Va de Tacos....
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Va de Tacos....
Quins son els pneumatics de tacos que son mes asfaltics?
Quina durada poden tenir?
´
Tinc la roda del darrera bastant llisa i....
Quina durada poden tenir?
´
Tinc la roda del darrera bastant llisa i....
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Re: Va de Tacos....
NO, despres de la sortida de dissabte no crec que els pneumatics aguantin massa més.
Per aixo ho pregunto amb temps.
Per aixo ho pregunto amb temps.
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Va De Tacos....
Hola.
Crec que has d'estar entre els Conti tkc 80 o els Dunlop 908.
La durada depèn moltíssim del gas i de les zones per les que passis ...
Sort
Crec que has d'estar entre els Conti tkc 80 o els Dunlop 908.
La durada depèn moltíssim del gas i de les zones per les que passis ...
Sort
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Les Dunlop veig que son bastant més Off-road que les TKC80...
Per el que he vist a les imatges del google son bastant semblants al que busco. Algo de taco pero res de l´altre mon....
Ja pregutnare preus a veure..
El comportament en asfalt que tal? es que no he portat MAI tacos
Per el que he vist a les imatges del google son bastant semblants al que busco. Algo de taco pero res de l´altre mon....
Ja pregutnare preus a veure..
El comportament en asfalt que tal? es que no he portat MAI tacos
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Home, per la potència i el pes de la teva moto et recomano els T-63. Jo els portava quan feia trail i per carretera s'aguantaven moltissim. Per muntanya mentre no anéssis en plan raid, també. La duració? Si no recordo malament em duràven uns 5.000 km, però clar, sòl, sense maletes....

- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Tot depèn del que vulguis fer. Força pista, off-road esporàdic?
Amb les TKC80 en carretera vaig notar un comportament no gaire agradable. El seu perfil és bastant rectangular, té una gran superficie força plana quan la moto és dreta, però als cantos l'angle dels tacos es pronunciat. Quan tombes la moto, aquesta cau de cop a un cert grau d'inclinació. En fang m'han dit que no van gaire bé.
Potser les de l'estil de Heidenau K60 són menys offroad, però més asfàltiques. Les Pirelli Scorpion que porta de serie la 990Adv són similars, encara que aquestes últimes no deixen de ser unes mixtes. L'Albert segur que en pot parlar millor. A mi no em van agradar gens en camins sorrencs.
Artés Moto de BCN no recordo si és distribuidor de Heidi i/o Mitas. Pots trucar i que t'informin.
Amb les TKC80 en carretera vaig notar un comportament no gaire agradable. El seu perfil és bastant rectangular, té una gran superficie força plana quan la moto és dreta, però als cantos l'angle dels tacos es pronunciat. Quan tombes la moto, aquesta cau de cop a un cert grau d'inclinació. En fang m'han dit que no van gaire bé.
Potser les de l'estil de Heidenau K60 són menys offroad, però més asfàltiques. Les Pirelli Scorpion que porta de serie la 990Adv són similars, encara que aquestes últimes no deixen de ser unes mixtes. L'Albert segur que en pot parlar millor. A mi no em van agradar gens en camins sorrencs.
Artés Moto de BCN no recordo si és distribuidor de Heidi i/o Mitas. Pots trucar i que t'informin.
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Ara per anar al marroc vàrem montar els Metzeler Karoo codi T crec, i han anat molttttttttt i moltttttttttttttt bé. De totes maneres si tingues de tornar-los a montar, montaria un altre codi de velocitat mès alt, pq llavors son algo mès d'esfalt.
La durada... relativa... total tu vas amb una YAMAHA.... :lol: ara en serio, Hi porto 3000km i estan algo a les ultimes, com a màxim 1500km mès.
Per curves van molt bé.
Aixó amb 60 km el primer dia, que per estrenar-los vaig sortir amb enduros.

La durada... relativa... total tu vas amb una YAMAHA.... :lol: ara en serio, Hi porto 3000km i estan algo a les ultimes, com a màxim 1500km mès.
Per curves van molt bé.
Aixó amb 60 km el primer dia, que per estrenar-los vaig sortir amb enduros.

PERARNAU l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 03, 2011 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Dels Heidenau K-60, en l’antiga F800GS en vaig quedar encantat, però crec que no val la pena agafar pneumàtics tant mixtes a no ser que realment es faci prou off-road.
Pros i contres reals dels Heidenau:
En asfalt: En inclinació màxima no marxen, a no ser que exprimim al màxim en segona. Si es fa gas fondo MOLT inclinat en segona a la sortida de corbes o en rotondes, es pot notar en el cul com la roda de darrera (la de davant no), va lliscant sobre els tacs, fent “flop-flop-flop”, jeje. Molt divertit. Marxa molt suaument, de forma controlada, no de cop i volta. Son pneumàtics sorollosos pel tema de tacs, llògicament. Si vas filant ràpid corbes ratoneres i canvies de trajectòria en mig de la corba, es desestabilitzen momentàniament una mica, i en corbes molt ràpides a fondo de 4º i 5ª, la moto flaneja, independentment de la regulació de la suspensió. Ah!! Molt important: no es podrà anar a més de 160Km/h. Comença a fer Shimmies de mala manera.
Off-road: Els tacs aporten tot allò negatiu descrit anteriorment. Tot el que en aquest entorn off-road ho torna positiu, clar.
Res a veure la tracció dels Heidenau amb uns Tourance, Battlewing, i tots aquells mal anomenats mixtes. Traccionen bé. Aquests Heidenau, SÍ son mixtes, ja que sense poder afrontar grans zones de fang com els de “únicament tacs”, si et permeten (sempre que portis els de davant i darrera, clar), passar per zones fangoses sense anar per terra, a diferència dels altres “mixtes”, que tot i poder-hi passar amb certa inèrcia, no es pot rectificar de traçada en terreny fangós i no traccionen.
Jo diria que per off-road, aquests pneumàtics donaran la confiança necessària per atrevir-nos a passar per llocs on potser amb els altres no ho faríem. Però la pregunta és, tant amb els el Heidenau com els Karoo, TKC i tots els altres realment mixtes: Aquesta confiança que guanyem en off-road, no la perdrem en on-road, on òbviament no son tant eficaços?
Si l’Albert KTM llegeix això podrà donar l’opinió de qui sí ha fet off, i que en “on” també va de pressa, com vaig poder observar la sortida del dinar de Nadal. Ell en porta uns de prou mixtes de veritat, també. Diria que uns Pirelli Scorpion.
Foto: Heidenau (esquerra) vs TKC (dreta)

