Aquesta és la meva visió de Arguis. La resta de companys ja posaran les seves fotos i les seves opinions.
Primer de tot he fet aquest "logo" de Arguis, pq semblava una concentració monomarca/model. :enfaduu
Dissabte amb la moto a punt i carregada, per anar cap a Lleida a trobar-se amb la resta dels companys.
Ens trobem tots al Bar/restaurant, on esmorzem tranquilament. Aixi que decidim fer via directa cap a Arguis, deixant de banda la ruta inicialment prevista.
Arribem a Arguis, ens inscribim a la concentració i busquem el lloc d'acampada i muntem les tendes .
Un cop les tendes muntades i les motos tapades, ens anem a dinar. El mitic Lafoz esta molt bé, i com que no tenim reserva no ens hi podem quedar. Aixi que anem al restaurant del costat i dinem alli.
A la tarda mentres la gent va arribant anem a donar un volt per la concentracio on veiem alguna moto que ens crida l´atenció.
Quant s'amaga el sol, la temperatura cau en picat...
i alguns es van els valents.

Anem a la vora del embassament que esta parcialment gelat...a fer el vall del pages i veurens una mica de Ratafia.
Abans d'anar a fer el sopar i la zona de la foguera, varem tenir d´aguntar un "meeting" del Comandante Panotxa

I cap a la foguera a fer el sopar
Quant varem anar a les tendes, el termometre marcava uns -10º. I les motos començaven a estar força glaçadetes.
Avui al mati, la temperatura havia pujat força . Ja estavem a -5º!
La imatge de les motos , explicava les temperatures de la nit (amb tot no hem passat fred)
A la nit, varem coincidir amb el JordiTrident i el Danielot. Em va agradar molt coneixer-los i estar parant una bona estona amb ells.
AL mati quant estavem desmuntant les tendes, el Danielot s'ha apropat per despedir-se i ens hem fet una foto ;)
De sombte ha aparagut un eser estrany per alla al mig..
Hem esmozat, i despres cadascu a casa seva.
A reus, una bona dutxa a la moto per treure tota la sal..
I la moto ben neta, ja a punt per un altre ruteta...
Jo ja tinc ganes de que arribi la II HIVERNAL DE MOTOTURISME. Aixo de les hivernals no saps que tenen pero enganxen ;)
PD: PANOTXA. No deies que tindries les fotos penjades quant arribessis a casa?? DONCS AQUI LES TENS ;)