Aquests dies de festa he fet una traducció dels menús del meu Garmin 660 al Català.
Aquesta traducció l’he fet per mi, pel meu ús i dista molt de ser perfecta. L’hi falten moltes coses, segur que n’hi ha de malament , ..... però a mi ja em serveix, ja que he traduït la majoria de missatges que m’ensenya i que jo utilitzo.
Per exemple, tot el que fa referència al trànsit no ho he traduït. O a les indicacions marines , .... i altres coses d'aquest estil que jo no utilitzo.
A part, he modificat el tracte de vostè i ara et “tuteja”. Espero que no us molesti, però a mi em fa sentir més jove :mrgreen:
De tota manera crec que està força bé i com que és una feinada de cullons , us ho pujo per si algú ho vol utilitzar.
Si algú el fa servir i troba errors, els podria comentar per aquí i intentaré anar corregint-los . Així entre tots tindrem el Garmin en la nostra llengua en més complet possible. :D
Algunes captures :

Com s’instal.la ?
Primer et descarregues aquest arxiu
http://www.megaupload.com/?d=7O5UXZ10
El descomprimeixes al teu ordinador.
Llavors copies els arxius Catala_Prx.gtt i Catala.gtt a la teva unitat Garmin , dins de \Garmin\Text
Per ultim, engegues el GPS, vas a Utilitats -> Configuració -> Idioma -> I selecciones el text en Català.
El nom del teclat l’he deixat en “Español” :oops:
Ja està, veus que fàcil :mrgreen:
Apali, a disfrutar. Aaaaaa .... Només puc assegurar que funciona amb el meu Garmin 660 , per altres models ho haureu de provar.
Salut