URGENT - PROBLEMES AL INTENTAR ENGEGAR LA BANDIT
Moderador: Airald
- Lobo Estepario
- Presentats
- Entrades: 41
- Membre des de: dt. abr. 15, 2008 2:41 pm
- Ubicació: Viladecans (Barcelona)
URGENT - PROBLEMES AL INTENTAR ENGEGAR LA BANDIT
Bon nadal a tothom,
ahir, 24 de desembre vaig anar a buscar la bandit i cap problemes, es més estic molt content amb la meva elecció. Estava una mica atemorit i neguitós pel meu primer contacte amb la Bandit, recordeu que vinc d'una 125 cc. Tot va anar molt millor del que esperava ... una autèntica pasada.
La moto me la van entregar en reserva de benzina i amb els nervis del primer contacte amb la moto vaig anar directament del concesionari a casa. No vaig apasar per la benzinera.
Aquest matí, al intentar engegar la moto, no respon. Té bateria, s'encenen els llums, sona el claxon, la moto está en punt mort, però al apretar el botó d'engegar no fa absolutament res.
Ajudeu-me si us plau ... ¿pot ser debut a que no tingui benzina?, ara també acavo de pensar que pot ser debut a un fals punt mort , no sé, si vosaltres no m'aporteu cap solució, haure d'esperar a dilluns i trucar al taller.
Moltes Gracies
ahir, 24 de desembre vaig anar a buscar la bandit i cap problemes, es més estic molt content amb la meva elecció. Estava una mica atemorit i neguitós pel meu primer contacte amb la Bandit, recordeu que vinc d'una 125 cc. Tot va anar molt millor del que esperava ... una autèntica pasada.
La moto me la van entregar en reserva de benzina i amb els nervis del primer contacte amb la moto vaig anar directament del concesionari a casa. No vaig apasar per la benzinera.
Aquest matí, al intentar engegar la moto, no respon. Té bateria, s'encenen els llums, sona el claxon, la moto está en punt mort, però al apretar el botó d'engegar no fa absolutament res.
Ajudeu-me si us plau ... ¿pot ser debut a que no tingui benzina?, ara també acavo de pensar que pot ser debut a un fals punt mort , no sé, si vosaltres no m'aporteu cap solució, haure d'esperar a dilluns i trucar al taller.
Moltes Gracies
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: URGENT - PROBLEMES AL INTENTAR ENGEGAR LA BANDIT
La meva vstrom havia fallat alguna vegada per una clavija que hi ha a sota la maneta del embrague, a vegades falla amb les vibracions. No se si la teva es de las que has d'aguantar l'embrague per arrancar, si es aixi mira que estigui ven conectada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Lobo Estepario
- Presentats
si, es de les que has d'aguantar l'embrague ... miraré lo de la clavija. No en tenia la mes mínima idea. De fet es el primer día que tinc la moto al garatge i quand la he anat a ensenay a al familia he tingut una gran decepció perque no engega, de fet no fa cap soroll.
Moltissimes gracies , crec que aniré a comprobar-ho ara mateix
Moltissimes gracies , crec que aniré a comprobar-ho ara mateix
(...) en el fondo de su corazon sabia (o creia saber) en todo momento que no era realmente un ser humano, sino un lobo estepario.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Si tant apurada de betzina estava, has probat d'anar a buscar una llauna a la betzinera i omplir-la. Ho desconec, pero podria ser que al estar molt buida i deixar-la amb el caballet no hagi arribat betzina al xuclador??
A veure si estas de sort, que amb la il.lusió que fa estrenar i no s'engegui ha de fer una rabia :enfadat
A veure si estas de sort, que amb la il.lusió que fa estrenar i no s'engegui ha de fer una rabia :enfadat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Lobo Estepario
- Presentats
De fet si que ho hávía pensat, però avui he tingut a la familia a casa a dinar ...
Pensava fer-ho demà, inclús pasar benzina de la moto vella (la 125) a la Bandit
Pensava fer-ho demà, inclús pasar benzina de la moto vella (la 125) a la Bandit
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
I el botó vermell d'estop que te per parar-la en cas d'accident.
Igual te la tocat algú sense volguer
Igual te la tocat algú sense volguer
- Lobo Estepario
- Presentats
[quote user="JoanF" post="150964"]I el botó vermell d'estop que te per parar-la en cas d'accident.
Igual te la tocat algú sense volguer[/quote]
També ho he mirat :(
Igual te la tocat algú sense volguer[/quote]
També ho he mirat :(
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Lobo Estepario" post="150960"]....he tingut una gran decepció perque no engega, de fet no fa cap soroll.
[/quote]
Si no et fa cap soroll és perquè no arriba corrent al motor d'arranc. Ara has d'esbrinar perquè no hi arriba.
Llàstima que el Bravo sigui a Donosti, si no ell t'ho mirava en un pis-pas. :???:
Tens un privat. :roll:
[/quote]
Si no et fa cap soroll és perquè no arriba corrent al motor d'arranc. Ara has d'esbrinar perquè no hi arriba.
