EXCLUSIVA!!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: EXCLUSIVA!!!!!

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 10, 2011 5:27 pm

Com a apunt.... Aquesta tarda vaig a fer-me la revisio medica, fotos de carnet etc..... Quina ilu!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 10, 2011 5:39 pm

JA ERA HOR..................... :lol: :lol:

Enhorabona, esperem veure't aviat amb la moto propia, com ja tenim la Edelweiss
Ex ...moltes coses

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dl. gen. 10, 2011 5:45 pm

Que tingui sort Laiona!

Poc que l'aprovaria jo la teòrica...i la pràctica menys.

Per cert la foto que has posat sembla d'alguna fira de motos. :lol: :lol: :lol:

Salut! ;)

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 10, 2011 6:21 pm

[quote user="Panotxa" post="152690"]Que tingui sort Laiona!

Poc que l'aprovaria jo la teòrica...i la pràctica menys.

Per cert la foto que has posat sembla d'alguna fira de motos. :lol: :lol: :lol:

Salut! ;)[/quote]

Com que no aprobaries la practica??? La teorica ho puc entendre perque hi ha coses noves, pero portar la moto no en sabries? Va home va!

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 10, 2011 6:22 pm

per cert! La foto es de la moto d'un amic. Me la va fer fa temps despres d'una volteta jejeje

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 10, 2011 8:32 pm

Últimes notícies... segons el metge serveixo per conduir una moto! Menys mal!! I si em diu que no serveixo? jajajajaja Ja està tota la paperassa a l'autoescola!!!

Ara a esperar 10 dies per l'examen!!!

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dl. gen. 10, 2011 9:16 pm

[quote user="Mareta" post="152645"][quote user="Alucinamaripili" post="152644"]Empenta no et falta, i això és molt sa, però no oblidis posar el cap al mateix nivell que el cor.

Bona sort.[/quote]

Laia, jo soc la primera d´animar-te, però fes cas a Alucina .

Vinga a per l´examen .

Molts d´ánims :kiss[/quote]

Opino com la majoria. Ull.

De totes maneres, mira preus d'asegurançes...que una GSX-R no tothom te la voldrà asegurar com a primera moto, i si ho fan, a quin preu...

El meu consell es que et busquis algo de segona mà i econòmic i tranquil.

Tu ja saps que vaig tenir com a primera moto la Suzuki GS500. Doncs si els 2-3 sustos que vaig tenir en els dos primers anys els hagues tingut amb una GSX-R...ja n'haguesim parlat si encara aniria amb moto.

Com diu la gent gran...poc a poc i bona lletra.

Sort amb l'exàmen!

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 10, 2011 9:34 pm

A veure... gràcies pels consells però lo últim que faré serà fer el boig i passar-me de les meves possibilitats! Que tinc criatures home! No patiu papes!!!! jejejee

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dl. gen. 10, 2011 9:54 pm

Vinga Laia que la teòrica aviat es teva i amb les pràctiques et desitjo també que et vaigi molt be... Segur que amb l'empenta que et veig, l'agafaràs el tranquillo i de seguida que tinguis l'A2, arribarà el moment decissiu de quina moto es la millor per començar...

Tu problemes d'alçada no tens je,je.., segur que arribas al terra perfectament, (per mi com soc massa prudent o poruca, es una de les coses importants, ja que em fa por perdre l'equilibri i caure i a sobre no tenir forças per aixecar-la) :mrgreen:

Au vinga molts ánims i molta soooooooooooort...!!! ;) :kiss
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. gen. 10, 2011 10:24 pm

[quote user="Edelweiss" post="152764"]Vinga Laia que la teòrica aviat es teva i amb les pràctiques et desitjo també que et vaigi molt be... Segur que amb l'empenta que et veig, l'agafaràs el tranquillo i de seguida que tinguis l'A2, arribarà el moment decissiu de quina moto es la millor per començar...

Tu problemes d'alçada no tens je,je.., segur que arribas al terra perfectament, (per mi com soc massa prudent o poruca, es una de les coses importants, ja que em fa por perdre l'equilibri i caure i a sobre no tenir forças per aixecar-la) :mrgreen:

Au vinga molts ánims i molta soooooooooooort...!!! ;) :kiss[/quote]

Gràcies Carme! Espero fer-ho tant bé com tu! Ara com que ja he dit q pujo a teòrica la pressió m'embarga i m'agafa cangueli. jajaja I si catejo que? jajaja La meva reputació a pendre vent jajaja

Ostres! tant alta no soc ehhh que tinc tamany estàndard: 1'65 jejeje

Una abraçada wapi!!!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. gen. 11, 2011 1:34 am

[quote user="Edelweiss" post="152764"]Vinga Laia que la teòrica aviat es teva i amb les pràctiques et desitjo també que et vaigi molt be... Segur que amb l'empenta que et veig, l'agafaràs el tranquillo i de seguida que tinguis l'A2, arribarà el moment decissiu de quina moto es la millor per començar...

