GRAN DUBTE ... SI VOS PLAU AJUDA
Moderador: Airald
- Lobo Estepario
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dt. abr. 15, 2008 2:41 pm
- Ubicació: Viladecans (Barcelona)
GRAN DUBTE ... SI VOS PLAU AJUDA
Bona nit,
despres de molt temps de no participar en el forum torno a adreçarme a tots vosaltres per a demanar consell. Finalment me he decidit a adquirir una moto i canviarme la 125 per alguna cosa mes gran. i crec que tinc dos grans oportunitats pero no acabo de decidirme. Us explico las dos motos que tinc dilema:
Suzuki GSF 650 Bandit S del 2003, amb 26000 km, está perfecte, semicarenada, amb cofre, la compraria al concesionari d'un amic d'infantesa. El preu 3000, revisada, transferida i amb un any de garantia.
Yamaha YZF 600 R Thundercat, del 2000, amb 31000 km, tambe molt cuidada, en aparença perfecte, la compraria a un particular a traves de internet. El preu 2500, sense cofre, la transferencia de la meva part.
L'us de la moto serà diari, es el meu mtja de transport, cada día li fare al voltant de 50 km per anar a la feina, necesito posarli un cofre, per que he de portar la meva filla a escola i hi posare la motxilla.
Esteticament m'agrada mes la Yamaha, pero no sé si será masa moto per al que jo vull. D'altra banda la Bandit m'ofereix mes garanties. Total, que ara que ja estava convençut a canviarme la moto, estic fet un embolic.
Si vos plau doneu-me un cop de ma
despres de molt temps de no participar en el forum torno a adreçarme a tots vosaltres per a demanar consell. Finalment me he decidit a adquirir una moto i canviarme la 125 per alguna cosa mes gran. i crec que tinc dos grans oportunitats pero no acabo de decidirme. Us explico las dos motos que tinc dilema:
Suzuki GSF 650 Bandit S del 2003, amb 26000 km, está perfecte, semicarenada, amb cofre, la compraria al concesionari d'un amic d'infantesa. El preu 3000, revisada, transferida i amb un any de garantia.
Yamaha YZF 600 R Thundercat, del 2000, amb 31000 km, tambe molt cuidada, en aparença perfecte, la compraria a un particular a traves de internet. El preu 2500, sense cofre, la transferencia de la meva part.
L'us de la moto serà diari, es el meu mtja de transport, cada día li fare al voltant de 50 km per anar a la feina, necesito posarli un cofre, per que he de portar la meva filla a escola i hi posare la motxilla.
Esteticament m'agrada mes la Yamaha, pero no sé si será masa moto per al que jo vull. D'altra banda la Bandit m'ofereix mes garanties. Total, que ara que ja estava convençut a canviarme la moto, estic fet un embolic.
Si vos plau doneu-me un cop de ma
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: GRAN DUBTE ... SI VOS PLAU AJUDA
Jo no tindria cap mena de dubte, un amic es farà càrrec de qualsevol cosa, un particular d'internet et pot encolomar qualsevol moto soldada de xassis i adonar-te quan es trenqui en dos.
Així de clar.
Així de clar.
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Personalment em decantaria per la Bandit, és una molt bona eina i si l'us és diari sempre serà més còmode, a part hi tens cofre que bonament val els seus 200 i pico més la transferència, i si a més a més te la ofereix un amic que està en un concessionari amb garantia oficial, domino! em sembla que la decisió és clara.... ;)
- Lobo Estepario
- Presentats
Gracies, en principi això es el que jo penso, el tema de la garantía guanya sobre l'estetica
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.
- Lobo Estepario
- Presentats
de fet, l'unic que li han fet a la moto, es un canvi d'oli, filtres i bujia i tensar la cadena. Segons el mecanic, la moto está perfecte i 26000 km crec que són pocs
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
estic d'acord amb els companys, la bandit es mes moderna,i pel dia a dia millor. ademes que la garantia influeix molt
disfruta de la moto !!
disfruta de la moto !!
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Son concepted de motos una mica diferents no?
Vull dir una R6 o una Bandit....
JO particularment em quedaria amb la Bandit per el tipus de moto que es.
Vull dir una R6 o una Bandit....
JO particularment em quedaria amb la Bandit per el tipus de moto que es.
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Entre les dues que proposes ... la Bandit sense cap mena de dubte.
I més si vens d'una 125, et convé més la "tranquilitat" relativa de la Bandit Vs "l'agresivitat" de la Yamaha.
A part de que és més bona moto per fer més Km a ritme tranquil, que sembla que és el que proposes.
I si mirem els origens d'una i d'altra ... ja no té color.
