El Passeig De La Senyera Arreu Del Mon.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: El Passeig De La Senyera Arreu Del Mon.

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 23, 2010 11:44 pm

Imatge
Agatha Ruiz de la Prada. La seva signatura no podia faltar a la senyera.

Imatge
Un gran periodista: Jordi LLompart.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 23, 2010 11:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. nov. 25, 2010 9:59 am

La signatura de l´Agata Ruiz de la Prada, no deixa de tenir cert morbo ( catalana ella ) i més sabent que es la dona del Pedro J.Ramirez.... espanyolista de Pro :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 25, 2010 10:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 25, 2010 2:52 pm

[quote user="Gs12 red" post="147876"]La signatura de l´Agata Ruiz de la Prada, no deixa de tenir cert morbo ( catalana ella ) i més sabent que es la dona del Pedro J.Ramirez.... espanyolista de Pro :twisted:[/quote]

Ja tens raó, ja...

...... bla..bla...bla ( aixó es un fórum de motos i el que volia posar ... no cal )...... bueno..... només dir que a part dels mototuristes que encara no han signat la senyera .... em faltaria il.lussió aconseguir la firma d´en LLuís LLach i d´en Pep Guardiola.... hauré de buscar influéncies ;)

A veure si haurem de programar una sortida fins Itaca per aconseguir la seva signatura ?????
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 25, 2010 3:00 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. nov. 25, 2010 3:01 pm

La de´n Pep es facíl ,l´altre ja no ho sé
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 25, 2010 3:06 pm

[quote user="STELVIO 00" post="147897"]La de´n Pep es facíl ,l´altre ja no ho sé[/quote]

Perfecte !!!! ja m´explicaràs ;)

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » ds. nov. 27, 2010 11:58 pm

He llegit aquest fil i.... m'he quedat :shock:
Gràcies per compartir les teves experiéncies que son moltes... i Moltes gràcies per mostrar la senyera arreu del mon...
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. des. 05, 2010 9:59 pm

[quote user="Pardo" post="148156"]He llegit aquest fil i.... m'he quedat :shock:
Gràcies per compartir les teves experiéncies que son moltes... i Moltes gràcies per mostrar la senyera arreu del mon...[/quote]

Moltes gracies a tú per llegir-ho :kiss

Deixo l´imatge d´unaltre signature a la senyera que per cert.... aviat haue d´allargar de nou ;)

Imatge

Carles Francino, periodista i motorista. Porta una Honda 1.000 de carretera . La té a Tarragona i quant està aqui hi surt de tant en tant. A Madrid no porta moto.
L´hem invitat a una sortida amb mototurisme. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Molt i molt agradable i proper. Millor al natural que a la tv.
Hi ha gent que no té fronteres i aquests son els que hem d´apoyar !!!!!!

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 10:07 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dl. des. 06, 2010 12:04 pm

Ostres Eva al final aquesta senyera l'hauràs de portar "sota custòdia"...!!! :lol:

El dia que aconsegueixes la d'en Lluis Llach busca un lloc privilejiat...! es un dels meus cantautors preferits, fa temps em vaig enregistrar al forum "El cafè antic", dedicat a Lluís Llach; (un punt de trobada dels seus seguidors, els quals poden posar en comú els seus coneixements, impressions, cròniques, dubtes, opinions, etc., relacionats amb el cantant de Verges, i, fins i tot, adreçar-li missatges a ell mateix, que intentarà contestar quan l'agenda li ho permeti. I tot això, mitjançant el correu electrònic). AIXI QUE POD SER QUE SI T'ENREGISTRES PODS ARRIBAR A ACONSEGUIR LA SEVA SIGNATURA

A la seva web pods trobar amics enamorats com jo de la seva música i lletres (l'any passat em vaig trobar amb un bon grup al Teatre Nacional, a veure l'espectacle "Llits" un espectacle de Lluís Danés amb música original de Lluís Llach, i de seguida que fan algo relacionat amb el Mestre Lluis, t'ho fan saber).

Molta sort Eva...! :kiss

http://www.lluisllach.cat/
Imatge
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 06, 2010 12:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. des. 06, 2010 10:38 pm

Carme, moltes gracies per l´informació.

Avui hi he estat pensant i .... crec que el lloc on hauria de recollir la signatura d´en LLuís hauría d´ésser Itaca.

