Ruta "rebaixes" Divendres 7
Moderador: Airald
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Ruta "rebaixes" Divendres 7
.
Bones... doncs desprès d'un paron encara no sé perquè :roll: .... potser per mandra... i ara aprofitant els dies de vacances....
Tinc intencó de sortir divendres a fer una volteta... per anar calentant motors per dissabte al Maestrat... ;) ;)
Si algú s'anima a sortir... de moment ruta per decidir.... es pot anar sobre previst o improvitzar sobre la marxa.
Apa siau!!!
Bones... doncs desprès d'un paron encara no sé perquè :roll: .... potser per mandra... i ara aprofitant els dies de vacances....
Tinc intencó de sortir divendres a fer una volteta... per anar calentant motors per dissabte al Maestrat... ;) ;)
Si algú s'anima a sortir... de moment ruta per decidir.... es pot anar sobre previst o improvitzar sobre la marxa.
Apa siau!!!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Ruta "rebaixes" Divendres 7
Cristina si no ho tingues tant lluny t'acompanyaria...que tinguis bona ruta.
Salut! ;)
Salut! ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="152137"].
Apa siau!!![/quote]
Parlem ho , jo encara tinc dubtes de que fer
Apa siau!!![/quote]
Parlem ho , jo encara tinc dubtes de que fer
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Jo no podré pas venir perquè treballo, però amb el títol del post podries anar a ezmorzar fins a la Roca del Vallès no?? ;) :D
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Cristina si vols divendres al mati hem d´anar a supervisar el tema de la hivernal.
He quedat amb el Javi a la seva feina a les 10.00
Si vols venir i despres fem una ruteta fins l´hora de dinar...es l'oferta que et puc fer ;)
Si vols venir i despres fem una ruteta fins l´hora de dinar...es l'oferta que et puc fer ;)
Ex ...moltes coses
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo tenia pensat sortir sobre dos quarts de set del matí per fer una ruteta curta d'uns 35 Km. i currar unes vuit hores abans de tornar a fer una ruta semblant de tornada a casa, però no crec que a vosaltres us engresqui gaire...
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Cristina_tgn" post="152137"].
Apa siau!!![/quote]
Cristina et felicito, ets la primera que es mulla i que proposa fer una ruta el 2.011 ;)
A veure si això continua ....
Vsssssss
007
Apa siau!!![/quote]
Cristina et felicito, ets la primera que es mulla i que proposa fer una ruta el 2.011 ;)
A veure si això continua ....
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 05, 2011 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Els de Tarragona, sempre esteu disposats a fer rutetes.
Em fa l'efecte que m'hauré de plantejar seriosament el canvi de residència (O Tarragona o Osona). :D
Em fa l'efecte que m'hauré de plantejar seriosament el canvi de residència (O Tarragona o Osona). :D
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 05, 2011 1:01 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Sergibuda" post="152151"]Jo tenia pensat sortir sobre dos quarts de set del matí per fer una ruteta curta d'uns 35 Km. i currar unes vuit hores abans de tornar a fer una ruta semblant de tornada a casa, però no crec que a vosaltres us engresqui gaire...[/quote]
Bona aquesta :lol: :lol: :lol:
No crec que tinguis que fer cap llista de la gent apuntada :lol: :lol:
Bona aquesta :lol: :lol: :lol:
No crec que tinguis que fer cap llista de la gent apuntada :lol: :lol:
[align=center]
[/align]

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Si... si..... la pimera sortida del 2011 es va fer per terres gironines ( jeje )......
Cristina que vagi bé la ruta.
Nosaltres divendres acompanyarem a Edelweiss a buscar la seva moto nova a Figueres.
Cristina que vagi bé la ruta.
