1º Aniversari
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
1º Aniversari
El primer dia de l´any es tradicio sentir el concert de la Filarmonica de Viena, amb majoria d´obras de Strauss,pare i fill,i acabar amb la Marxa Radeztky.
Despres, veure els salts de trampolí a Garmisch Partenkirchen,que forma part del torneig de 4 trampolins,junt amb Insbruck,Oberstdorf i Bischofshofen,on ningú enten res o sap qui guanya pero quan només hi havia dos Canals de televisió,no havia més remei que mirar ho.
Molta gent deixa de fumar,o al menys ho diu,d´ altres s´apunten a un curs d´anglés, n´hi ha que s´apunten al gimnás,o a fer regím i jo el darrer 1 de Gener de 2010 em vaig apuntar a Mototurisme.
En aquell moment no era conscient de la importancia de la decisió, des de el primer dia m´heu fet sentir com a casa i dia a dia m´hi vaig anar enganxant fins al punt que ja es habitual amb mí consultar quasi a diari la pagina de Mototurisme com si fos el correo electronic.
Jo ,que sempre he volgut marxar sol en moto ( aixis si discuteixo,sempre tinc raó)em trobo ara esperant la Sortida mensual,només he faltat a les dos primeras i per estar de Fira,i esperant veure com será la ruta que tan bé preparen els organitzadors i tan bé vetllan perque surti tot bé. Gracies Albert,Randy,Stelman,Carles,aixis com també als que cada més proposseu la sortida i dediqueu el vostre temps a preparar ho.Moltes gracies.
També voldria agrair als participants a les sortides les estones tan agradables que em feu pasar, som un grup gran i no sempre es pot estar amb tothom, pero es veu clarament el bon feeling que hi ha.
No voldria oblidar de donar les gracies als fotografs,principalment a l´Eva,jo sé la feinada que representa el fer aquest munt de fotos,triar ho(bé,aixó no sempre) i penjar ho al foro,pero sense oblidar al Digue´m,a la Minina que també en fan un munt,al Gearbox que també en fa forças,encara que despres no les veiem,i a tots els que en un moment feu aquestas fotos perque podem gaudir el reste,gracies.
No podría escriure aixó sense recordar els bons moments que m´heu fet pasar els que m´heu acompanyat a rutas i viatges,en Pascual,Ramon i Moncho als Dolomites,els Gearbox,Josep i Dolors,que si no ho dic aixis la Dolors no em fá pastisset,a la Selva d´Irati, en Coes a las matinals ,a Sir Shakleton(Steelman) i als membres de les dos expedicions a Goust,a la Cristina,Anna,Virginia,Sidru i xgal i tots els “hivernalerus”, a l´Alucina i la Maripili per les sortides gastronomiques,a tots els que vem anar a Ginebra i resumint i per no oblidar ningú a tots i cada un dels membres de mototurisme ,i especialment al sector femení,quina paciencia que tenen ¡!!!!
Moltes gracies a tots per ser com sou i a veure si podem pujar el nivell aquest 2011.
FELIÇ ANY NOU ¡!!!!!!!!!!
Despres, veure els salts de trampolí a Garmisch Partenkirchen,que forma part del torneig de 4 trampolins,junt amb Insbruck,Oberstdorf i Bischofshofen,on ningú enten res o sap qui guanya pero quan només hi havia dos Canals de televisió,no havia més remei que mirar ho.
Molta gent deixa de fumar,o al menys ho diu,d´ altres s´apunten a un curs d´anglés, n´hi ha que s´apunten al gimnás,o a fer regím i jo el darrer 1 de Gener de 2010 em vaig apuntar a Mototurisme.
En aquell moment no era conscient de la importancia de la decisió, des de el primer dia m´heu fet sentir com a casa i dia a dia m´hi vaig anar enganxant fins al punt que ja es habitual amb mí consultar quasi a diari la pagina de Mototurisme com si fos el correo electronic.