Tot i ser tots dos mixtes, els Heidenau tenen un tac més "de carretera", per a mí el compromís ideal si s'ha de fer "on", i "off".
Pros i contres reals dels Heidenau:
En asfalt: En inclinació màxima no marxen, a no ser que exprimim al màxim en segona. Si es fa gas fondo MOLT inclinat en segona a la sortida de corbes o en rotondes, es pot notar en el cul com la roda de darrera (la de davant no), va lliscant sobre els tacs, fent “flop-flop-flop”, jeje. Molt divertit. Marxa molt suaument, de forma controlada, no de cop i volta. Son pneumàtics sorollosos pel tema de tacs, llògicament. Si vas filant ràpid corbes ratoneres i canvies de trajectòria en mig de la corba, es desestabilitzen momentàniament una mica, i en corbes molt ràpides a fondo de 4º i 5ª, la moto flaneja, independentment de la regulació de la suspensió. Ah!! Molt important: no es podrà anar a més de 160Km/h. Comença a fer Shimmies de mala manera.
Off-road: Els tacs aporten tot allò negatiu descrit anteriorment. Tot el que en aquest entorn off-road ho torna positiu, clar.
Res a veure la tracció dels Heidenau amb uns Tourance, Battlewing, i tots aquells mal anomenats mixtes. Traccionen bé. Aquests Heidenau, SÍ son mixtes, ja que sense poder afrontar grans zones de fang com els de “únicament tacs”, si et permeten (sempre que portis els de davant i darrera, clar), passar per zones fangoses sense anar per terra, a diferència dels altres “mixtes”, que tot i poder-hi passar amb certa inèrcia, no es pot rectificar de traçada en terreny fangós i no traccionen.
Jo diria que per off-road, aquests pneumàtics donaran la confiança necessària per atrevir-nos a passar per llocs on potser amb els altres no ho faríem. Però la pregunta és, tant amb els el Heidenau com els Karoo, TKC i tots els altres realment mixtes: Aquesta confiança que guanyem en off-road, no la perdrem en on-road, on òbviament no son tant eficaços?
Si l’Albert KTM llegeix això podrà donar l’opinió de qui sí ha fet off, i que en “on” també va de pressa, com vaig poder observar la sortida del dinar de Nadal. Ell en porta uns de prou mixtes de veritat, també. Diria que uns Pirelli Scorpion.
Foto: Heidenau (esquerra) vs TKC (dreta)

Tot i ser tots dos mixtes, els Heidenau tenen un tac més "de carretera", per a mí el compromís ideal si s'ha de fer "on", i "off".
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 04, 2011 10:32 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
SI NOI, AQUET Heidenau te molt bona pinta, es un mixta que pot anar molt be, per els que de tant amb tant volem sortir per pista , jo diumenge vaig fer una pista i........... amb els que porto.. ( tourance exp )....ho vaig pasar fatal, ,, però poquet a poquet !!!!!!
PER CERT!!! AQUEL QUE VENIA UNES RODES DE "R 1200 GS", HE ESTAT BUSCANT....... LES HA VENUT???
PER CERT!!! AQUEL QUE VENIA UNES RODES DE "R 1200 GS", HE ESTAT BUSCANT....... LES HA VENUT???
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 04, 2011 1:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Albert_KTM
- Presentats
Jo no vaig ràpid , JoanCG , ni en on ni en off :hot .... és l'altra gent que va a poc a poc :b9 :b9 :b9 :b9
Efectivament, jo porto els SCORPION MT 90 A/T. Crec que ja ho vaig comentar en lagún altre post, però estic super content amb ells.
En carretera trobes abans les limitacions de la moto que de les gomes i en pistes no m'ha portat cap problema, és clar que jo faig un trail molt light i quan hi ha una mica de fang ja torno cap a casa :oops: :oops:
És una goma 85 % carretera, sent optimistes , però pel meu ús ja em va bé, ja que faig molta més carretera que pistes. Com que demanaves taco, taco .... per això no t'he dit res d'aquestes, ja que jo les considero més asfaltiques que les tkc 80 o els 908.
De tota manera, per limitacions de mides (llanta 18" a darrera) , és de les poques gomes mixtes que puc muntar a la KTM , així que no tinc gaires problemes per triar gomes :mrgreen:
Mira el dibuix, ara que tens fotos dels Heidenau i dels TKC , pots comprarar facilment

Aquí les Dunlp 908 , fixa't amb la gran zona central per poder "aguantar" la caballeria de les nostres màquines

Sens dubte seria la meva opció si volgués fer molt més off.
Salut
Efectivament, jo porto els SCORPION MT 90 A/T. Crec que ja ho vaig comentar en lagún altre post, però estic super content amb ells.
En carretera trobes abans les limitacions de la moto que de les gomes i en pistes no m'ha portat cap problema, és clar que jo faig un trail molt light i quan hi ha una mica de fang ja torno cap a casa :oops: :oops:
És una goma 85 % carretera, sent optimistes , però pel meu ús ja em va bé, ja que faig molta més carretera que pistes. Com que demanaves taco, taco .... per això no t'he dit res d'aquestes, ja que jo les considero més asfaltiques que les tkc 80 o els 908.
De tota manera, per limitacions de mides (llanta 18" a darrera) , és de les poques gomes mixtes que puc muntar a la KTM , així que no tinc gaires problemes per triar gomes :mrgreen:
Mira el dibuix, ara que tens fotos dels Heidenau i dels TKC , pots comprarar facilment