Nosaltres divendres acompanyarem a Edelweiss a buscar la seva moto nova a Figueres.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 05, 2011 3:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="152162"]Si... si..... la pimera sortida del 2011 es va fer per terres gironines ( jeje[/quote]
Però es va proposar el 2.010 :mrgreen: :mrgreen:
Però es va proposar el 2.010 :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Cristina
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="152147"]Jo no podré pas venir perquè treballo, però amb el títol del post podries anar a ezmorzar fins a la Roca del Vallès no?? ;) :D[/quote]
D'aquí la sortida amb moto.... a la meva butxaca li sortirà més a compte ;) ;)
D'aquí la sortida amb moto.... a la meva butxaca li sortirà més a compte ;) ;)
-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Hola Cristina,
Ho sento, el divendres em toca treballar, tot i que ja tinc ganes de tornar a fer un tomb amb la colla.
Una abraçada.
Ho sento, el divendres em toca treballar, tot i que ja tinc ganes de tornar a fer un tomb amb la colla.
Una abraçada.
- Cristina
- Presentats
[quote user="Steelman" post="152148"]Cristina si vols divendres al mati hem d´anar a supervisar el tema de la hivernal.
Si vols venir i despres fem una ruteta fins l´hora de dinar...es l'oferta que et puc fer ;)[/quote]
Ja et diré quelcom, merci ;)
Si vols venir i despres fem una ruteta fins l´hora de dinar...es l'oferta que et puc fer ;)[/quote]
Ja et diré quelcom, merci ;)
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
On s'ha d'anar??????? :form :form :form
- Cristina
- Presentats
[quote user="Sidru" post="152205"]On s'ha d'anar??????? :form :form :form[/quote]
Mita'l el kakasaki :lol: , doncs tu d'una punta de Catalunya i jo de l'altre.... potser que quedem per esmorçar a la meitat ;)
Ho acabem de rematar :roll:
Mita'l el kakasaki :lol: , doncs tu d'una punta de Catalunya i jo de l'altre.... potser que quedem per esmorçar a la meitat ;)
Ho acabem de rematar :roll:
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Haurem d'anar a treballar una mica. :enfaduu
Que vagi molt bé i vigila amb qui t'ajuntes. Hauràs de tenir un campanar localitzat. :twisted:
Que vagi molt bé i vigila amb qui t'ajuntes. Hauràs de tenir un campanar localitzat. :twisted:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="AnnA" post="152240"]Haurem d'anar a treballar una mica. :enfaduu
Que vagi molt bé i vigila amb qui t'ajuntes. Hauràs de tenir un campanar localitzat. :twisted:[/quote]
Potser que facis una visita al campanar tu també........................... que tiras amb bala :mrgreen: :mrgreen:
Que vagi molt bé i vigila amb qui t'ajuntes. Hauràs de tenir un campanar localitzat. :twisted:[/quote]
Potser que facis una visita al campanar tu també........................... que tiras amb bala :mrgreen: :mrgreen:
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Em sembla Cristina, que tot i que demà sortiré a fer una volteta, sortir des d'on vius em queda massa lluny...
SI algú surt des de més a prop del Vallès, que m'ho digui i quedem, i en cas contrari, fins a l'hivernal el proper cap de setmana!!
SI algú surt des de més a prop del Vallès, que m'ho digui i quedem, i en cas contrari, fins a l'hivernal el proper cap de setmana!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Cristina
- Presentats
[quote user="JoanCG" post="152252"]Em sembla Cristina, que tot i que demà sortiré a fer una volteta, sortir des d'on vius em queda massa lluny...
SI algú surt des de més a prop del Vallès, que m'ho digui i quedem, i en cas contrari, fins a l'hivernal el proper cap de setmana!![/quote]
Eeii! Que jo en cap moment he dit que em vingueu a buscar ;) ;)
SI algú surt des de més a prop del Vallès, que m'ho digui i quedem, i en cas contrari, fins a l'hivernal el proper cap de setmana!![/quote]
Eeii! Que jo en cap moment he dit que em vingueu a buscar ;) ;)