La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Moderador: Airald
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Doncs que aquest matí he estrenat la unitat de proves.
Si hi teniu interès aquí a l'ATCE hi he penjat una crònica:
http://atce.mforos.com/613321/9734024-l ... /#93926232
Salutacions.
Si hi teniu interès aquí a l'ATCE hi he penjat una crònica:
http://atce.mforos.com/613321/9734024-l ... /#93926232
Salutacions.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Quan l'he afagada unes hores més tard he pensat... qui ha tingut els sants pebrots d'engorrinar-la de ben nova? :eyes :D

Coincideixo amb tu amb gairebé tot el que dius a la cròncia ATCE excepte:
- els frens davanters són insuficients. Li calen pinces de 3 pistons pel meu gust.
Estic d'acord amb:
- la finura del motor permet cops de gas molt precissos que no molesten gens en offroad, no té res a veure p ex amb una 990adv on el primer cop de gas és molt brusc.
- posició dret molt incòmoda (jo 1.80m), em xocava el retrovisor esquerra (crec que mal muntat, cal rotar tota la pinya endavant). Li calen unes torretes que aixequin i desplacin endavant el manillar. Si vols agafar forta la moto amb les cames, et molesten els nervis de plàstic per sobre el xassis i inferiors del dipòsit, se't claven als bessons. T'obliga a tirar genolls més endavant i ajupir-te per abraçar fort el dipòsit, tirant gairebé el cap per sobre de la cúpula.
- té un diàmetre de gir ENORME. 14 passes d'una sabata del 46. (algo més de 4.5m)
- les recuperacions són MOLT BONES, amb 6a, a 40km/h des de 2000rpm, recupera i molt bé sense trigar gaire.
- és menys àgil que una F800GS per tenir MOLT pes al dipòsit, encara que hagin baixat el motor.
- la forquilla no és multi regulable tal com diu a la web. No és la WP però gairebé, sobretot en carretera. En ferm trencat si que no és comparable. Supera amb escreix les de BMW.
En resum, MOLT BONA TRAIL, però calen MOLT BONES MANS per treure-li suc per offroad canyero. Per patxangues tranqui trail crec que més que suficient.

Coincideixo amb tu amb gairebé tot el que dius a la cròncia ATCE excepte:
- els frens davanters són insuficients. Li calen pinces de 3 pistons pel meu gust.
Estic d'acord amb:
- la finura del motor permet cops de gas molt precissos que no molesten gens en offroad, no té res a veure p ex amb una 990adv on el primer cop de gas és molt brusc.
- posició dret molt incòmoda (jo 1.80m), em xocava el retrovisor esquerra (crec que mal muntat, cal rotar tota la pinya endavant). Li calen unes torretes que aixequin i desplacin endavant el manillar. Si vols agafar forta la moto amb les cames, et molesten els nervis de plàstic per sobre el xassis i inferiors del dipòsit, se't claven als bessons. T'obliga a tirar genolls més endavant i ajupir-te per abraçar fort el dipòsit, tirant gairebé el cap per sobre de la cúpula.
- té un diàmetre de gir ENORME. 14 passes d'una sabata del 46. (algo més de 4.5m)
- les recuperacions són MOLT BONES, amb 6a, a 40km/h des de 2000rpm, recupera i molt bé sense trigar gaire.
- és menys àgil que una F800GS per tenir MOLT pes al dipòsit, encara que hagin baixat el motor.
- la forquilla no és multi regulable tal com diu a la web. No és la WP però gairebé, sobretot en carretera. En ferm trencat si que no és comparable. Supera amb escreix les de BMW.
En resum, MOLT BONA TRAIL, però calen MOLT BONES MANS per treure-li suc per offroad canyero. Per patxangues tranqui trail crec que més que suficient.
Caganer l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 28, 2010 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
És mooolt xula. Si mantenen els preus i no es crea mala reputació (no dóna problemes), serà una bona competència a la F800GS...!

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Cuco
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
- Ubicació: Bages
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
jajajaja, quina casualitat!
