EXCLUSIVA!!!!!
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
EXCLUSIVA!!!!!
Hola a tothom! Sóc una dona impacient i no em puc mossegar la llengua respecte el meu carnet de moto, tal i com havia dit a alguns....
Doncs res,... que si no hi ha novetats pujo el dia 20 a exàmen de teòrica. Porto no se quant de temps fent zeros als tests i ara que tinc vacances i estic tranquileta aprofito! jejejeje
Ara ja ho sabeu!
Salut!
Doncs res,... que si no hi ha novetats pujo el dia 20 a exàmen de teòrica. Porto no se quant de temps fent zeros als tests i ara que tinc vacances i estic tranquileta aprofito! jejejeje
Ara ja ho sabeu!
Salut!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Laiona
- Presentats
Re: EXCLUSIVA!!!!!
[quote user="Sagal" post="152620"]Vinga va, que ja ho tens[/quote][quote user="Sharky" post="152624"]Molta sort.[/quote]
Ja queda menys!!!! Aixxx que maca que és!

-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Laiona" post="152625"]
[/quote]
I amb això t'estrenaràs :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes ?, personalment em sembla un error encara que estigui limitada (i potser, per això). Fer pràctiques amb un ferrari amb motor de seat panda? Bé, cadascú que ho disfruti com vulgui i pugui, però sobretot amb seny, que segur que en tens si et mous amb aquesta patoleia, però només per moure-la en parat, pujar voreres...tot aquest aprenentatge associat amb aquests carenats saben molt greu per les caigudes tontes de principiant...ni que sigui a peu pla. Bé, només és una reflexió meva. Em sabria greu que tinguessis algun disgust, per petit que sigui, per voler anar massa "depressa". VTR 250? una GS 500 de segona mà?
Crec que ja m'he posat on no em demanen...en qualsevol cas: ànims i endavant!!!! que no queda res!!!!
Salut i kms

I amb això t'estrenaràs :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes ?, personalment em sembla un error encara que estigui limitada (i potser, per això). Fer pràctiques amb un ferrari amb motor de seat panda? Bé, cadascú que ho disfruti com vulgui i pugui, però sobretot amb seny, que segur que en tens si et mous amb aquesta patoleia, però només per moure-la en parat, pujar voreres...tot aquest aprenentatge associat amb aquests carenats saben molt greu per les caigudes tontes de principiant...ni que sigui a peu pla. Bé, només és una reflexió meva. Em sabria greu que tinguessis algun disgust, per petit que sigui, per voler anar massa "depressa". VTR 250? una GS 500 de segona mà?
Crec que ja m'he posat on no em demanen...en qualsevol cas: ànims i endavant!!!! que no queda res!!!!
Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Endavant i molta sort, i si és per dur una suzuki, encara més :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molta sort! i segur que en tindràs. :D
[quote user="JordiTrident" post="152627"]
I amb això t'estrenaràs :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes ?, personalment em sembla un error encara que estigui limitada ...[/quote]
Això mateix anava a dir jo....... :tremolant
Laia, Laia.....poc a poc i amb bona lletra, no vulguis recuperar el temps perdut. I t'ho diu un que fa 27 anys que va amb moto. :???:
[quote user="JordiTrident" post="152627"]
I amb això t'estrenaràs :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes ?, personalment em sembla un error encara que estigui limitada ...[/quote]
Això mateix anava a dir jo....... :tremolant
Laia, Laia.....poc a poc i amb bona lletra, no vulguis recuperar el temps perdut. I t'ho diu un que fa 27 anys que va amb moto. :???:

- Laiona
- Presentats
jejeje merci pels consells. Ja m'ho he rumiat d'agafar-me la cb 500 al principi, però és q la gsxr em te el cor robat jejejej
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D Laiona amb molta calma i tranquilitat tot s'aconsegueix i més quan ho desitges de debò (molta sort) :D :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