I si hi anem aquest estiu ?????

une mica d´informació :

Ítaca
De Viquipèdia

Ítaca[1] (grec Itháka, llatí Ithaca) és una illa de Grècia, situada a l'est de Cefalònia a les illes Jòniques, famosa perquè en ella es desenvolupen una part del fets narrats als poemes d'Homer a l'Odissea: hi va néixer Acamènides i Odisseu, l'heroi mitològic i va contraure matrimoni amb Penèlope.

Té una longitud de 25 km entre els caps Agios Nicolaos, Exoge i Melissa (al nord-est, nord-oest i nord) i el cap Agios Ioannis i Agios Andrea (al sud-est i sud-oest) i uns 6 o 7 km d'amplada i la seva superficie és de 110 km². La població és d'un 3.200 habitants.

A la part oriental de l'illa té el golf de Molo o Molous que quasi la divideix en dos parts unides per un istme al qual hi ha les ruïnes d'Aetos (grec Aëtós), conegut com Castell d'Ulisses. La muntanya principal es l'Anoge o Anoghi, a la part nord, probablement el Neriton d'Homer i el Neritos de Virgili, al peu de la qual és la vila d'Anoghi. La capital es Vathy o Bathy (probablement l'antiga Crocyleia).

L'antiga capital era Aetos i més tard el port de Polis, al nord-oest. A la ciutat d'Exoge hi ha unes construccions del període clàssic que els habitants anomenen l'Escola d'Homer. La font d'Arethusa, esmentada per Homer, és identificada amb una font del sud-est de l'illa anomenada Korax. El rierol de Dexia o el de Skhinos, representen probablement l'homeric port de Phorcys al sud del golf de Molo. En aquest golf la cova del puig Stephanos o Merovgli es probablement la cova de les Nimfes (Marmarospilia) on els fenicis van deixar Ulisses, i es troba a uns 3 km al nord-oest de Vathy. No lluny d'aquesta ciutat, a Perahori (al sud), hi ha el monestir dels Arcàngels, i més al nord, a 600 metres d'alçada, el monestir de Kathara des on es veuen les muntanyes d'Acarnània. A la costa nord-occidental hi ha el llogaret de Stavros a la badia de Polis i la cova de Loizos on s'han fet troballes del tercer mil·lenni. Un quilòmetre al nord es troba Pilikata, i al nord la badia Afales, a l'est de la qual hi ha la badia de Frikes amb els llogaret de Frikes i tot seguit el de Kioni (costa nord-est).

Km de Torroella a Itaca : 2.254 :???: :???: :???: :???:

Obviament .... anar-hi quant ell hi sigui.... podriem fer un café plegats a Itaca ;)

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dt. des. 07, 2010 12:49 am

Carme, moltes gracies per l´informació.

Avui hi he estat pensant i ....
crec que el lloc on hauria de recollir la signatura d´en LLuís hauría d´ésser Itaca.

I si hi anem aquest estiu ?????

Obviament .... anar-hi quant ell hi sigui.... podriem fer un café plegats a Itaca ;)
Una proposta temptadora :mrgreen: (fa uns anys vaig visitar Olimpia, Rodas, Mikonos, Santorini), però l'Illa d'Itaca va quedar com una assignatura pendent, al mateix que visitar la ciutat d'Atenas...

Aixì que aconseguir la signatura d'en Lluis i a sobre fen un café plegats a Itaca seria com una utopia, un somni... :razz:

Pero segur que l'aconseguiràs !!! ;)

[youtube]B2G4FQby7bM[/youtube]

Imatge Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 07, 2010 8:19 am

Carme, el video que has penjat m´ha encantat.
Jo el 2011 Vaig a Itaca, vens ?????
En LLuís hi sol anar l´estiu. Com que hi ha molt de temps per endevant..... quedaré amb ell i farem un café a Itaca.

Així que hagi parlat amb ell i quedat obriré un fil :

Un café amb en LLuís LLach (a Itaca, es clar ;) )

Moto- Vaixell - uns 7-9 dies per endevant.

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dt. des. 07, 2010 6:30 pm

Carme, el video que has penjat m´ha encantat.
Jo el 2011 Vaig a Itaca, vens ?????
En LLuís hi sol anar l´estiu. Com que hi ha molt de temps per endevant..... quedaré amb ell i farem un café a Itaca.

Així que hagi parlat amb ell i quedat obriré un fil :

Un café amb en LLuís LLach (a Itaca, es clar ;) )

Moto- Vaixell - uns 7-9 dies per endevant.
Wuaaaaaaala nena... !!! en serio...?