Si, si, també estic d'acord en això dels frens. Si t´hi fixes quan vaig provar la normal ja vaig escriure: "Los frenos me han parecido un tanto justitos para tanta caballería. Frenan y detienen la moto bien, pero me gustarían unas pinzas más potentes, o si no ponerle unas pastillas algo más blandas tal vez aunque se desgasten antes."
També d'acord en el radi de gir, doncs també vaig escriure al seu dia: "Radio de giro: Insuficiente para uso Off road, ya que cuesta hacerla girar en pleno camino. No me he acordado de comprobar luego si era culpa de los topes o es que ya no da más de si."
Veig que ja has agafat la moto "amb caràcter", jajaja. Així no t´ha sabut greu enguarrar-la més tu, no?, jajaja.
Si, si, també estic d'acord en això dels frens. Si t´hi fixes quan vaig provar la normal ja vaig escriure: "Los frenos me han parecido un tanto justitos para tanta caballería. Frenan y detienen la moto bien, pero me gustarían unas pinzas más potentes, o si no ponerle unas pastillas algo más blandas tal vez aunque se desgasten antes."
També d'acord en el radi de gir, doncs també vaig escriure al seu dia: "Radio de giro: Insuficiente para uso Off road, ya que cuesta hacerla girar en pleno camino. No me he acordado de comprobar luego si era culpa de los topes o es que ya no da más de si."
Veig que ja has agafat la moto "amb caràcter", jajaja. Així no t´ha sabut greu enguarrar-la més tu, no?, jajaja.
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 28, 2010 11:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Panamà-Alaska 2012: http://cucodesafio2012.blogspot.com.es/
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Catalunya-Japó 2010: http://ultradesafio2010.blogspot.com/
- Pèrsia, Càucas, Orient Proper, Europa Est 2008: http://cucodesafio08.blogspot.com/
- Balcans 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/
- Marroc 2006: http://desafiobalcanes06.blogspot.com/2 ... io_19.html
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Molt bones explicacions,la moto sembla molt maca hi te que anar molt i molt be.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Bones explicacions !!!!
Gracies per compartir-les!
Gracies per compartir-les!
Ex ...moltes coses
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Gràcies per les explicacions. Tinc un company que està molt interessat en aquesta màquina
No sóc pas jo, eh? :lol:
No sóc pas jo, eh? :lol:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
[quote user="Storm" post="151204"]Gràcies per les explicacions. Tinc un company que està molt interessat en aquesta màquina
No sóc pas jo, eh? :lol:[/quote]
......... Però acabo d'arribar del concessionari que me les he anat a mirar (sense provar). Estèticament tots dos models m'han agradat força, però he tingut la mateixa impressió que el Cuco: la postura de conducció no m'ha agradat gens, amb el manillar pla, els braços força oberts i ajupit sobre un dipòsit molt alt. Una posició molt d'atac, gens turística i gens trail. Pel meu gust, això i el fet de portar cadena són dues pegues importants.
No sóc pas jo, eh? :lol:[/quote]
......... Però acabo d'arribar del concessionari que me les he anat a mirar (sense provar). Estèticament tots dos models m'han agradat força, però he tingut la mateixa impressió que el Cuco: la postura de conducció no m'ha agradat gens, amb el manillar pla, els braços força oberts i ajupit sobre un dipòsit molt alt. Una posició molt d'atac, gens turística i gens trail. Pel meu gust, això i el fet de portar cadena són dues pegues importants.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Bones impresions i molt ben explicades, Cuco. :D
I dedueixo que NO és la teva moto. :roll:
I dedueixo que NO és la teva moto. :roll:


-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Jo em quedo amb les impresions del motor:
-----------------------------
"Me ha enamorado una vez más. El sonido del tricilíndrico es espectacular, eléctrico y precioso, suena a racing cosa mala, pero sin estridencia ninguna. Me encanta. La entrega de potencia es precisa, inmediata casi a cualquier régimen, y sin embargo sin trallazos bruscos. Una delicia de conducir disfrutando del motor. Bien por ciudad, bien por carretera, enlazando curva a curva a golpe de gas, y bien en autopista, pasando de rápido, a demasiado rápido sin duda ni escalón ninguno."