Au vinga molts ánims i molta soooooooooooort...!!! ;) :kiss[/quote]

Com que et fa por no tenir forçes per aixecar-la?? la moto no ha de caure mai, i si cau, tranquila que ja et rodejaran de seguida voluntaris per aixecarla. ;) i si no que vingui el rac, tu!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. gen. 11, 2011 1:39 am

Carai Laiona, jo el primer dia que agafis la moto no m hi poso al davant.
Tant de temps amb ganes.. i veient la cara que hi poses a sobre la moto.. jo hi guardaria uns quants metres de distancia, o potser algun km,

:b9 :b9 :b9 :b9

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dt. gen. 11, 2011 9:16 am

[quote user="Vendetta" post="152801"]Carai Laiona, jo el primer dia que agafis la moto no m hi poso al davant.
Tant de temps amb ganes.. i veient la cara que hi poses a sobre la moto.. jo hi guardaria uns quants metres de distancia, o potser algun km,

:b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Jo de tu no deixaria tants metres perquè no m'atraparàs per molt que corris jajajaja I no quedaria bé que fes sabatera a un pilot experimentat com tu jijijijijijij Ara fora conyes! Toco de peus a terra no pateixis! I qui vulgui correr més que jo doncs que passi i que quan arribi m'escrigui una carta jajajajaa

Safed
Presentats
Entrades: 106
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:53 pm
Ubicació: Killolàndia

Entrada Autor: Safed » dt. gen. 11, 2011 3:10 pm

Hola Laiona, sort amb el carnet, perque t´estas traien el nou A2 oi? jo m´he l´he tret fa poc un 6 mesos,
esta xupat, ja veuras que la teorica es facilíssima, la pràctica mira... lo de fer eses entre els pals i no tocar la xapa de terra depen
pero escolta una cosa, jo també em volia comprar la gsxr, perque la que tu vols es la 600cc oi ? quants cv té? algú ho sap del cert ?

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dt. gen. 11, 2011 3:34 pm

[quote user="Safed" post="152867"]Hola Laiona, sort amb el carnet, perque t´estas traien el nou A2 oi? jo m´he l´he tret fa poc un 6 mesos,
esta xupat, ja veuras que la teorica es facilíssima, la pràctica mira... lo de fer eses entre els pals i no tocar la xapa de terra depen
pero escolta una cosa, jo també em volia comprar la gsxr, perque la que tu vols es la 600cc oi ? quants cv té? algú ho sap del cert ?[/quote]

Bones,

gràcies pels ànims!!! La teòrica la trobo molt fàcil (ara espero no cagar-la jajajaja) La pràctica ni idea perquè encara no se què és dur una moto així que serà sorpresa.

Pel que fa la gsxr, té una potència de 125 cv sense limitar esclar. Però les limiten a 34kw = 48cv (quina ràbia....) Hi ha les centraletes limitades i es pot canviar per la normal quan hagin passat els 2 anys.
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 11, 2011 4:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dt. gen. 11, 2011 3:39 pm

Doncs a veure si tens sort i el dia de l'exàmen també fas tot zeros, i despres ja saps...., brum brum, quilòmetres i a disfrutarla!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 11, 2011 3:39 pm

vinga Laiona que ja el tens a la butxaca aquest carnet !!!!!!! SORT !!!!!!! que la GSXR t'espera ;) ;) (tard o d'hora)
Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 11, 2011 6:24 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="152644"]Empenta no et falta, i això és molt sa, però no oblidis posar el cap al mateix nivell que el cor.

Bona sort.[/quote]

Vigila, no corris, ves a poc a poc, no surtis de nit, no vagis en males companyies, bla, bla, bla.............. :twisted:

Sap que et dic . NO OBLIDIS POSAR EL COR AL MATEIX NIVELL QUE EL CAP.

DISFRUTA-LA AL MÀXIM!

Espero veuret aviat amb aquestes "males companyies" dels mototuristes.... :lol: :kiss

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dt. gen. 11, 2011 6:29 pm

[quote user="Pasqual" post="152909"][quote user="Alucinamaripili" post="152644"]Empenta no et falta, i això és molt sa, però no oblidis posar el cap al mateix nivell que el cor.

Bona sort.[/quote]

Vigila, no corris, ves a poc a poc, no surtis de nit, no vagis en males companyies, bla, bla, bla.............. :twisted:

Sap que et dic . NO OBLIDIS POSAR EL COR AL MATEIX NIVELL QUE EL CAP.

DISFRUTA-LA AL MÀXIM!

Espero veuret aviat amb aquestes "males companyies" dels mototuristes.... :lol: :kiss[/quote]

Gràcies pel comentari Pasqual!!! Ara que penso.... recoi si que m'estimeu punyeta! Si no no em dirieu tots que vigili.

No patiu que us faré cas! No correré, ni faré el burro ni res que no estigui dins les meves possibilitats. Però amb les "males companyies" dels mototuristes si que hi vui anar ehhhh jajajajaa

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dt. gen. 11, 2011 6:37 pm

[quote user="Vendetta" post="152800"]

Com que et fa por no tenir forçes per aixecar-la?? la moto no ha de caure mai, i si cau, tranquila que ja et rodejaran de seguida voluntaris per aixecarla. ;) i si no que vingui el rac, tu![/quote]

EJEM, EJEM, EJEM... Que potser series tu un dels voluntaris que l'ajudaries?... en tinc els meus dubtes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Respon

Torna a “General”