Eva que seria questiò de agafar dos ferries...? hauria de fer numeros i veure per quant sortiria l'aventura... Depen del presupost i tant que m'agradaria anar-hi i mes si finalment acabem prenen un café amb en Lluis :eyes :ban
(recordo que la primera vegada que el vaig escoltar tenia 16 anys, va ser en una excursiò de l'escola cap a Rupit, em van deixar un cassette d'en Lluis Llach a l'Olimpia i no vaig parar d'escoltar-lo tot el dia, en van encisar les seves cançons). Imatge

Enllaç Ferries a ITACA
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

4 Continents El 2010

Entrada Autor: Eva » dv. des. 24, 2010 5:32 pm

El meu somni d´aquest any era passejar la senyera per els 5 continents.
Malgrat estar tot reservat, per un parell de motius prou importants, no he pogut acabar de aconseguir la meva fita.

Sento molt que es perdin apostes i que algú tingui que pagar algún sopar de més ;) , però de ben segur que abans del 2013 la senyera i la vostre signatura trepitjarà oceania.

Malgrat aixó 4 continents en 1 any tampoc està tant malament.

Per a mi dir-vos que ha sigut un orgull passejar la senyera i la vostre signatura arreu i que sempre, sempre m´he sentit molt i molt ben acompanyada.

A final d´any sempre es preparan nous projectes, noves fites, nous destins, nous reptes. A finals del 2009 en James em va enviar un missatge on entre altres coses hi deia : que mai et falti un projecte per realitzar, una il.lussió per lluitar, un cor per conquerir i un lloc per visitar.

Malgrat la duressa de tots els viatges, els mals moments passats , la calor, el fret, la pluja, les pistes interminables patagóniques, l´humitat i la indigéncia del Japó, la polç del Marroc, ..... acaben éssent experiencies per explicar. I vulll afegir que viatjar en moto val la pena i malgrat sigui menys cómode que viatjar en avió o en cotxe té el plus afegit de l´aventura i moltes altres coses.

Així dons , ... aviat haurem de preparar una nova aventura que espero compartir-la amb TOTS vosaltres :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 24, 2010 7:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. des. 24, 2010 7:41 pm

per nosaltres ha estat un plaer acompanyarte en totes les aventures,espero que segueixis tan aixerida i viatgera com fins ara que ens ho fas pasar molt be :brindis :form :brindis :form :brindis :form :brindis :form :brindis
Imatge

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » ds. des. 25, 2010 12:13 pm

:D Parlo a títol personal:

:razz: Jo crec que tots els que hem signat a la senyera, estem contents de que una part de nosaltres, els nostres desitjos i il.lusions viatgin, per on potser només ens pugui portar la il.lusió de poder llegir les teves aventures.

:form No has de pensar que t'has deixat un continent "sinó que faràs aquest any ".............. :form
:pc Que creus que no estem esperant les noves aventures (en les quals em torno com un nen llegint i somiant) :bow

:kssss No canviïs :kssss
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Eva
Presentats

La Senyera A Punta Eyre .- Nord Illa Man

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 02, 2011 1:15 pm

Imatge

Imatge

Eva
Presentats

Paddock TT Race Illa De Man

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 10, 2011 10:17 pm

La crónique de la Illa de Man :
viewtopic.php?f=2&t=10179&start=0

Imatge

Imatge

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 10, 2011 10:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dt. gen. 11, 2011 12:09 am

Wow, aviat aquesta senyera passarà a formar part de la història de cataunya :lol: a vejam si te la reclamen al museu! Molt bé Mareta! ;)

Eva
Presentats

La Senyera A Sevilla

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 18, 2011 6:02 pm

La Senyera devant ña plaça de toros de Sevilla
Imatge

La Torre del Oro
Imatge

Imatge

La Carmen signan
Imatge

i per acabar...

La senyera devant la Giralda i la Catedral:

La Maria de Figueres i una servidora
Imatge

Maria, Quim i Antonio de Figueres i una servidora:
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 18, 2011 7:00 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dg. feb. 06, 2011 11:08 pm

Una signatura que feia temps tenia pendent i aquesta tarda l´hem aconseguit ;)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Gracies a un amic, aquesta tarda el MH Pasqual Maragall ens ha rebut a la seva casa de Rupià.

Al arribar a la seva casa, els escoltes ens esperaven i ens han permés aparcar al costat de la seva casa.
L´hem trobat enfilat dalt del taulat canviant la senyera .
Molt entrenyable i sençill, la seva sra. encantadora.
Ell tant si o sí, ell ens ha volgut fer una foto amb el seu móbil que m´ha enviat al meu teléfon.
Era ja tart i ells tenien pressa per retornar a casa.

Moltes gracies, senyor president :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 06, 2011 11:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”