------------------------------
No sé què tenen aquests putus tricilindrics que enamoren...No he provat la 800, però a mi em va deixar totalment impressionat el de la Daytona 675 i no pas per la potència, no. Sino per la resposta brutal en baixos fins i tot en marxes llargues. Va trencar els meus esquemes com a "esportiva de 600" (tampoc és que tingués massa referències, eh?), així que en una més polivalent deu ser la bomba. Jo me les vaig trobar un dia de proves per la comarca (anaven 6 o 7) i em van fer molt bona impressió, les trobo d'una mida prou "humana" perque el motor 1050 de la Tiger gran o Speed triple només recordo que tirava molt i molt només a puntes de gas.
Llàstima que Triumph s'ha oblidat de les motos de caire turístic-polivalent de carretera ja fa temps pq en mi van perdre un possible client després de 10 anys damunt un tri dels primers...i és cert, llàstima del cardan.
salut i kms
-----------------------------
"Me ha enamorado una vez más. El sonido del tricilíndrico es espectacular, eléctrico y precioso, suena a racing cosa mala, pero sin estridencia ninguna. Me encanta. La entrega de potencia es precisa, inmediata casi a cualquier régimen, y sin embargo sin trallazos bruscos. Una delicia de conducir disfrutando del motor. Bien por ciudad, bien por carretera, enlazando curva a curva a golpe de gas, y bien en autopista, pasando de rápido, a demasiado rápido sin duda ni escalón ninguno."
------------------------------
No sé què tenen aquests putus tricilindrics que enamoren...No he provat la 800, però a mi em va deixar totalment impressionat el de la Daytona 675 i no pas per la potència, no. Sino per la resposta brutal en baixos fins i tot en marxes llargues. Va trencar els meus esquemes com a "esportiva de 600" (tampoc és que tingués massa referències, eh?), així que en una més polivalent deu ser la bomba. Jo me les vaig trobar un dia de proves per la comarca (anaven 6 o 7) i em van fer molt bona impressió, les trobo d'una mida prou "humana" perque el motor 1050 de la Tiger gran o Speed triple només recordo que tirava molt i molt només a puntes de gas.
Llàstima que Triumph s'ha oblidat de les motos de caire turístic-polivalent de carretera ja fa temps pq en mi van perdre un possible client després de 10 anys damunt un tri dels primers...i és cert, llàstima del cardan.
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Ei Jorditrident, què dius que tens una Breva 1100 :eyes
plica, plica, que m'interessa. Que tal va, com està el tema servei post-venta (que potser és un punt flac). Com es porta aquest motor. És una moto preciosa amb aquest aire retro intemporal...
Va home, obre un fil amb una ressenya de la moto i alguna foto perquè poguem babejar :roll: :roll:
plica, plica, que m'interessa. Que tal va, com està el tema servei post-venta (que potser és un punt flac). Com es porta aquest motor. És una moto preciosa amb aquest aire retro intemporal...
Va home, obre un fil amb una ressenya de la moto i alguna foto perquè poguem babejar :roll: :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
[quote user="GRUM" post="152125"]Ei Jorditrident, què dius que tens una Breva 1100 :eyes
plica, plica, que m'interessa. Que tal va, com està el tema servei post-venta (que potser és un punt flac). Com es porta aquest motor. És una moto preciosa amb aquest aire retro intemporal...
Va home, obre un fil amb una ressenya de la moto i alguna foto perquè poguem babejar :roll: :roll:[/quote]
Eps, no m'havia fixat en el missatge.
Sobre les meves impressions amb la moto, pots veure-les a la meva pàg personal http://jordiguzzi.galeon.com, a l'apartat "les meves motos", encara que no està massa actualitzada. Són més les primeres impressions, però amb els temps les puc corroborar. La moto va molt bé, és molt equilibrada i -això sí- no és pas massa lleugera (en marxa s'oblida), posició còmoda, cardan OK,...pensa que jo havia tingut una de l'any 81 i clar la diferència és notable. En 15.000 kms, cap problema de cap tipus i em consta que en general han sortit prou sanes excepte algunes cosetes en les primeres sèries (res greu en general). Si s'han seguit les pautes de pre-entrega i revisions (a BCN, amb Caparrós cap problema) OK, el tema és que molts ex-concessionaris Piaggio no es preocupaven per 4 que en venien a la força: és molt més rentable i fàcil vendre scooters a mansalva.
