La Enganxina De La ITV No Es Obligatòria
Moderador: Airald
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Re: La Enganxina De La ITV No Es Obligatòria
Doncs per el que dius potser que torni a la ITV a reclamar l'enganxina i si he de tenir problemes millor que la posi i ja està, tú que faríes? ;)
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Un bon fitxatge pel foro en Trencaferro.
:bow :bow
:bow :bow
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Bones,
No és per liar més la troca, però a mi també em van preguntar a la ITV de Granollers si volia que em posesin la enganxina, el 2008, i vaig dir que no me la posesin. Pero a la darrera ITV (aquest 2010), sense dir-me res si que la van enganxar a la forquilla de la moto.
Per altra banda, circulant en cotxe per Barcelona, farà cosa d'un parell d'anys, m'atura una parella de la urbana i em demanen els papers del cotxe. Un cop revisats em diuen: "Que has canviat el vidre del cotxe?" i jo els responc que si (per un cop de pedra que em va fer una esquerda al vidre) i em diu: "No duus la enganxina de la ITV, però com que ho tens segellat correctament a la fitxa de la inspecció tècnica tot és correcte i pots continuar".
Per aquest dos exemples em vaig quedar amb la idea que no és obligatori, o que almenys no ho era fa dos anys.
Salut.
No és per liar més la troca, però a mi també em van preguntar a la ITV de Granollers si volia que em posesin la enganxina, el 2008, i vaig dir que no me la posesin. Pero a la darrera ITV (aquest 2010), sense dir-me res si que la van enganxar a la forquilla de la moto.
Per altra banda, circulant en cotxe per Barcelona, farà cosa d'un parell d'anys, m'atura una parella de la urbana i em demanen els papers del cotxe. Un cop revisats em diuen: "Que has canviat el vidre del cotxe?" i jo els responc que si (per un cop de pedra que em va fer una esquerda al vidre) i em diu: "No duus la enganxina de la ITV, però com que ho tens segellat correctament a la fitxa de la inspecció tècnica tot és correcte i pots continuar".
Per aquest dos exemples em vaig quedar amb la idea que no és obligatori, o que almenys no ho era fa dos anys.
Salut.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Doncs ja que m'ho demanes Pardo, jo la porto hi la he portat sempre, inclús al taller on vaig quan m'han hagut de cambiar algún vidre ja me la cambien ells sense que els hi digui res.
Per lo què comenta en Leclerk, té raó, la majoria de vegades és així, el que passa que depèn de quina zona pot ser que et parin diferents vegades pel mateix i la veritat que encara que no passi res és empipador.
Ara bé, pensa que ho passen perquè volen, i depèn de com vagi la cosa és una "arma" que tenen.
En defnitiva , la meva conclusió és, que ja prou dificil és fer les coses bé, com perquè amb una tonteria insignificant com aquesta, puguis donar peu a buscar-te problemes.
Per lo què comenta en Leclerk, té raó, la majoria de vegades és així, el que passa que depèn de quina zona pot ser que et parin diferents vegades pel mateix i la veritat que encara que no passi res és empipador.
Ara bé, pensa que ho passen perquè volen, i depèn de com vagi la cosa és una "arma" que tenen.
En defnitiva , la meva conclusió és, que ja prou dificil és fer les coses bé, com perquè amb una tonteria insignificant com aquesta, puguis donar peu a buscar-te problemes.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ai, que me n'he descuidat, per no tenir problemes d'aquest tipus, feu una cosa,
No sigueu garrepes i cambieu-vos la moto i el cotxe abans de que s'hagi de passar, que la vida son dos dies i avui es reis!!!!. ;) :ban :ban :b9 :b9
No sigueu garrepes i cambieu-vos la moto i el cotxe abans de que s'hagi de passar, que la vida son dos dies i avui es reis!!!!. ;) :ban :ban :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Jordi 68
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dj. juny 28, 2007 11:33 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Hola,un dia em van parar amb una moto de practiques els mossos,em van dir que era per comprovar si tenia l ITV passada,ja que no veien la enganxina,al comprovar que estava passada amb van deixar continuar,aixo va ser a la N-150,resumin,les motocicletas no estan obligades a portar l enganxina d ITV.
Fins aviat
Vss.
Fins aviat
Vss.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
A l'estació de ITV de Vic em varen posar l'adhesiu a la Pan € sense demanar-me res i a mi tant em va fer.
Jo no hi veig cap problema en portar l'adhesiu.
Vssssssss
007
Jo no hi veig cap problema en portar l'adhesiu.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep