Que es fer la volta al món en moto?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Que es fer la volta al món en moto?

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 05, 2011 5:33 pm

Eva ,la meva intenció no ha estat la de criticar una manera o altra de fer la volta al mon.
El motiu d´obrir aquest post era debatre una mica en que era per a cadascu el viatjar i concretament que representa (o respresnetaria) fer la volta al mon.

M´agradat molt el que has dit quant :
Mareta ha escrit:La meva més profunda admiració a tot aquell/lla que es proposa marxar a fer qualsevol viatge. Darrera de cada mototurista hi ha una historia que sigui la sortida que sigui em presenta el màxim respecte
Penso exactament el mateix i per aixo estic continuament llegint cròniques en forums i blogs de tots els idiomes que conec, i ja tinc ganes de llegir la vostra experiencia (encara que haurè d´esperar encara un temps...)

Repeteixo, la meva intenció no es criticar, sino debatre la postura que cadascu te a l´hora de viatjar i la que tindria a l´hora d'afrontar un viatge d´aquesta magnitut.

Com va dir tambe el Pasqual a la cloenda de la I Trobada de Grans Viatgers, per ser un gran viatger, no fa falta fer un "gran viatge". Tots els viatges son GRANS i la forma en que els vivim enacara el poden fer més grans )
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Que Es Fer La Volta Al Món En Moto?

Entrada Autor: Pasqual » dj. gen. 06, 2011 10:30 pm

M'ha semblat (potser és un problema de la edat) que el post començava a tenir una lleugera olor a sofre... :lol: :lol: :lol: , aixì que m'he permès buscar la moto ideal per anar a donar la volta al mòn. És aquesta

Imatge

Tornant al tema, per si no ha quedat prou clar. Cadascú fa el seu propi viatge i TOTS, TOTS tenen el mateix valor (que no preu). Em sabria greu que algú es sentis ofès o ferit per expressar malament les meves opinions.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 06, 2011 10:57 pm

[quote user="Pasqual" post="152057"]Cadascú te les seves raons per iniciar un viatge o per quedar-se a casa. I totes son respectables.
[/quote]

amb aquestes paraules deixas clar el teu respecte per la manera de fer de tothom,el que esta clar es que si no hi hagues gent que viatges ni que sigui a fer la volta a la poma,a molts dels que per mandra ens costa sortir de casa,ni pensariem en anar enlloc,son viatges que empenyen a fer coses i anar a llocs que ni hi pensaries,per mi la sortida mensual de Mototurisme ja es una aventura,per lo que iniciar un viatge tan llarg ha de ser el que no hi ha ;) ;) .
Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. gen. 06, 2011 11:00 pm

A Alemanya aquest estiu vam coincidir en una concentració amb aquesta moto:

Imatge
sergibuda

they called me an accident

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » ds. gen. 08, 2011 10:51 pm

Doncs per mi es un tema un pel delicat.
M´encanta viatjar, però per temes de feina combinar més de 10 dies seguits es poc més que un miracle, per tant he acabat fent escapades sempre que puc, però això fa que es molt complicat fer-los amb la moto.
Donar la volta el mon no crec que la faci mai, intentar veure tots els païssos que pugui, segur que si.
Acabo de tornar del Marroc, he fet un viatge totalment diferent el que estava acostumat, amb un guia i xofer tots els dies, i la veritat es que m´ha permes gaudir moltissim dels paissatges, del tracte amb la gent, la relació amb el guia que ens va obrir casa seva...etc, no sé si el mateix viatge amb moto m´hagués permés gaudir de la mateixa manera.
Imatge Imatge

Respon

Torna a “General”