Excés de velocitat? Si t'enxampen et quedes sense moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Excés de velocitat? Si t'enxampen et quedes sense moto

Entrada Autor: Randy-650 » dj. des. 23, 2010 2:26 pm

23/12/2010
Entra en vigor la reforma del Código Penal
¿Exceso de velocidad?,te quedas sin coche

La organización de defensa de los conductores Automovilistas Europeos Asociados (AEA) recuerda que el 23 de diciembre, entra en vigor la reforma del Código Penal por la que los condenados por exceso de velocidad, exceso de alcohol o conducir sin carné, se quedarán sin coche.

FONT
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Excés De Velocitat? Si T'enxampen Et Quedes Sense Moto

Entrada Autor: Storm » dj. des. 23, 2010 4:10 pm

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dj. des. 23, 2010 6:45 pm

Ja era hora!!!!!

Si senyor!!!, completament d'acord.

Pensem que no es un mosso o un guardia civil el que decomisa el cotxe, és un jutge. I que voleu que us digui, ja és hora de que realment facin "pupa" on més mal fa. La llàstima és que aquesta mesura és alternativa a la pena de presó quan el jutge ho estimi convenient. Si per mi fos aplicaría ambdós.

Pot ser d'aquesta manera evitariem una mica els que van beguts, els que pensen que la carretera és el seu circuit o els que ja directament passen del carnet.

Això i la llei antitabac i encara em caurà una miqueta, només una miqueta no us tireu a la iugular, en ZP :cool: :cool: :cool:
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dv. des. 24, 2010 2:09 am

[quote user="Vicenç" post="150870"]Ja era hora!!!!!

Pensem que no es un mosso o un guardia civil el que decomisa el cotxe, és un jutge. I que voleu que us digui, ja és hora de que realment facin "pupa" on més mal fa. La llàstima és que aquesta mesura és alternativa a la pena de presó quan el jutge ho estimi convenient. Si per mi fos aplicaría ambdós.

Pot ser d'aquesta manera evitariem una mica els que van beguts, els que pensen que la carretera és el seu circuit o els que ja directament passen del carnet.

Això i la llei antitabac i encara em caurà una miqueta, només una miqueta no us tireu a la iugular, en ZP :cool: :cool: :cool:[/quote]

???????????????? :?:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. des. 24, 2010 9:26 am

Em sap greu, bè no em sap greu, però no hi estic d'acord. Seguim fomentant una societat basada en la por i la repressiò i no en l'educaciò i el respecte.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. des. 24, 2010 9:44 am

Penso que tens gran part de raó Pasqual, però també crec que arriba un punt en qui si en general la societat no té respecte per les normes, potser alguna cosa s'ha de fer no?
Expliqueu-me sinó, quina solució hi veieu vosaltres? Com ho farieu perquè la gent respecti les normes?
El què està clar, ens agradi o no, és que vivim en un país de "xoriços" on preval la llei del més espavilat, on està ben vist fer una mica "el puta", on tothom s'escaqueja tant com pot de complir les normes i/o pagar el què li pertoca, on (per desgràcia) no abunda el civisme, en fi, en un país mediterrani. I alguna cosa s'ha de fer perquè no acabem com els italians convertits en "sodoma i gomorra".
D'acord, no és la solució ideal, però potser serveix per alguna cosa. :oops:
Ahir al TN vespre explicaven un cas d'una senyora a qui un camioner begut va atropellar fa 4 anys i li van haver d'amputar una cama, encara no s'ha celebrat el judici, a la dona li han "destrossat" la vida i el camioner continua conduint... alguna cosa falla, no creieu :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. des. 24, 2010 10:27 am

Doncs jo penso exactament com el Pasqual.

Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Siset » dv. des. 24, 2010 11:58 am

Doncs jo també sóc amb Paqual, lo fàcil es prohibir, porten anys prohibint i som al mateix lloc.

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dv. des. 24, 2010 1:58 pm

És molt curiós que a la notícia que ha linkat en Randy parli que li poden treure el cotxe (fins a quatre cops) a l'automobilista (dos cops). Direu que no és tant curiós, doncs s'acostuma a generalitzar amb els cotxes perquè són molts més que els altres vehicles, però és que la imatge (el que et queda gravat a la retina) que il·lustra la notícia és la d'una MOTO. És a dir: les autoritats putegen els automobilistes i els que cometen infraccions són els motoristes. Aquest és el missatge subliminal que ens estan fotent al cervell!!!
sergibuda

they called me an accident

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. des. 24, 2010 6:13 pm

[quote user="Pasqual" post="150884"]Em sap greu, bè no em sap greu, però no hi estic d'acord. Seguim fomentant una societat basada en la por i la repressiò i no en l'educaciò i el respecte.[/quote]

+1
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dv. des. 24, 2010 7:09 pm

[quote user="Vicenç" post="150870"]Ja era hora!!!!!