Jo ,que sempre he volgut marxar sol en moto ( aixis si discuteixo,sempre tinc raó)em trobo ara esperant la Sortida mensual,només he faltat a les dos primeras i per estar de Fira,i esperant veure com será la ruta que tan bé preparen els organitzadors i tan bé vetllan perque surti tot bé. Gracies Albert,Randy,Stelman,Carles,aixis com també als que cada més proposseu la sortida i dediqueu el vostre temps a preparar ho.Moltes gracies.
També voldria agrair als participants a les sortides les estones tan agradables que em feu pasar, som un grup gran i no sempre es pot estar amb tothom, pero es veu clarament el bon feeling que hi ha.
No voldria oblidar de donar les gracies als fotografs,principalment a l´Eva,jo sé la feinada que representa el fer aquest munt de fotos,triar ho(bé,aixó no sempre) i penjar ho al foro,pero sense oblidar al Digue´m,a la Minina que també en fan un munt,al Gearbox que també en fa forças,encara que despres no les veiem,i a tots els que en un moment feu aquestas fotos perque podem gaudir el reste,gracies.
No podría escriure aixó sense recordar els bons moments que m´heu fet pasar els que m´heu acompanyat a rutas i viatges,en Pascual,Ramon i Moncho als Dolomites,els Gearbox,Josep i Dolors,que si no ho dic aixis la Dolors no em fá pastisset,a la Selva d´Irati, en Coes a las matinals ,a Sir Shakleton(Steelman) i als membres de les dos expedicions a Goust,a la Cristina,Anna,Virginia,Sidru i xgal i tots els “hivernalerus”, a l´Alucina i la Maripili per les sortides gastronomiques,a tots els que vem anar a Ginebra i resumint i per no oblidar ningú a tots i cada un dels membres de mototurisme ,i especialment al sector femení,quina paciencia que tenen ¡!!!!
Moltes gracies a tots per ser com sou i a veure si podem pujar el nivell aquest 2011.
FELIÇ ANY NOU ¡!!!!!!!!!!
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 02, 2011 9:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: 1º Aniversari
Ondia has fet que se´m caiguin les llàgrimes :mrgreen: .La veritat es que això enganxa
de veres.I no et donaras conte i aniran passant anys amb Mototurisme.Jo la veritat és que
sense donar-me conte han passat quasi 4 anys.Espero que ens seguim veient i felicitats per
l´aniversari,ja ens convidaras :twisted:
de veres.I no et donaras conte i aniran passant anys amb Mototurisme.Jo la veritat és que
sense donar-me conte han passat quasi 4 anys.Espero que ens seguim veient i felicitats per
l´aniversari,ja ens convidaras :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
M'ha agradat el teu particular resum...... :flor
I la veritat que també hem de donar-te les gràcies a tu per les teves col·laboracions en tots els àmbits. ;)
I la veritat que també hem de donar-te les gràcies a tu per les teves col·laboracions en tots els àmbits. ;)

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Avui a la sortida del Cap de Creus, comentavem amb l'Eva que era (també) el nostre primer aniversari a Mototurisme.
Efectivament, el dia 1 de gener de l'any passat vàrem fer la nostra primera sortida amb vosaltres, tot i que (Mas dixit :mrgreen: ) no era una sortida "oficial" va ser la primera per nosaltres.
I ves per on, al cap d'un any, també ens trobem enganxats al fòrum, obrint-lo cada dia, i intentant (sovint no podem pas, degut a la gran quantitat de missatges) llegir tots i cadascun dels vostres posts.
Tens raó, Xavier, quan dius que el primer de gener és dia de promeses i bons propòsits... ja veig que jo també n'hauré de fer un... i no pot ser altre que proposar-me penjar al fòrum les fotos que fem a les sortides. Però no m'és fàcil (suposo com a molts de vosaltres), ja que s'ha de trobar el temps per fer la tria, pujar-ho al imageshack, i linkar-ho al post, tot esperant que no falli res i que, després de la feinada, surti bé. Però quina gràcia tindríen els nous propòsits si fòssin fàcils d'aconseguir ???
