EXCLUSIVA!!!!!
Moderador: Airald
- Safed
- Presentats
- Entrades: 106
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:53 pm
- Ubicació: Killolàndia
Re: EXCLUSIVA!!!!!
Doncs endavant amb la tèsis, el "paquets" t´ho agrairant :D :D
Osties, estem fent un "mano a mano " que no veigis :lol:
Osties, estem fent un "mano a mano " que no veigis :lol:
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Ja ho fare ja.... Però la dels pilots la faré quan tingui el carnet i la meva moto que sino em penso que no voldran saber res de mi jajajajaajajajajaja es conya... sempre he anat molt segura però ningu condueix igual.
Em penso que tenim poca feina, no? jajajaaj
Tic mirant lo de les motos pel a2. Hi ha un petit apunt que diu que es possible que reformin un pel la norma perquè alguns models de moto puguin entrar dins el carnet, que ara per tenir una mica més de 95 cv no es poden dur. A veure si amb el temps que em queda per tenir el carnet i la moto ho canviin!
Em penso que tenim poca feina, no? jajajaaj
Tic mirant lo de les motos pel a2. Hi ha un petit apunt que diu que es possible que reformin un pel la norma perquè alguns models de moto puguin entrar dins el carnet, que ara per tenir una mica més de 95 cv no es poden dur. A veure si amb el temps que em queda per tenir el carnet i la moto ho canviin!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Laiona
- Presentats
Aix guaita lo que he trobat! És la germana petita de la gsxr, es la gsx 650 F! Que chulaaaaa!

- Safed
- Presentats
Si, ja la vaig mirar, te la volia penjar pero na sabia si et molaria igual que la gsx, és molt guapa :eyes
Lo de la feina ni que ho diguis, aquí passant el rato, a aquest ritme 200 missatges al dia :D
Lo de la feina ni que ho diguis, aquí passant el rato, a aquest ritme 200 missatges al dia :D
- Laiona
- Presentats
Lo bo és que te 85cv, per tant limitable i tot el rollo, i quan la deslimiti tampoc esta gens malament per mi. Ostres es guapissima! Algu em deixa un pitet? jejeje
Mira,... gràcies a això et posaràs en el top ten de missatges en un no res jajajaajaj
Mira,... gràcies a això et posaràs en el top ten de missatges en un no res jajajaajaj
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
També és molt wapa, de fet, vindria a ser la bandit "vestida de llarg" però mira't el pes de la fitxa tècnica, 216kg en sec, això es tradueix en uns 235 o 240 kgs reals, que no és poca cosa :eyes
Té els avantatges de ser una moto bastant més túristica que la germana R però el pes és un handicap :(
I alguna cosa més lleugereta tipus... buff, no ho sé... una Kawa ER-6F, com la de l'Angeleta. És un bicilindric prou potent i bastant més lleugera em sembla, tot i que t'agrada una moto i et posa "burro de veritat" poca cosa hi ha a fer :oops:
En fi, seguirem les teves evolucions :mrgreen:
Té els avantatges de ser una moto bastant més túristica que la germana R però el pes és un handicap :(
I alguna cosa més lleugereta tipus... buff, no ho sé... una Kawa ER-6F, com la de l'Angeleta. És un bicilindric prou potent i bastant més lleugera em sembla, tot i que t'agrada una moto i et posa "burro de veritat" poca cosa hi ha a fer :oops:
En fi, seguirem les teves evolucions :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Laiona
- Presentats
[quote user="GRUM" post="153200"]També és molt wapa, de fet, vindria a ser la bandit "vestida de llarg" però mira't el pes de la fitxa tècnica, 216kg en sec, això es tradueix en uns 235 o 240 kgs reals, que no és poca cosa :eyes
En fi, seguirem les teves evolucions :mrgreen:[/quote]
Grum, no pateixis que jo estic cachas jajajaajaj
En fi, seguirem les teves evolucions :mrgreen:[/quote]
Grum, no pateixis que jo estic cachas jajajaajaj
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Safed" post="153148"]
Hola trencaferro, potser ho tinc mal entès.......[/u][/quote]
No, ho havies entès bé, era jo que feia dies que no ho mirava bé i vaig agafar la primera normativa que es va presentar per el A2 però que un cop es va publicar al BOE i varen afegir el què dius tu. Ho trobem publicat al Real Decret 818/2009 que aprova el reglament general de conductors, Títol 1 de les autoritzacions administratives per a conduir, Capitol 1 dels permisos i llicencies de conducció, i aqui hem de buscar l'article 4:
Tal y como finalmente viene estipulado en el BOE: "El permiso A2 autoriza para conducir motocicletas con una potencia máxima de 35 kW y una relación potencia/peso máxima de 0,2 kW/kg y no derivadas de un vehículo con más del doble de su potencia".
Salut!
Hola trencaferro, potser ho tinc mal entès.......[/u][/quote]
No, ho havies entès bé, era jo que feia dies que no ho mirava bé i vaig agafar la primera normativa que es va presentar per el A2 però que un cop es va publicar al BOE i varen afegir el què dius tu. Ho trobem publicat al Real Decret 818/2009 que aprova el reglament general de conductors, Títol 1 de les autoritzacions administratives per a conduir, Capitol 1 dels permisos i llicencies de conducció, i aqui hem de buscar l'article 4:
Tal y como finalmente viene estipulado en el BOE: "El permiso A2 autoriza para conducir motocicletas con una potencia máxima de 35 kW y una relación potencia/peso máxima de 0,2 kW/kg y no derivadas de un vehículo con más del doble de su potencia".
Salut!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Laiona que tinguis molta sort
hi ha veuràs com aproves, molta sort
hi ha veuràs com aproves, molta sort
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Laiona
- Presentats
[quote user="Josep973" post="153294"]Laiona que tinguis molta sort
hi ha veuràs com aproves, molta sort[/quote]
Gràcies Josep!!!! Això espero!
hi ha veuràs com aproves, molta sort[/quote]
Gràcies Josep!!!! Això espero!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Laiona" post="153171"]Aix guaita lo que he trobat! És la germana petita de la gsxr, es la gsx 650 F! Que chulaaaaa!
[/quote]
Laia, creu-me, aquesta moto és mooooooolt pesada. Un dia et deixaré pujar a la Bandy i ho observes personalment.
Si vols una moto lleugera, baixeta, potenta, esportiva, econòmica de mantenir, moderna i limitable, una Kawa er6-F com la de l'Angeleta pot ser ideal, ella n'està molt contenta.
I consti que jo no sóc ningú per donar consells si no me'ls demanen. :lol:
[youtube]nhPTflFNOgQ[/youtube]
http://solomoto.es/articulo/kawasaki-er-6f-abs