Això i la llei antitabac i encara em caurà una miqueta, només una miqueta no us tireu a la iugular, en ZP :cool: :cool: :cool:[/quote]

que et caçint amb un radar camuflat i et fotin la moto habeure si penses el mateix :enfadat
Imatge

SALUT I KILOMETRES

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dv. des. 24, 2010 7:17 pm

Tornem a la discussió de sempre. Les lleis, ens agradin o no hi son i s'han de complir i si cap de nosaltres, com a persona adulta les incompleix sap al què s'exposa.
Un altre tema és entrar a discutir si els límits són els que haurien de ser o no, si les condicions de la via són les que cal, però les normes hi son i tots ho sabem, o sigui que quan et passes del límit de velocitat de manera notable, ja sabem el què toca si ens enxampen.
El fet de no considerar una llei justa no ens dona dret a incomplir-la, no?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dv. des. 24, 2010 7:31 pm

contan que a la preso hi ha gent per exces de velocitat i altres coses com conduir begut o anar sense carnet i que molts vehicles estan circulant sense assegurança,la veritat es que no hi ha por de res,a part que hi han especimens que ni tenen educacio ni en tindran mai,jo com no puc dir que soc un sant no tirare la primera pedra pero ja en sentirem a parlar que algu que encara te pendent unas cuantas quotas de credit li han fotut la moto :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Imatge

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dv. des. 24, 2010 8:55 pm

[quote user="JC-TWIN" post="150909"]que et caçint amb un radar camuflat i et fotin la moto habeure si penses el mateix :enfadat[/quote]

Fins al dia d'avui (toco fusta), mai, mai, mai m'han multat amb la moto. He recorregut uns 27 països en moto, he donat unes quantes vegades la volta a Europa i unes quantes més la volta a la Península Ibérica. He passat per davant de radars fixos, mòbils i d'helicópter. Camuflats, sense camuflar, avisats i sense avisar. M'han parat en tres controls per revisar-me la documentació i una d'elles comprovar que el casc era homologat i ben posat, dos els Mossos i una vegada la Guardia Civil. I cada dia, a no ser que caigui un diluvi, agafo la moto (no tinc cotxe) per anar a treballar, quatre viatges de 18 kilómetres. Pot ser és que m'agrada anar bé amb la moto. I com t'han dit, una cosa és que les lleis estiguin ben fetes o no, però si tu les incompleixes, ets adult, asumeix les consequències.

Respecte a la educació. Completament d'acord. Però ja us han respós, a Munich el metro no te barreres i gairebé tothom paga el bitllet per no dir tothom. Aquí sabem que això, avui per avui, és impossible. I l'única manera que tenim per què reaccionem, per desgràcia, és la ma dura.

Ah!!! i per cert, a França i a Alemània si us enxampen in fraganti s'ha de pagar al moment!!!!. I no patiu si no dueu moneda, accepten tooootes les targetes de crèdit. I si no pagues i l'assegurança no es fa càrrec de la multa... t'inmobilitzen el vehicle fins que paguis.

I JC tu em fas una pregunta. Jo et responc amb una altre: Si un conductor borratxo se t'emporta per davant, i saps que li han retirat unes quantes vegades el carnet, o un parell de niñatus (i amb niñatus abarco del 0 als 99 anys d'edat física, no mental) fent unes carreres per la Collada de Tossa o per la Rabassada el mateix, a veure si penses que està molt bé que no els hi hagin retirat abans el vehicle.

Edito per dir una cosa: Pardo, tens raó, mé deixat l'adverbi. Repeteixo: Amb aquesta llei i la llei antitabac, encara aconseguiran que en ZP em caigui uuuuna miqueta bé. Només una miqueta. Però poquet. (Esper que ara si s'hagi entés) :cool: :cool: :cool:
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 24, 2010 9:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dv. des. 24, 2010 9:10 pm

i de que em serveix a mi que em treguin el cotxe? si tinc tres motos al parquing i un altrte cotxe?

i si no esta al nom del infractor?? li poden pendre el cotxe a la dona si el cotxe es meu????

mes educacio vial i llestos
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. des. 24, 2010 10:13 pm

[quote user="JC-TWIN" post="150909"]
que et caçint amb un radar camuflat i et fotin la moto habeure si penses el mateix :enfadat[/quote]

Primerament dir que per mi en Vicenç i el Grum tenen tota la raó del món.

