No Trobo La Meva Moto!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

No Trobo La Meva Moto!

Entrada Autor: GRUM » dj. des. 30, 2010 7:46 pm

No patiu, no he perdut la Blues!
La cosa està en que, com sempre, em plantejo "si pogués, quina moto em compraria?" i la veritat és que no trobo resposta a la pregunta.
Intentaré explicar-me:
*vaig tenir una BMW F650 GS i, si tingués un motor Bicilindric seria la meva moto ideal.
M'agrada perque em permet fer turisme comodament i entrar en algunes pistes senzilles i caminets. Baixa de seient i còmode. Bona posició de conducció. Pes lleuger i gran autonomia. Punys tèrmics i ABS, bones possibilitats de càrrega. Única pega, motor un pel justet i les vibracions del MONO.
* No, el model nou no em serveix. Ja sé que té un BI, però l'ergonomia és completament diferent i la posició de conducció també.
* La Versys, m'agrada, però és destinada quasi exclusivament a asfalt :(
* La V-strom, massa alta i pesada pel meu gust i talla.
* La Transalp, uff, mooolt alta. :cry:

Altres com les XT, KLE, PEGASO, DOMINATOR, les descarto pel portar el mateix motor o molt similar.
Sabeu d'alguna altra alternativa?
Fins i tot m'he plantejat tornar a quedar-me una altra F650GS, tot i els contres que li trobo perquè ccrec que potser les alegries que em donava podrien compensar, o potser és la nostalgia... :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: No Trobo La Meva Moto!

Entrada Autor: Molinenc » dj. des. 30, 2010 8:52 pm

Hola Grum. I la nova triumph? hi ha un post que parla d'ella.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. des. 30, 2010 9:05 pm

Per lo que planteges, crec que la F650Gs que tenies es la mes adecuada..
De totes maneres la Versys (o has pensat una TDM) , per el trail que faras que es moooolt tranquil ja et serveixen
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. des. 31, 2010 9:39 am

La nova Triumph, primer, hauria d'esperar que hi hagués mercat de segona ma (l'economia mana), però a més a més, al llegir el "test" d'en cuco... potser tampoc és el que busco, però no la descarto a llarg termini.
Pel que fa a la Versys, és una opció que va guanyant força, potser amb unes gomes mixtes...
Tot i així, recordo que quan tenia la BMW, vaig començar per pistes fàcils i em vaig anar complicant la vida, fins al punt de ficar-me en algún que altre "petit merder" jo solet, cosa que tampoc convé. Però vaja, més que res perquè quan vaig per aquests mons de Déu i veig un caminet que surt cap a no sé on, la curiositat em pot i m'hi acabo aventurant.
De fet, és una de les limitacions que em trobo ara amb la Bandit, que vaig per llocs on veig camins i... m'he de resignar a pensar: on anirà?
Qui sap, com que ara la companya porta la VTR 250 i la majoria de cops anirem els dos a ritme d'ella o jo solet, potser si que la opció, mentre l'economia no es recuperi, és tornar a una F650GS.
Parlant de la F650GS, algú em pot explicar la diferència entre el model fet fins al 2003 i el que es va fer a partir del 2004?
Crec que una era una "doble bugia d'encesa" o alguna cosa per l'estil, però no ho tinc gens clar. Si algú em pot iluminar. :eyes

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 31, 2010 11:49 am

La teva moto ideal no es fabrica, doncs sols la fan en 125. Si la féssin en 500 o 650...... :roll:

[youtube]3X30ehxYUvA[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. des. 31, 2010 12:21 pm

Sempre m'ha agradat la Van Van. Té aquest aire classic intemporal...

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dv. des. 31, 2010 1:38 pm

Hi ha la Yamaha TW200... (que si et faltava potència amb la BMW, amb aquesta encara més, però també és xula!)

Imatge

I la BMW F/G650GS. La G es quedarà també curta, però la F és bi, i em sembla que dóna 70CV i està rebaixada del seient amb respecte a la F800GS.

(sería una opció tenir dos motos? A mi la meva dona em mata, però potser que a tu t'ho permetin...)
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. des. 31, 2010 3:57 pm

He trobat la moto "ideal" per la teva tranquila manera de conduir. Li pots fer el que vols, tan en pista com en asfalt..... je, je........BON CAP D'ANY! I QUE ELS REIS US PORTIN MOLTS KMS

[youtube]btRvVLA0KzM[/youtube]

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dv. des. 31, 2010 4:32 pm

Ja està, en Pasqual m'ha resolt tots els problemes, ja tinc la moto ideal per mi, ara, això si, espero que quan hi pugi la parella al darrera no es comporti igual perquè sino em pot suposar el divorci :b9 :b9 :b9
Perque entenc que és la moto sola la que fa totes aquestes cabrioles, no?! :mrgreen:
Bon any!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 01, 2011 3:37 pm

Grum ets el que no hi ha,la teva moto ideal es un mono tranquil com la cabreta,ara sortira la nova ,renovada d'estetica,las F i las Triumph no son motos per el teu estil,masa nervioses,has pensat en una ER-6 ? sens dubte espero que el 2011 et faci arrivar a trobar la teva moto,fins aviat figura i bon any.
Imatge

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dg. gen. 02, 2011 6:40 am

[quote user="GRUM" post="151344"]No patiu, no he perdut la Blues!
La cosa està en que, com sempre, em plantejo "si pogués, quina moto em compraria?" i la veritat és que no trobo resposta a la pregunta.
Intentaré explicar-me:
*vaig tenir una BMW F650 GS i, si tingués un motor Bicilindric seria la meva moto ideal.
M'agrada perque em permet fer turisme comodament i entrar en algunes pistes senzilles i caminets. Baixa de seient i còmode. Bona posició de conducció. Pes lleuger i gran autonomia. Punys tèrmics i ABS, bones possibilitats de càrrega. Única pega, motor un pel justet i les vibracions del MONO.
* No, el model nou no em serveix. Ja sé que té un BI, però l'ergonomia és completament diferent i la posició de conducció també.
* La Versys, m'agrada, però és destinada quasi exclusivament a asfalt :(
* La V-strom, massa alta i pesada pel meu gust i talla.
* La Transalp, uff, mooolt alta. :cry:

Altres com les XT, KLE, PEGASO, DOMINATOR, les descarto pel portar el mateix motor o molt similar.
Sabeu d'alguna altra alternativa?
Fins i tot m'he plantejat tornar a quedar-me una altra F650GS, tot i els contres que li trobo perquè ccrec que potser les alegries que em donava podrien compensar, o potser és la nostalgia... :roll:[/quote]

La F650 GS la trobaràs en 2 versions diferents una en motor mono com la que tenies i l’altra en motor Bicilíndric en paral•lel, 4T, DOHC amb una cilindrada de 798cc i amb 71 cv respecte als 51 cv de la monocilíndrica.

Ja tens la teva moto ideal, i además tens mercat de 2ª mà.

SALUTACIONS!!!
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Respon

Torna a “General”