Em sumo als agraïments del Xavier, en especial als que treballen per mantenir aquesta pàgina oberta i als que es curren les sortides mensuals... SOU COLLONUTS !!!
Bon Any 2011 a tots/es els Mototuristes... :form
Efectivament, el dia 1 de gener de l'any passat vàrem fer la nostra primera sortida amb vosaltres, tot i que (Mas dixit :mrgreen: ) no era una sortida "oficial" va ser la primera per nosaltres.
I ves per on, al cap d'un any, també ens trobem enganxats al fòrum, obrint-lo cada dia, i intentant (sovint no podem pas, degut a la gran quantitat de missatges) llegir tots i cadascun dels vostres posts.
Tens raó, Xavier, quan dius que el primer de gener és dia de promeses i bons propòsits... ja veig que jo també n'hauré de fer un... i no pot ser altre que proposar-me penjar al fòrum les fotos que fem a les sortides. Però no m'és fàcil (suposo com a molts de vosaltres), ja que s'ha de trobar el temps per fer la tria, pujar-ho al imageshack, i linkar-ho al post, tot esperant que no falli res i que, després de la feinada, surti bé. Però quina gràcia tindríen els nous propòsits si fòssin fàcils d'aconseguir ???
Em sumo als agraïments del Xavier, en especial als que treballen per mantenir aquesta pàgina oberta i als que es curren les sortides mensuals... SOU COLLONUTS !!!
Bon Any 2011 a tots/es els Mototuristes... :form
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
deu ni do noi,que be que escrius,felicitats per l´aniversari i que poguis fer molts mes :cerv
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Totalment d'acord amb tu Xavier..., m'enrecordo que al començar a participar al foro encare que no havia sortir amb vosaltres, em vas dir que no sabia en el que m'havia ficat.. :b9 Que Mototurisme creaba adicciò :mrgreen: i es veritat, no n'hi ha dia que no entri i llegeixi (encare que no tot el que voldria), pero es un lloc tan especial d'amics que crea l'adicciò mes sana i entranyable de la que la unica contraindicaciò es desenganxar-te en alguna de les sortides (desde el primer dia que gràcies a tu vaig pujar fins a Vic i desprès gràcies a l'Eva vaig fer la resta de la ruta per Osona, he pogut gaudir de varies de les vostres sortides i ha sigut sensacional). Sou tots entranyables.
Jo tambe tinc moltes il.lussions possades per aquest any i espero poguer compartir moltes sortides (dintre de les meves possibilitats).
Feliç Any 2011 :brindis :kiss
Jo tambe tinc moltes il.lussions possades per aquest any i espero poguer compartir moltes sortides (dintre de les meves possibilitats).
Feliç Any 2011 :brindis :kiss

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
i a seguir gaudint molts km'ssss :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
p.d. mira si tens amics aqui, que encara recordo com s'oferia tothom per estrenar la teva moto.....aixo son companys :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
p.d. mira si tens amics aqui, que encara recordo com s'oferia tothom per estrenar la teva moto.....aixo son companys :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Feliç aniversari !
D'aquí a uns 6 mesos, faré un "cortar y pegar" del teu comentari i obriré un post molt similar. No saps la feina que m'has estalviat.
Cuida't i a veure si organitzem ua matinal amb un bon esmorzar ben aviat !
D'aquí a uns 6 mesos, faré un "cortar y pegar" del teu comentari i obriré un post molt similar. No saps la feina que m'has estalviat.
Cuida't i a veure si organitzem ua matinal amb un bon esmorzar ben aviat !