A partir d'aqui, dir-vos que o bé no us heu llegit bé el texte, o bé no heu entès el redactat. Només diu que quan es comèti un delicte contra la seguretat del trànsit el jutge podrà optar per penes de presó i comís del vehicle durant un temps, sabeu què vol dir això? Perquè si t'agafa un radar camuflat o no, no et passarà res de tot això, excepte que vagis a velocitats penals que per exemple en una autopista són a partir d'uns 203 o 204km/h. Per lo tant, a aquesta gent que li agrada jugar amb la seva vida i que demostren tenir tant de RESPECTE I EDUCACIÓ per la meva vida i la de la resta d'usuaris de la via aquestes penes em semblen poc!

Com molt bé ha dit el Grum, potser hi ha algunes, bé, rectifico, segur que hi ha molts llocs on la velocitat establerta a dia d'avui és il.lògica, però de moment els polítics és la que ens marquen, i ens agradi o no com moltes d'altres coses s'han de cumplir, si ho fem, no serem "caçats" per càp radar, ara bé, si no ho volem i ens les saltem, tots sabem molt bé el què ens passarà si ens agafen, i lo què no podem fer després és emprenyar-nos, perquè com molt bé dieu aqui es parla de RESPECTE I EDUCACIÓ oi? Suposo que això deu ser per tothom.

A mi també m'agradaria que aqui poguessim tenir llocs com les Autoban alemanyes, on hi ha llocs on no hi ha límit de velocitat en el terçer carril, ara bé, cada vegada ho veig més impossible, ja que a ells quan els hi marquen 80 ho respecten, aqui també fariem el mateix? Em sembla que tots sabem la resposta.

El meu conçepte de RESPECTE i EDUCACIÓ començarà quan en comptes de pensar haig de vigilar de no córrer o no conduir begut per si hi ha un radar amagat o bé un control d'alcoholemia i em multaran o em treuran punts, lo llògic és pensar en que no ho faig per no fer-me mal jo que sóc el que més m'estimo ni fer-ne als demés, i mentres no pensem així hi ho fem, de moment és la única manera que hi ha.

Que sapigueu que jo sóc el primer a queixar-me de moltes normes que no m'agraden, i com que sé que sempre algú sortirà dient que això només és recaudatori, etc, etc....diré el seguent: Segurament que en tot hi ha la part bona fet en el seu moment per seguretat, crec i vull pensar que és per això, i evidenment un rera-fons recaptador, però això no eximeix de complir-ho i diré més, si tothom fés igual que amb el trànsit, que corro quan sé que em vigilen i quan crec que no li foto gas, a partir del dia 2 d'aquest proper any surt una llei que jo no hi estic gens d'acord, que és la del tabac, i com que jo no hi estic d'acord al proper dinar de mototurisme, si no hi ha cap inspector al restaurant que em pugui multar jo penso fumar tota l'estona a qui li estuigui bé perfecte i al qui no que es foti.
Ho veieu, és un exemple molt clar i evidenment que no fumaré si no es pot, i no perquè em puguin multar (que segur que no hi haurà cap inspector), sinó perquè hi haurà una norma que ho prohibeix (tot i que no m'agrada i no hi estic d'acord) i pel més important, per EDUCACIÓ i per RESPECTE als demés!!!

Salut i vigileu aquests dies amb el colesterol que no perdona!!!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 24, 2010 10:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » ds. des. 25, 2010 1:57 am

Jo afegiria una cosa més, educació respecte i tolerància que en aquest país ens manquen les tres. :666
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. des. 25, 2010 2:18 am

Prohibit prohibir.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 25, 2010 9:38 am

[quote user="Vicenç" post="150917"] He recorregut uns 27 països en moto, he donat unes quantes vegades la volta a Europa i unes quantes més la volta a la Península Ibérica. [/quote]

Vicenç, quan tornis a aterrar a la Peninsula avisa, home. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » ds. des. 25, 2010 8:52 pm

bueno,bueno,la britat he parlat sense sapiguer,jo et puc dir que no porto tans paisos ni voltes al mon,porto moto desde els 14 anys i en tinc 42 i la unica multa que m´han fotut a sigun la guardia civil de Cuenca,que segons ells no habia possat pun mort i peu a terra a un stop que habia de fer per girar a la esquerra em una recta impresionan sense que vingues ningu,aixo si ells amagat darrere les herbotes ,no em mal interpretis tampoc soc un cremat,a mi el que em fot som els radars que posen per recaudar,millor els podrian possar on es perillos corre i salvarian vides
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Respon

Torna a “General”