Aquí les Dunlp 908 , fixa't amb la gran zona central per poder "aguantar" la caballeria de les nostres màquines

Sens dubte seria la meva opció si volgués fer molt més off.
Salut
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Steelman si que estan guapas las MT-90 y no debe ir tan mal para hacer unas curvas :roll:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si aquestes MT90 fan la pinta que jo busco pero si entreu a les pagines no hi ha per les mides de GSA/Varadero/ST/,...
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
Es que les van fer per la KTM 990 adventure :mrgreen:
Si t'agraden aquestes, agafa les Heidenau (si les tens amb les teves mides) , que venen a ser una cosa molt semblant
Així de passada m'expliques com van, que no les he provat mai :lol:
Salut
Si t'agraden aquestes, agafa les Heidenau (si les tens amb les teves mides) , que venen a ser una cosa molt semblant
Així de passada m'expliques com van, que no les he provat mai :lol:
Salut
Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 04, 2011 4:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Hola.
Jo a la DR BIG i porto ara a l'hivern els Mitas e-09 per fer més off-road. (hi ha opció Dakar més reforçats i compost més dur)
A l'estiu els Metzeler Sahara 3 ( no duren massa, i amb els cavalls i pes de la BMW menys, però realment funcionen en sortides mixtes) o els Mitas e-07 (no he provat).
Quan tenia la KTM també em van agradar força els Scorpion.
Jo a la DR BIG i porto ara a l'hivern els Mitas e-09 per fer més off-road. (hi ha opció Dakar més reforçats i compost més dur)
A l'estiu els Metzeler Sahara 3 ( no duren massa, i amb els cavalls i pes de la BMW menys, però realment funcionen en sortides mixtes) o els Mitas e-07 (no he provat).
Quan tenia la KTM també em van agradar força els Scorpion.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Gracies a tots per les vostres aportacions.
Quant vagi a fer el canvi , preguntare preus al taller i amb tot el que heu exposat decidire si finalment doncs faig el pas a tacos.
Quant vagi a fer el canvi , preguntare preus al taller i amb tot el que heu exposat decidire si finalment doncs faig el pas a tacos.
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Toni- Max" post="151939"]
PER CERT!!! AQUEL QUE VENIA UNES RODES DE "R 1200 GS", HE ESTAT BUSCANT....... LES HA VENUT???[/quote]
És en Cuco:
per-bmw-12gs-12gsadv-rebaixades-joc-com ... t9711.html
PER CERT!!! AQUEL QUE VENIA UNES RODES DE "R 1200 GS", HE ESTAT BUSCANT....... LES HA VENUT???[/quote]
És en Cuco:
per-bmw-12gs-12gsadv-rebaixades-joc-com ... t9711.html

- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
[quote user="Steelman" post="152035"]Gracies a tots per les vostres aportacions.
Quant vagi a fer el canvi , preguntare preus al taller i amb tot el que heu exposat decidire si finalment doncs faig el pas a tacos.[/quote]
Si vols tenir una idea, ja que segurament les mides no deuen ser gaire diferents, ens van arreglar algo el preu, pero ens van sortir a 170€ preu final montades les metzeler Karoo
Quant vagi a fer el canvi , preguntare preus al taller i amb tot el que heu exposat decidire si finalment doncs faig el pas a tacos.[/quote]
Si vols tenir una idea, ja que segurament les mides no deuen ser gaire diferents, ens van arreglar algo el preu, pero ens van sortir a 170€ preu final montades les metzeler Karoo
PERARNAU l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 04, 2011 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.