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Catxis... a mi s´em va passar el primer aniversari.......
el segon..... faré ( com en Xavier ) un copiar + pegar
+ 1
i llestos :b9 :b9 :b9 :b9
+ 1
i llestos :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 01, 2011 10:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Mareta" post="151559"]Catxis... a mi s´em va passar el primer aniversari.......
+ 1
i llestos :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ei.... que ho deia de broma ;)
Si durant dos anys heu tingut la paciéncia de llegir més de 5.000 missatges meus , dedicaré si o sí un fil per agrair-vos la paciéncia :roll: :roll:
+ 1
i llestos :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ei.... que ho deia de broma ;)
Si durant dos anys heu tingut la paciéncia de llegir més de 5.000 missatges meus , dedicaré si o sí un fil per agrair-vos la paciéncia :roll: :roll:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Aixi que va ser un 1 de gener el dia que et vas registrar??? NO TENIES MILLOR COSES A FER QUE VENIR A TOCAR-NOS......
Bé ara ja esta fet i...
M´alegro molt de la decisisó d´aquell moment. De la teva, de la del Gearbox i de la tots i cadascun que fan que Mototurisme sigui el que sigui.
Bon aniversari i feliç any 2011 plens de grans moment si molts km's
Bé ara ja esta fet i...
M´alegro molt de la decisisó d´aquell moment. De la teva, de la del Gearbox i de la tots i cadascun que fan que Mototurisme sigui el que sigui.
Bon aniversari i feliç any 2011 plens de grans moment si molts km's
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D No tinc paraules, m'has deixat impressionat, espero que siguin molts més els aniversaris company :D :D
:ban :ban FELIÇ ANY NOU :ban :ban
:ban :ban FELIÇ ANY NOU :ban :ban
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Molt ben dit Stelvio.
Jo em vaig registrar al maig del 2009 i m'han passat volant, tot i que no va ser fins la sortida de la selva de l'any passat fins que no us vaig començar a coneixer.
Les poques sortides que he vingut m'ho he passat de conya, i espero que aquest any en pugui venir a moltes més.
La moto enganxa........però Mototurisme.cat encara més!! jejeje
Jo em vaig registrar al maig del 2009 i m'han passat volant, tot i que no va ser fins la sortida de la selva de l'any passat fins que no us vaig començar a coneixer.
Les poques sortides que he vingut m'ho he passat de conya, i espero que aquest any en pugui venir a moltes més.
La moto enganxa........però Mototurisme.cat encara més!! jejeje
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Collons quin escrit més emotiu a primers d'any Xavi.
Vinga continua així que ets collonut home. MOLT BON ANY
Vinga continua així que ets collonut home. MOLT BON ANY

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Gràcies per ser com ets i que puguis celebrar molts més anys mototurístics.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Alucinamaripili" post="151632"]Gràcies per ser com ets i que puguis celebrar molts més anys mototurístics.[/quote]
+1 ... i va per tots !!! Si, per tots ... fins i tot per a tu ;)
+1 ... i va per tots !!! Si, per tots ... fins i tot per a tu ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 02, 2011 8:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Suposo que la majoria quan ens vam apuntar al fòrum no ens pensàvem que ens trobaríem tant ben rebuts per tothom i això fa que t'enganxis encara més i mes i més ...
Gràcies a tothom !
Gràcies a tothom !
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Carai Stelvio00 quin escrit més ben parit, m´ha recorda't la cançó de'n Sisa "Qualsevol nit pot sortir el Sol"...en l'escrit hi faltes tu.
Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
Ara ja no hi falta ningú,
o potser sí, ja me n'adono que tan sols
hi faltes tu...
Salut! ;)
Oh! Benvinguts, passeu, passeu.
Ara ja no hi falta ningú,
o potser sí, ja me n'adono que tan sols
hi faltes tu...
Salut! ;)
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Un escrit que defineix molt bé el que molts de nosaltres pensem, et dono les gracies per compartir-ho !!!!!