Laia, creu-me, aquesta moto és mooooooolt pesada. Un dia et deixaré pujar a la Bandy i ho observes personalment.
Si vols una moto lleugera, baixeta, potenta, esportiva, econòmica de mantenir, moderna i limitable, una Kawa er6-F com la de l'Angeleta pot ser ideal, ella n'està molt contenta.
I consti que jo no sóc ningú per donar consells si no me'ls demanen. :lol:

http://solomoto.es/articulo/kawasaki-er-6f-abs

- Laiona
- Presentats
Gràcies Randy pel consell! Ho tindré en compte! Ja aniré tastant què tal les motos de l'estil per veure si puc amb elles o no.
- Laiona
- Presentats
Negra és presciosa!!!!

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
És la mateixa que et deia jo, i si la sents a petar, sona molt bé, aix els bicilindrics :oops:
Repeteixo, crec que és una molt bona opció ;)
Tinc un ex-company de feina que la tenia i ja et dic jo que no es queda gens curta, fa puntes de velocitat que fan por per lo petitona que és i és molt manejable.
Jo també tinc una Bandit (model 600S) i et dic per experiència que pesa força. Jo toco amb els dos peus, tot i que no ben plans i tot i així, a l'hora de maniobrar en parat, el pes és fa notar molt i, malauradament, per molt que vigilis on la deixes i com la deixes, més d'un cop i de dos et pots trobar en un compromís, sorra, gravilla, pendent, aigua... encara que estiguis molt catxes :mrgreen:
Un petit consell, sempre que puguis o t'agradi una moto, cap al concessionari més proper a pujar-hi a veure com t'hi trobes i, si pots, jo faig una petita prova que em seveix molt, prova amb la moto ben quieta de moure-la un trosset enrera, pensa que si no pots en pla, més et costarà allà fora :???:
Seguirem atents... :eyes
Repeteixo, crec que és una molt bona opció ;)
Tinc un ex-company de feina que la tenia i ja et dic jo que no es queda gens curta, fa puntes de velocitat que fan por per lo petitona que és i és molt manejable.
Jo també tinc una Bandit (model 600S) i et dic per experiència que pesa força. Jo toco amb els dos peus, tot i que no ben plans i tot i així, a l'hora de maniobrar en parat, el pes és fa notar molt i, malauradament, per molt que vigilis on la deixes i com la deixes, més d'un cop i de dos et pots trobar en un compromís, sorra, gravilla, pendent, aigua... encara que estiguis molt catxes :mrgreen:
Un petit consell, sempre que puguis o t'agradi una moto, cap al concessionari més proper a pujar-hi a veure com t'hi trobes i, si pots, jo faig una petita prova que em seveix molt, prova amb la moto ben quieta de moure-la un trosset enrera, pensa que si no pots en pla, més et costarà allà fora :???:
Seguirem atents... :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Laiona
- Presentats
Grum,
la veritat és que per molt cachas que estigui jejejeje s'ha de probar primer. M'esperaré a tenir el carnet per fer el que tu dius d'acostar-me al concessionari per probar-la. Perquè a dia d'avui te la sabria engegar, treure-li el cavallet o posar-li benzina i poca cosa més jejejeje
És un moto molt xula i en negre..... es una passada!
la veritat és que per molt cachas que estigui jejejeje s'ha de probar primer. M'esperaré a tenir el carnet per fer el que tu dius d'acostar-me al concessionari per probar-la. Perquè a dia d'avui te la sabria engegar, treure-li el cavallet o posar-li benzina i poca cosa més jejejeje
