BMW R 1200 CL - VENUDA

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
Vallirana
Presentats
Entrades: 50
Membre des de: dg. juny 06, 2010 11:11 pm
Ubicació: Vallirana

BMW R 1200 CL - VENUDA

Entrada Autor: Vallirana » dv. des. 31, 2010 10:52 pm

El cas es que tenia 3 motos al garaig i vull fer net. Primer m'he venut la Burgman 125, perque la meva dona no l'agafa i ara li toca el torn al NAUTILUS...

Es una moto molt poc vista. Una producció mundial entorn a les 5.160 unitats.

BMW R 1200 CL del 2003 amb 42.000km. Transmisió per cardan. Control de velocitat, Frens integrals amb servo i ABS (una de les millors coses de la moto), calefacció als dos seients i als punys, Radio-CD, Protecció cilindres i maletes, Parrilla sobre cofre i una pantalla que et permet fumar un puro sense despentinarte (si la teva dona et deixa, es clar)

Aquest es l'anunci al foro BMWCRUISER

http://server3.foros.net/viewtopic.php? ... MWCRUISERS

M'he comprat una Vstrom DL650 per contrast de moto agil i simple i de moment m'agrada força.
Vallirana l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 13, 2011 4:39 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW R 1200 CL Impecable

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 01, 2011 7:02 pm

aquesta moto no et durara gaire al garatge,es veu molt ben cuidada i es l'equipada ,quin canvi has fet :???: :???: ....... m'agradaria quedarmela que es veu molt maca ,pero canviant d'any,no m'agradaria tambe canviar de casa :mrgreen: :mrgreen: ,sort en la venda.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 01, 2011 7:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Miolastan
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 1:13 pm
Ubicació: Canyamelar, Ciutat de València, País Valencià

Re: BMW R 1200 CL Impecable

Entrada Autor: Miolastan » dt. gen. 11, 2011 3:11 pm

Hola Vallirana. Anava a proposar-te un canvi però veig que ja tens un pedaso montura que et fa vibrar.

Salut:

Miolastan

Vallirana
Presentats
Entrades: 50
Membre des de: dg. juny 06, 2010 11:11 pm
Ubicació: Vallirana

Re: BMW R 1200 CL Rebaixat

Entrada Autor: Vallirana » dv. gen. 21, 2011 9:32 am

He baixat una mica el preu, no perque tingui pressa, si per veure si algú s'anima i disfruta d'aquesta maravella. Sobre tot ara que fa fred i que es molt confortable posar la calefacció al cul...

(tinc l'assegurança pagada fins l'any que ve i l'impost de circulació del 2011 el pagaré jo tant si la venc avui com el 31 de desembre)

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”