- Laiona
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="152636"]I aquesta? per començar no està malament, i es pot limitar:
viewtopic.php?f=10&t=9655[/quote]
També és molt bona opció! I m'agrada força! I si li poso una maleta no quedarà malament. Que en això també hi penso. I també penso en que el meu fill gran també voldrà venir amb mi i a la gsxr no aniria massa còmode pobret meu.
viewtopic.php?f=10&t=9655[/quote]
També és molt bona opció! I m'agrada força! I si li poso una maleta no quedarà malament. Que en això també hi penso. I també penso en que el meu fill gran també voldrà venir amb mi i a la gsxr no aniria massa còmode pobret meu.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Empenta no et falta, i això és molt sa, però no oblidis posar el cap al mateix nivell que el cor.
Bona sort.
Bona sort.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Alucinamaripili" post="152644"]Empenta no et falta, i això és molt sa, però no oblidis posar el cap al mateix nivell que el cor.
Bona sort.[/quote]
Laia, jo soc la primera d´animar-te, però fes cas a Alucina .
Vinga a per l´examen .
Molts d´ánims :kiss
Bona sort.[/quote]
Vinga a per l´examen .
Molts d´ánims :kiss
- Laiona
- Presentats
[quote user="Mareta" post="152645"][quote user="Alucinamaripili" post="152644"]Empenta no et falta, i això és molt sa, però no oblidis posar el cap al mateix nivell que el cor.
Bona sort.[/quote]
Vinga a per l´examen .
Molts d´ánims :kiss[/quote]
Teniu tota la raó del món! la nena dels meus somnis trigarà un pel més a arribar. Ho tinc coll aball però és que no em puc amagar les preferències jejeje
Espero que la bona habilitat que vagi tenir per aprendre a conduir el cotxe la segueixi tenint ara jejeje
Bona sort.[/quote]
Vinga a per l´examen .
Molts d´ánims :kiss[/quote]
Teniu tota la raó del món! la nena dels meus somnis trigarà un pel més a arribar. Ho tinc coll aball però és que no em puc amagar les preferències jejeje
Espero que la bona habilitat que vagi tenir per aprendre a conduir el cotxe la segueixi tenint ara jejeje
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Laiona, moltes felicitats !!
Ens farà il·lusió veure't motoritzada. ;)
I comprat la moto que vulguis i que et faci mes il·lusió, ja que la pagues tu, amb els teus diners pots fer el que vols, i de seny no te'n falta pas.
Sigui quina sigui gaudeix-la molt
No cal dir que això si que ho has de tenir present sempre i en tot moment :
[quote user="Alucinamaripili" post="152644"]Empenta no et falta, i això és molt sa, però no oblidis posar el cap al mateix nivell que el cor.
Bona sort.[/quote]
Vssssss
007
I comprat la moto que vulguis i que et faci mes il·lusió, ja que la pagues tu, amb els teus diners pots fer el que vols, i de seny no te'n falta pas.
No cal dir que això si que ho has de tenir present sempre i en tot moment :
Bona sort.[/quote]
Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 10, 2011 4:09 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Laiona
- Presentats
[quote user="James Bond" post="152658"]Laiona, moltes felicitats !!
Vssssss
007[/quote]
Gràcies Ramon!!!!! M'ha agradat molt el teu comentari! De por normalment en tinc poca per les coses i sobretot quan estic ben decidida. Mira... amb el cotxe l'endemà d'examinar-me vaig dur els nens a cole. I nomès amb 15 dies me'n vaig anar a Barcelona que neixia la meva nebodeta. Altres porten mitja vida amb carnet i els fa por anar a Barcelona no se perquè si total les normes de circulació son les mateixes. Cal vigilar un pèl més i llestos! És que m'agrada conduir....jejeje
Vssssss
007[/quote]
Gràcies Ramon!!!!! M'ha agradat molt el teu comentari! De por normalment en tinc poca per les coses i sobretot quan estic ben decidida. Mira... amb el cotxe l'endemà d'examinar-me vaig dur els nens a cole. I nomès amb 15 dies me'n vaig anar a Barcelona que neixia la meva nebodeta. Altres porten mitja vida amb carnet i els fa por anar a Barcelona no se perquè si total les normes de circulació son les mateixes. Cal vigilar un pèl més i llestos! És que m'agrada conduir....jejeje
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Penso qué son molt assenyats tots els consell, però jo crec qué el que et diu en Ramon, és el qué a mi m'agradaria sentir. Jo també soc un dels que he tingut que recuperar el temps perdut, i no me'n penedeixo de res. Així doncs......fot-li gaaaaaas.
:form :form :form :form :form
:form :form :form :form :form
- Laiona
- Presentats
[quote user="JoanF" post="152667"]Penso qué son molt assenyats tots els consell, però jo crec qué el que et diu en Ramon, és el qué a mi m'agradaria sentir. Jo també soc un dels que he tingut que recuperar el temps perdut, i no me'n penedeixo de res. Així doncs......fot-li gaaaaaas.
:form :form :form :form :form[/quote]
Gràcies Joan!!! Si mira la foto.... ja fa temps que li tinc l'ull ficat a la Suzi jejeje Tampoc em queda malament oi? jejeje Lo que equipada per anar-hi no hi anava aquell dia.... Ara d'això me'n sobra.

:form :form :form :form :form[/quote]
Gràcies Joan!!! Si mira la foto.... ja fa temps que li tinc l'ull ficat a la Suzi jejeje Tampoc em queda malament oi? jejeje Lo que equipada per anar-hi no hi anava aquell dia.... Ara d'això me'n sobra.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Fes-me cas.....no cal que et compris roba per anar en moto, així vas força bé :twisted: encara que ja sé el que et dirà en Randy :b9 :b9 :b9 :b9 :b9.
Estic pensant de vendre'm la Pan i venir de paquet amb tu.
:twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9
:twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9
- Laiona
- Presentats
[quote user="JoanF" post="152671"]Fes-me cas.....no cal que et compris roba per anar en moto, així vas força bé :twisted: encara que ja sé el que et dirà en Randy :b9 :b9 :b9 :b9 :b9.
:twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
I si caic i em faig pupa que??? Ara que tinc mono de pell hi anirà de perles!
Series capaç de venir de paquet? jajaja No lo hagan en sus casas! jajaja
:twisted: :twisted: :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
I si caic i em faig pupa que??? Ara que tinc mono de pell hi anirà de perles!
Series capaç de venir de paquet? jajaja No lo hagan en sus casas! jajaja