És un moto molt xula i en negre..... es una passada!
- Safed
- Presentats
Laiona, i no et diu res la F800r, és molt manejable, pesa poc i té tres posicions de seient, un ideal per baixets, a més es pot limitar per a novells i l´ABS de regal !!!, je je escombrant cap a casa :oops:
- Laiona
- Presentats
[quote user="Safed" post="153355"]Laiona, i no et diu res la F800r, és molt manejable, pesa poc i té tres posicions de seient, un ideal per baixets, a més es pot limitar per a novells i l´ABS de regal !!!, je je escombrant cap a casa :oops:[/quote]
Pot estar molt bé, però és que no m'acaba de fer el pes per mi. Se que van de perles perquè ja hi he pujat i la conducció la veig comoda i divertida. Però jo trobo que fan mes per un noi. No se perquè.
Pot estar molt bé, però és que no m'acaba de fer el pes per mi. Se que van de perles perquè ja hi he pujat i la conducció la veig comoda i divertida. Però jo trobo que fan mes per un noi. No se perquè.
- Safed
- Presentats
Dona, això que van de perles ... :D , mira que diuen que és una moto pensada per el mercat femení.
Si et decideixes per una kawa, a manresa hi ha un concecionari, no té molt bona fama pero uns preus molt ajustats, tinc una amiga que s´hi ha comprat la er6n, segur que el manresans del foro t´informaran, jo ja la tenia aparaulada, fins que hi vaig pujar i els meus genolls i el meu 1´85 van dir que nanai :crys
Si et decideixes per una kawa, a manresa hi ha un concecionari, no té molt bona fama pero uns preus molt ajustats, tinc una amiga que s´hi ha comprat la er6n, segur que el manresans del foro t´informaran, jo ja la tenia aparaulada, fins que hi vaig pujar i els meus genolls i el meu 1´85 van dir que nanai :crys
- Laiona
- Presentats
[quote user="Safed" post="153364"]Dona, això que van de perles ... :D , mira que diuen que és una moto pensada per el mercat femení.
Si et decideixes per una kawa, a manresa hi ha un concecionari, no té molt bona fama pero uns preus molt ajustats, tinc una amiga que s´hi ha comprat la er6n, segur que el manresans del foro t´informaran, jo ja la tenia aparaulada, fins que hi vaig pujar i els meus genolls i el meu 1´85 van dir que nanai :crys[/quote]
Si podries jugar a bàsquet! jajajaja jo faig just un pam menys que tu. Suposo que em serà més còmoda...
Si et decideixes per una kawa, a manresa hi ha un concecionari, no té molt bona fama pero uns preus molt ajustats, tinc una amiga que s´hi ha comprat la er6n, segur que el manresans del foro t´informaran, jo ja la tenia aparaulada, fins que hi vaig pujar i els meus genolls i el meu 1´85 van dir que nanai :crys[/quote]
Si podries jugar a bàsquet! jajajaja jo faig just un pam menys que tu. Suposo que em serà més còmoda...
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 13, 2011 6:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Safed
- Presentats
té tres tipus de seient per les tres mides standar, baix, mig i alt, jo em vaig pillar l´alt i vaig de conya :D
a altres foros m´he trobat noies que la tenen , fan 1´60 i amb el seient baix toque a terra de conya amb els peus plans, alhora de comprar una moto el millor és probar totes les possibles :form
a altres foros m´he trobat noies que la tenen , fan 1´60 i amb el seient baix toque a terra de conya amb els peus plans, alhora de comprar una moto el millor és probar totes les possibles :form