El seu destí va esser durament castigat per el mal temps de la darrera setmana, carreteres tallades i la muntanya principal tancada per la neu.
Els nostres personatges que no s´arrunssan de cap de les maneres, no defallien en el seu intent de resseguir Tot el perfil Sud de l´Illa.
Prop de les 16:00 el cel que durant tot el dia els va mostrar la seva part més fosca, va començar a quedar fosc novament, però aquesta vegada el sol ja no tornaria a sortir fins el proper dia.
Decidiren retornar a la capital, Douglas. El fet de conduir per L'esquerra no li era pas del tot estrany a la nostre protagonista. Ja havia conduit moto per el Japó , i.... s´en va en-sortir prou bé.
Va tenir només un parell d'ensurts a l´entrada de les rotondes. El transit l'amoïnava per la dreta i no per l´esquerra tal i com estava acostumada.
A les 16:30 varen poguer passejar-se per el centre comercial atiborrat de joves Manesos que entra-van embogits aprofitant el 50 i 70 % de descompta en les seves compres.

A les 17:00 varen tancar TOTS els comerços, l´únic lloc per anar..... el pub de la marina.






Allà ..... tot era diferent.... poca gent però .... molt hospitalaris, sorpresoso per la presencia dels nostres protagonistes s´apropaven a demanar la procedència de tan inusual visita. Tothom coincidia.........Que feu aqui a l´hivern ???????? Si no hi ha res .... només fret........ i teniem raó....... TOT, TOT TANCAT.
Sopar com les gallines i novament al pub per escoltar músique en directe :










Els nostres protagonistes varen tancar el pub i marxaren sota una pluja esfreidora i freda, molt freda que els va fer correr cap el cotxe sense apenes dir-se res fins......
el dia següent.......