és extrany que per anar a París no ens facin passar per Sevilla, d'això si que s'en diu "descentralització"...[/quote]

No vagis donant idees, tú també.....
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 20, 2010 6:07 pm

Per anar a Paris passant per Sevilla????No home no!!!!!!
Q BCN-SEVILLA no hi ha tren directe de cap manera!!!NO recordes el mapa?? SI tu mateix ho has dit, la bandera samurai de Japo!

Imatge

Aixi que ja saps.
BCN-Madrid-Paris
Ex ...moltes coses

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dl. des. 20, 2010 6:31 pm

Només dir-vos que per a fer el rcorregut BCN-Puigcerdà fins al traspàs de renfe s'hi tardava el mateix que fa 100 anys quan la línia es va obrir, ara han posat 3 semidirectes i han rebaixat una mica el temps...

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dt. des. 21, 2010 10:14 am

[quote user="Kpeps" post="150496"]us queixeu per visi,quan vaig anar a fer la mili,de l'estacio de Sants a Cadiz,van ser 26 hores,o sigui que em avansat molt.[/quote]

Kpeps, no voldria que semblés una queixa. :roll: Però la meva pregunta és si realment val la pena l'Alta Velocitat en recorreguts curts, tenin en compte que la velocitat màxima que funciona l'ave aqui Espanya és : 230 Km/h i a molts trams ni això. El Talgo agafa els 200 km/ h sense cap problema. ;)
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 21, 2010 10:37 am

Tens molt raó Merce...
Una bona xarxa ferroviaria de trens regionals i Talgos ajudaria molt més que la xarxa radial de TGV's.

Pero ja que es fa..que aquesta es faci de forma racional
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. des. 21, 2010 11:40 am

Un altre repte d´aquest Govern, Gustos de Ric amb butxaca de pobre, aixó si: amb gustos de ric de Madrid o sia d´Estado vertebrador. :evil:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 21, 2010 11:41 am

[quote user="Lini" post="150582"] Però la meva pregunta és si realment val la pena l'Alta Velocitat en recorreguts curts, tenin en compte que la velocitat màxima que funciona l'ave aqui Espanya és : 230 Km/h i a molts trams ni això. El Talgo agafa els 200 km/ h sense cap problema. ;)[/quote]

No, noia, no, això va ser al principi. Ara ja agafa a molts trams els 300 km/h.

Parlant sobre la centralització de l'AVE: ara diuen que la Comissió Europea ha fet una estirada d'orelles a españa, perquè diuen que el que s'ha de potenciar és el corredor mediterrani, l'autèntic eix econòmic espanyol. Veurem si és veritat.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. des. 21, 2010 11:46 am

la veritat es que nomes parlava amb ironia,de Manresa centre a pça Espanya (Barna) triga 1 h 35 m,la mateixa proporcio horaria que aquell ''BORREGUERO'' baixant a Cadiz fa 22 anys. :enfadat :enfadat :eyes :eyes per altre banda amb llargas distancies,el tren per mi comparat amb l'avio si no fos per tenir que estar una hora abans per fer l'embarque i els gastos de l'aeroport al desti,digali taxi o altres no te comparacio,pero aixo es un altre historia.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 21, 2010 11:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”