Com els serveis secrets de Mototurisme abans de tenir la moto a casa, van averigüar que el Reis em portarien l'Honda Shadow 125 cc, doncs per fi us puc dir que ja dorm al parking i està impacient per començar a rodar...! :form :ban
La veritat es que penso que com n'hi han molts Reis Mototuristes i sabien les ganes que tenia de començar a fer pràctiques amb una moto a la meva mida, es a dir baixeta (mentres intento treurem l'A2), doncs entre els seus contactes han fet possible que aquest any començi amb l'oportunitat de que amb una moto com aquesta pugui anar fen boca i alguns kms... (per quan arribi el moment pugui fer-me amb una HD Sportster que tant m'agrada :razz: ).
Com podeu veure ha anat tot molt ràpid, doncs en el dinar de Nadal varem començar a parlar i als pocs dies varem quedar a Figueres a veure aquesta moto, i en companyia d'amics (l'Eva, en Jesus, l'Antonio i com no amb l'assesorament d'en Jordi) vaig decidir que seria bona idea començar amb aquesta... :roll: ,
Doncs be, en un tres i no res ja tenia els papers arreglats... :jump Així que com els Reis em van avisar que ja tenia la moto, m'han companyat a recollir-la altres tres Reis...(en Tommy, en Digamjordi i en Siset fins a Figueres), i en companyia d'ells i tambè de l'Albert G i en Jesus GS, hem fet l'estrena...! Llàstima que la grip no ha permes que l'Eva pugui probar-la també
Bueno espero aviat puguer afegir-me a les sortidetes "a les mes fàcils" es clar :roll: perque entre les meves limitacions (inexperiencia i potencia de la moto) no voldria convertir una sortida en una processò :oops: :b9 :b9
[youtube]91TARSryIDU[/youtube]