Llàstima que el Bravo sigui a Donosti, si no ell t'ho mirava en un pis-pas. :???:
Tens un privat. :roll:

- Lobo Estepario
- Presentats
La veritat es que si ...
demà m'ho tornaré a mirar amb més calma i a veure que esbrino i si no hi trobo res (que serà el mes probable) haure d'esperar a dilluns i trucar al concesionari. :crys
demà m'ho tornaré a mirar amb més calma i a veure que esbrino i si no hi trobo res (que serà el mes probable) haure d'esperar a dilluns i trucar al concesionari. :crys
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Bona sort amb això i tant debò que sigui una xorrada.
- Vicenç
- Presentats
- Entrades: 189
- Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
- Ubicació: Eivissa
Buenas!!!
No se si ja has solucionat el problema, desitjo que si. Una cosa que no se si passa amb la Bandit però amb la meva bemeta si i ningú ho ha comentat, es que no arranca amb la pota de cabra posada. Ni tan sols fa contacte. (cosa que és un "engorru" ja que la porta del pàrking no és automàtica i quan entro o surto l'he d'apagar i tornar a engegar per obrir-la o tancar-la).
En altres motos el motor es cala si poses la marxa (és per evitar que puguis arrancar amb la pota de cabra posada i et fotis una llet a la primera de canvi). Però ja et dic, a la meva ni tan sols hem deixa arrancar el motor.
Sol.lució, o arrancarla amb el caballet central, o pujar-t'hi a sobre, treure al pota de cabra i... si tot va bé.... broummmmm.
No se si ja has solucionat el problema, desitjo que si. Una cosa que no se si passa amb la Bandit però amb la meva bemeta si i ningú ho ha comentat, es que no arranca amb la pota de cabra posada. Ni tan sols fa contacte. (cosa que és un "engorru" ja que la porta del pàrking no és automàtica i quan entro o surto l'he d'apagar i tornar a engegar per obrir-la o tancar-la).
En altres motos el motor es cala si poses la marxa (és per evitar que puguis arrancar amb la pota de cabra posada i et fotis una llet a la primera de canvi). Però ja et dic, a la meva ni tan sols hem deixa arrancar el motor.
Sol.lució, o arrancarla amb el caballet central, o pujar-t'hi a sobre, treure al pota de cabra i... si tot va bé.... broummmmm.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 25, 2010 11:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut!!!
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!
en Vicenç, te rao i els altres companys tambe, pot ser el contacte de la maneta o que encara que tinguis la pota de cabra pujada, no et fagi be el contacta, proba a treure els cables i fer-hi un empalme directe.
salut
en Vicenç, te rao i els altres companys tambe, pot ser el contacte de la maneta o que encara que tinguis la pota de cabra pujada, no et fagi be el contacta, proba a treure els cables i fer-hi un empalme directe.
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Lobo Estepario
- Presentats
Finalment, sembla ser que era un problema de bateria.
Han vigut aquest matí a casa i se l'han endut al taller. Al intentar encendrela, deseguida a dit que era un problema de bateria. Pero li extrañava perque es veu que és nova, així que creu que haura sortit defectuosa.
Aquesta tarde, sabre realment quin era el problema.
Gracies a tots pel vostre interés.
Han vigut aquest matí a casa i se l'han endut al taller. Al intentar encendrela, deseguida a dit que era un problema de bateria. Pero li extrañava perque es veu que és nova, així que creu que haura sortit defectuosa.
Aquesta tarde, sabre realment quin era el problema.
Gracies a tots pel vostre interés.
- Lobo Estepario
- Presentats
Problema solucionat.
La bateria era defectuosa, estava comunicada. M'han canviat la bateria i llestos.
Avui he anat a la feina amb la Bandit ...
Per la meva part ja espot tancar el post.
Moltes gracies,
La bateria era defectuosa, estava comunicada. M'han canviat la bateria i llestos.
Avui he anat a la feina amb la Bandit ...
Per la meva part ja espot tancar el post.
Moltes gracies,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El què em suposava, bateria comunicada. :tremolant
Bé, esperem que et duri molts anys. Ja la veurem un dia o altre, ok? :D
Bé, esperem que et duri molts anys. Ja la veurem un dia o altre, ok? :D

- Lobo Estepario
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="151138"]El què em suposava, bateria comunicada. :tremolant
Bé, esperem que et duri molts anys. Ja la veurem un dia o altre, ok? :D[/quote]
I tant ... ja quedarem amb el Bravo
Bé, esperem que et duri molts anys. Ja la veurem un dia o altre, ok? :D[/quote]
I tant ... ja quedarem amb el Bravo
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Bé cap problema,no podia fallar és una Bandit.Esperem veure-la en
la propera sortida,ara a disfrutarla
la propera sortida,ara a disfrutarla
Que gran aquest de Bilbao