El problema greu ara mateix és Proeuropa (importador actual)que sembla que està destrossant la feina que s'havia fet en els últims anys. Ja va passar el mateix amb triumph i la gent que depèn d'ells per temes de recanvis en garantia o compres d'accessoris...pèssim. Sempre queda internet i buscar-se la vida, però clar quan compres moto nova...no pot ser!!! És una llàstima pq tenen bon producte, però sort que hi tallers (pocs, la veritat), antics concessionaris que fan la feina ben feta.
Per més info: FORO MOTO GUZZI, FORO GUZZISTAS
L'altre problema greu és que si les proves: o s'estimen o s'odien però en el primer cas resulten ser molt adictives. És habitual tenir més d'una Guzzi al garatge...si pot ser sense electrònica i amb carburadors, millor. Jo ja m'estic arreglant la tercera ;) ;) ;) ;) ;)
Salu i kms
plica, plica, que m'interessa. Que tal va, com està el tema servei post-venta (que potser és un punt flac). Com es porta aquest motor. És una moto preciosa amb aquest aire retro intemporal...
Va home, obre un fil amb una ressenya de la moto i alguna foto perquè poguem babejar :roll: :roll:[/quote]
Eps, no m'havia fixat en el missatge.
Sobre les meves impressions amb la moto, pots veure-les a la meva pàg personal http://jordiguzzi.galeon.com, a l'apartat "les meves motos", encara que no està massa actualitzada. Són més les primeres impressions, però amb els temps les puc corroborar. La moto va molt bé, és molt equilibrada i -això sí- no és pas massa lleugera (en marxa s'oblida), posició còmoda, cardan OK,...pensa que jo havia tingut una de l'any 81 i clar la diferència és notable. En 15.000 kms, cap problema de cap tipus i em consta que en general han sortit prou sanes excepte algunes cosetes en les primeres sèries (res greu en general). Si s'han seguit les pautes de pre-entrega i revisions (a BCN, amb Caparrós cap problema) OK, el tema és que molts ex-concessionaris Piaggio no es preocupaven per 4 que en venien a la força: és molt més rentable i fàcil vendre scooters a mansalva.
El problema greu ara mateix és Proeuropa (importador actual)que sembla que està destrossant la feina que s'havia fet en els últims anys. Ja va passar el mateix amb triumph i la gent que depèn d'ells per temes de recanvis en garantia o compres d'accessoris...pèssim. Sempre queda internet i buscar-se la vida, però clar quan compres moto nova...no pot ser!!! És una llàstima pq tenen bon producte, però sort que hi tallers (pocs, la veritat), antics concessionaris que fan la feina ben feta.
Per més info: FORO MOTO GUZZI, FORO GUZZISTAS
L'altre problema greu és que si les proves: o s'estimen o s'odien però en el primer cas resulten ser molt adictives. És habitual tenir més d'una Guzzi al garatge...si pot ser sense electrònica i amb carburadors, millor. Jo ja m'estic arreglant la tercera ;) ;) ;) ;) ;)
Salu i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
Gràcies per la informació de primera ma ;)
Jo sóc un enamorat de la V7 classic des que la vaig veure per primer cop, abans que sortís al mercat, però el problema és el de sempre, els maleïts €.
Però vaig seguint el poc mercat de segona ma que hi ha per si de cas algún dia sortís alguna bona oportunitat. Sempre m'han agradat aquest tipus de moto, de fet, m'encanta la Bonneville, però encara m'agrada més la V7. :oops:
Jo sóc un enamorat de la V7 classic des que la vaig veure per primer cop, abans que sortís al mercat, però el problema és el de sempre, els maleïts €.
Però vaig seguint el poc mercat de segona ma que hi ha per si de cas algún dia sortís alguna bona oportunitat. Sempre m'han agradat aquest tipus de moto, de fet, m'encanta la Bonneville, però encara m'agrada més la V7. :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Re: La Tiger 800 XC Cos A Cos.
No hi havia algú més per aquí que l'havia de provar un dia d'aquests? Explica, home, explica... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com