Si tot i això estas enamorat de la Yamaha ...que amb la moto hi ha molt d'emocional i poc de racional ( tots o sabem prou bé :lol: ) ara és un molt bon moment per comprar motos de 2º mà. Crec que és el millor moment de la història.!!
Amb la crisi hi ha molta gent que s'està treient motos a uns preus realment increibles :eyes .... seguiex buscant que possiblement pots trobar altres motos bé de preu.
Sort
I més si vens d'una 125, et convé més la "tranquilitat" relativa de la Bandit Vs "l'agresivitat" de la Yamaha.
A part de que és més bona moto per fer més Km a ritme tranquil, que sembla que és el que proposes.
I si mirem els origens d'una i d'altra ... ja no té color.
Si tot i això estas enamorat de la Yamaha ...que amb la moto hi ha molt d'emocional i poc de racional ( tots o sabem prou bé :lol: ) ara és un molt bon moment per comprar motos de 2º mà. Crec que és el millor moment de la història.!!
Amb la crisi hi ha molta gent que s'està treient motos a uns preus realment increibles :eyes .... seguiex buscant que possiblement pots trobar altres motos bé de preu.
Sort
- Lobo Estepario
- Presentats
Moltes gracies a tots, jo crec que la decissió ja está pressa. Només una altre questió, el preu us sembla be? 3000 eur, revisada, traspasada, amb cofre (nou) de 47 litres de capacitat i amb garantia d'un any. Això és la Bandit es clar, recordeu que es de finals del 2003 i té 26.000 Km
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo també tinc un dubte, dius que és de finals de 2003 i ja és el model 650?
Jo tinc la versió "antiga", el model 600 S, la veritat és que, tot i que estic convençut que no és la moto que jo necessito, és una molt bona moto a un preu molt raonable i amb moltes aptituds, tant pel dia a dia com per fer alguna sortida més llarga.
No oblidem que dona sobre uns 78CV, jo crec que ja li pots apretar les orelles si vols.
És una bona polivalent, una "sport-turisme" com se la califica moltes vegades. Crec que aquests 3000 que et demanen són un bon preu si la moto està en bones condicions i et dona confiança i garantia. Els 26 mil kms, no son res de res.
Pensa també, que si vols cofre i has d'afegir els anclatges, total una pasta.
A més a més, l'origen de la Yamaha és molt més esportiu i radical, potser massa per usar-la com a moto de diari...
Crec que la Bandit és una molt bona opció a un preu raonable ;)
Jo tinc la versió "antiga", el model 600 S, la veritat és que, tot i que estic convençut que no és la moto que jo necessito, és una molt bona moto a un preu molt raonable i amb moltes aptituds, tant pel dia a dia com per fer alguna sortida més llarga.
No oblidem que dona sobre uns 78CV, jo crec que ja li pots apretar les orelles si vols.
És una bona polivalent, una "sport-turisme" com se la califica moltes vegades. Crec que aquests 3000 que et demanen són un bon preu si la moto està en bones condicions i et dona confiança i garantia. Els 26 mil kms, no son res de res.
Pensa també, que si vols cofre i has d'afegir els anclatges, total una pasta.
A més a més, l'origen de la Yamaha és molt més esportiu i radical, potser massa per usar-la com a moto de diari...
Crec que la Bandit és una molt bona opció a un preu raonable ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
[quote user="Lobo Estepario" post="150570"]Moltes gracies a tots, jo crec que la decissió ja está pressa. Només una altre questió, el preu us sembla be? 3000 eur, revisada, traspasada, amb cofre (nou) de 47 litres de capacitat i amb garantia d'un any. Això és la Bandit es clar, recordeu que es de finals del 2003 i té 26.000 Km[/quote]
Un xic cara. Crec que 2400-2500 és el seu preu, potser tirant a l'alça pel fet de tenir garantía de taller.
El model equivalent amb Yamaha, la FZ6 Semicarenada , prenent com a referència el model antic, unitats de 4-5anys amb menys de 30000km, les trobes entre 2700-3000eur, sent aquesta un model més modern i menys pesada.
Si l'economía t'ho permet, i és aquest el model que t'agrada, Suzuki últimament ha tingut i té unes molt bones ofertes
http://moto.suzuki.es/Motos/Carretera/B ... iones.html
Un xic cara. Crec que 2400-2500 és el seu preu, potser tirant a l'alça pel fet de tenir garantía de taller.
El model equivalent amb Yamaha, la FZ6 Semicarenada , prenent com a referència el model antic, unitats de 4-5anys amb menys de 30000km, les trobes entre 2700-3000eur, sent aquesta un model més modern i menys pesada.
Si l'economía t'ho permet, i és aquest el model que t'agrada, Suzuki últimament ha tingut i té unes molt bones ofertes
http://moto.suzuki.es/Motos/Carretera/B ... iones.html
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
sense cap dubte la Suzuki GSF 650 Bandit S.
per una sola raó, es taller de confiança.
per una sola raó, es taller de confiança.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ottia, el Lobo!!!! Què passa, noi! :D Dona-li records al Bravo! ;)
Parlant de motos: la Bandit. Motor indestructible com pocs. El preu? Home, 3.000€ és una mica car, solen pagar-ne uns 2.500, però clar, si et dona garantia d'un any -que val calers- doncs està molt bé el preu.
Sense veure-la el primer que penso és que els pneumàtics estaran petrificats, això si. :roll: En cas afirmatiu mira d'arribar a un acord amb el concessionari, en podeu pagar un cadascú.
Bones Festes! :brindis
Parlant de motos: la Bandit. Motor indestructible com pocs. El preu? Home, 3.000€ és una mica car, solen pagar-ne uns 2.500, però clar, si et dona garantia d'un any -que val calers- doncs està molt bé el preu.
Sense veure-la el primer que penso és que els pneumàtics estaran petrificats, això si. :roll: En cas afirmatiu mira d'arribar a un acord amb el concessionari, en podeu pagar un cadascú.
Bones Festes! :brindis

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="GRUM" post="150573"]Jo també tinc un dubte, dius que és de finals de 2003 i ja és el model 650?
[/quote]
Fins el 2002 eren 600 cc amb radiador d'oli. A partir del 2003 van pujar-les a 650, amb oli també. I va ser a partir del 2007 quan les van fer amb refrigeració liquida (la meva).
[/quote]
Fins el 2002 eren 600 cc amb radiador d'oli. A partir del 2003 van pujar-les a 650, amb oli també. I va ser a partir del 2007 quan les van fer amb refrigeració liquida (la meva).

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a veure,amb objectivitat,la Bandit es del 2003 i amb un mercat de 2ª ma acceptable,ademes probe de una botiga,l'altre es del 2000 i sense mercat de 2ª ma o sigui que si mai la vols vendre em sembla que te la quedas fins que reventi,en acavat valen el mateix ja que en una no tens mes gastos que la benzina ja que si restes el canvi de nom i el top case,dons.....jo ja hauria decidit la veritat.
sobre el preu si esta tal i com dius no es ni cara ni barata,has de pensar que el que te la ven ha de guanyar alguna coseta perque al meu entendre, amic no vol dir el mateix que ONG i per altre banda si s'espatlla res dons a l'inreves tambe puguis anar a reclamar garantia sense carrecs de conciencia,vinga ja penjaras fotos. ;) ;) i que gaudeixis la decisio que prenguis .
sobre el preu si esta tal i com dius no es ni cara ni barata,has de pensar que el que te la ven ha de guanyar alguna coseta perque al meu entendre, amic no vol dir el mateix que ONG i per altre banda si s'espatlla res dons a l'inreves tambe puguis anar a reclamar garantia sense carrecs de conciencia,vinga ja penjaras fotos. ;) ;) i que gaudeixis la decisio que prenguis .
- Lobo Estepario
- Presentats
Doncs au, la decissió ja esta pressa. Em quedo la Bandit.
Moltissimes gracies a tots, de veritat que m'heu ajudat molt.
Moltissimes gracies a tots, de veritat que m'heu ajudat molt.
- Lobo Estepario
- Presentats
Ah, Randy, gracies pel consell dels pneumàtics ... preguntaré sobre el tema i miraré de negociar una mica. La veritat és que no es veient gens malament, pero tambè és cert que jo no entenc ni pilota.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Lobo Estepario" post="150615"] ... preguntaré sobre el tema i miraré de negociar una mica. La veritat és que no es veient gens malament, pero tambè és cert que jo no entenc ni pilota.[/quote]
Clava l'ungla més llarga que tinguis als pneumàtics. Si l'ungla es clava bé i la goma s'enfonsa, estan bé. Si l'ungla no entra.... :roll:
Clava l'ungla més llarga que tinguis als pneumàtics. Si l'ungla es clava bé i la goma s'enfonsa, estan bé. Si l'ungla no entra.... :roll:

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
BANDIT
Venedor conegut
Menys kilòmetres
Menys anys
Més equipada
Venedor conegut
Menys kilòmetres
Menys anys
Més equipada
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo està clar que et dirè,Bandit es clar.Porto el model nou amb 32000kms i el model
antic a l´entrada de casa amb 115000 kms.Es indestructible i no et faltarà moto.Si et
puc preguntar,és un taller de Viladecans?,he viscut 8 anys aquí i en conec algun,a dsifrutar :mrgreen:
antic a l´entrada de casa amb 115000 kms.Es indestructible i no et faltarà moto.Si et
puc preguntar,és un taller de Viladecans?,he viscut 8 anys aquí i en conec algun,a dsifrutar :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao