Videocamara
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Videocamara
Tot i que no sigui un accessori específic per la moto, algú que tingui un mínim de coneixements em podria recomanar una video càmara. :roll:
Busco una cosa "senzilla", és per fer un regal a la meva mare, no ha de ser d'última generació, n'hi ha prou amb que grabi amb suport de tarjeta, tingui un mínim de qualitat de grabació i no sigui molt grossa.
Si algú em pot oferir qualsevol ajuda per començar a acotar una mica la gran oferta que hi ha al mercat o algún consell sobre què és important tenir en compte i què no, per no penedir-nos de la compra al cap de 4 dies. ;)
PD:Aprofitant que la tenen, ja intentaré "usurpar-la" de tant en tant per fer alguna grabació amb la moto :mrgreen:
Per cert, si algún administrador ho considera poc oportú, entendré que s'esborri el post
Busco una cosa "senzilla", és per fer un regal a la meva mare, no ha de ser d'última generació, n'hi ha prou amb que grabi amb suport de tarjeta, tingui un mínim de qualitat de grabació i no sigui molt grossa.
Si algú em pot oferir qualsevol ajuda per començar a acotar una mica la gran oferta que hi ha al mercat o algún consell sobre què és important tenir en compte i què no, per no penedir-nos de la compra al cap de 4 dies. ;)
PD:Aprofitant que la tenen, ja intentaré "usurpar-la" de tant en tant per fer alguna grabació amb la moto :mrgreen:
Per cert, si algún administrador ho considera poc oportú, entendré que s'esborri el post
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Re: Videocamara
En el mercat hi trobaràs de tot i a tots preus, depenen del que estiguis buscant i del teu pressupost pots trobar bona qüalitat a un preu raonable, el que es important es que la gravació la faci en full HD, ja que correspont als estandars de les Tv més modernes, si ademés la acompanyem de una bona lent ja tindrem una molt bona qüalitat i si per postres es tracta de una marca amb tecnologia aferrada al mon de la imatge millor que millor ja que la electrònica que acostumen a incorporar es de última generació i el software de procés de la llum es molt avançat.
Trobaràs una gama de preus estàndar entre 150 i 200€, i si busques més qüalitat hauràs de pujar a partir de 300,400,500€... sempre depenen del que vulguis ara bé si ademés la vols incorporar a la moto hauràs de buscar una carcasa estanca o funda per exteriors ja que parlem de videocàmeres doméstiques i que no estan pensades per condicions climatológiques extranyes (pluja, humitat,etc..).
Jo et recomanaria Sony,Canon,Panasonic,Jvc i no em complicaria amb marques informàtiques ja que el problema no son las prestacions sinò la lent i el procès de interpretació del software i com no del CCD que incorporen.
Ostres quin rollo que t'estic foten i això que encara continuaría...... :mrgreen: , vaig estar 18 anys venen articles de fotografia i video, per sort ja no m'hi dedico..... els horaris de botiga són :enfadat
Salut i sort en la teva búsqueda.... i si trobes alguna que et faci el pes o vàries i tens dubtes fes-ho saber dient-me marca i model i et donc un cop de mà.
Això si....... la cervesseta no te la perdono.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Trobaràs una gama de preus estàndar entre 150 i 200€, i si busques més qüalitat hauràs de pujar a partir de 300,400,500€... sempre depenen del que vulguis ara bé si ademés la vols incorporar a la moto hauràs de buscar una carcasa estanca o funda per exteriors ja que parlem de videocàmeres doméstiques i que no estan pensades per condicions climatológiques extranyes (pluja, humitat,etc..).
Jo et recomanaria Sony,Canon,Panasonic,Jvc i no em complicaria amb marques informàtiques ja que el problema no son las prestacions sinò la lent i el procès de interpretació del software i com no del CCD que incorporen.
Ostres quin rollo que t'estic foten i això que encara continuaría...... :mrgreen: , vaig estar 18 anys venen articles de fotografia i video, per sort ja no m'hi dedico..... els horaris de botiga són :enfadat
Salut i sort en la teva búsqueda.... i si trobes alguna que et faci el pes o vàries i tens dubtes fes-ho saber dient-me marca i model i et donc un cop de mà.
Això si....... la cervesseta no te la perdono.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- GRUM
- Presentats
Gràcies Pardo per la informació, no pateixis per l'excés, com més millor.
En principi el què estic començant a mirar, són justament, les sanyo,panasonic,JVC, sony de full HD. He vist que la cosa estaria sobre els 300€ aproximadament.
Hauré de consultar primer, ja que necessito aportació de capital (jo sol impossible), i així que hagi fet una primera selecció, no dubtis que et demanaré consell.
La cervesa (o cacaolat calent amb la que cau) quan vulguis ;)
En principi el què estic començant a mirar, són justament, les sanyo,panasonic,JVC, sony de full HD. He vist que la cosa estaria sobre els 300€ aproximadament.
Hauré de consultar primer, ja que necessito aportació de capital (jo sol impossible), i així que hagi fet una primera selecció, no dubtis que et demanaré consell.
La cervesa (o cacaolat calent amb la que cau) quan vulguis ;)
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
jo vai comprar la panasonic sdr-s7 fa 2 anyets...
es molt MOLT barata, i va de conya
la recomano a tothom, es com un paquet de tabac de tamany, perque et facis una idea.
si vols veure que tal va, et paso molts videos que tinc al meu canal de youtube
es molt MOLT barata, i va de conya
la recomano a tothom, es com un paquet de tabac de tamany, perque et facis una idea.
si vols veure que tal va, et paso molts videos que tinc al meu canal de youtube
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Posa un link amb les especifiacions ;)
Lo de mooolt barata que vol dir?
Pq el tema economic sempre es molt relatiu ;)
Lo de mooolt barata que vol dir?
Pq el tema economic sempre es molt relatiu ;)
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Contacta:
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Pardo
- Presentats
Pués jo per 65€ m'he firat amb una MINI DV80S les seves mides son: 2cm x 5'5cm x 1'8cm, es molt petita i va amb una tarja de 2GB inclosa en el preu, la qüalitat no es molt alta es mes aviat de webcam (640x480), la bateria es recargable de liti i te una durada de 2:00hrs de gravació i 250 h. en modo espera, he gravat alguna cosa tornant de Pingüinos, quan tingui temps de mirar-ho ja penjare alguna cosa perqué em dieu que en penseu.
No espereu moltes maravelles ja que per el preu es el que hi ha. :mrgreen: :mrgreen:
Us deixo un enllaç perqué veieu com es la càmera, i un segon perque veieu aprox. com es la qüalitat que dona.
[youtube]IJX9W6QHR5o[/youtube]
[youtube]oCYzeDwYHAg[/youtube]
No espereu moltes maravelles ja que per el preu es el que hi ha. :mrgreen: :mrgreen:
Us deixo un enllaç perqué veieu com es la càmera, i un segon perque veieu aprox. com es la qüalitat que dona.
[youtube]IJX9W6QHR5o[/youtube]
[youtube]oCYzeDwYHAg[/youtube]
SUZUKI BANDIT GSF600S
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Pardo" post="153388"]Pués jo per 65€ [/quote]
La coneixem, la coneixem :D :D
Nosaltres en vàrem comprar 30 unitats i les vàrem pagar 15'56 €, ports inclosos, mes la targeta.
I el resultat va ser espectacular. :evil:
Vssssssss
007
La coneixem, la coneixem :D :D
Nosaltres en vàrem comprar 30 unitats i les vàrem pagar 15'56 €, ports inclosos, mes la targeta.
I el resultat va ser espectacular. :evil:
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 13, 2011 9:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Pardo
- Presentats
Ostres James Bond només 15€ ?????????????? :shock: :shock: :shock:
I el resultat que tal? esteu contents? l'heu editat i pasat per la Tv? Ostres quantes preguntes. jajajajajajajaaja.
I el resultat que tal? esteu contents? l'heu editat i pasat per la Tv? Ostres quantes preguntes. jajajajajajajaaja.
SUZUKI BANDIT GSF600S
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pardo" post="153393"]Ostres James Bond només 15€ ?????????????? :shock: :shock: :shock:
I el resultat que tal? esteu contents? l'heu editat i pasat per la Tv? Ostres quantes preguntes. jajajajajajajaaja.[/quote]
Anaven bé mentre funcionaven ... però va durar poc, almenys la meva
De tota manera tot i que l'aparença smbla la mateixa en les dues càmeres, segurament son models i fabricants diferents, la nostra era un clònic xinès molt dolent. :roll:
I el resultat que tal? esteu contents? l'heu editat i pasat per la Tv? Ostres quantes preguntes. jajajajajajajaaja.[/quote]
Anaven bé mentre funcionaven ... però va durar poc, almenys la meva
De tota manera tot i que l'aparença smbla la mateixa en les dues càmeres, segurament son models i fabricants diferents, la nostra era un clònic xinès molt dolent. :roll:
-
- Presentats
- Contacta:
una cosa recordeu el ke deia el primer post?
"és per fer un regal a la meva mare"
em penso, o sembla, ke no es per anar en moto :D
"és per fer un regal a la meva mare"
em penso, o sembla, ke no es per anar en moto :D
- GRUM
- Presentats
Ep, bona gent, gràcies per les informacions.
Us informo que la càmara ja està comprada i provada. Era, efectivament, un regal per la meva mare ja que li feia gràcia per gravar als nets.
Finalment ens varem decantar per una Sony dcr-sx34 (em sembla). No haviem tingut mai videocamara abans i la veritat, no està malament, però li trovo un parell de pegues:
- Una és la vibració, tot i portar un sistema d'estabilització. I no parlem si fas servir el zoom, llavors impossible!
- En condicions difícils de llum, interiors amb contrallum etc, és un pel lenta de reacció al canvi de llum.
- I sobretot, li trovo a faltar angular. És a dir, en la posició de zoom més curt (o desactivat) si vols gravar escenes d'interiors té molt poc angle i no abarca gaire.
No sé si algú em pot informar sobre la possibilitat d'afegir algún objectiu o lent tipus gran angular, ho he buscat per internet però no me n'he sortit :(
La veritat és que pensava fer-la sevir algún cop en moto, però veient la gran sensibilitat a les vibracions, serà millor que ho deixi estar, per a aquests usos és infinitament millor fer un clip curt amb la camara de fotos.
Una altra cosa, l'Alucina, en un altre post, m'ha passat un enllaç on surt una camara per esports que fa força bona pinta i el preu sembla decent. És la DRIFT X170 sobre uns 150€. Algú en sap alguna cosa?
Gràcies i perdoneu el totxo :oops:
Us informo que la càmara ja està comprada i provada. Era, efectivament, un regal per la meva mare ja que li feia gràcia per gravar als nets.
Finalment ens varem decantar per una Sony dcr-sx34 (em sembla). No haviem tingut mai videocamara abans i la veritat, no està malament, però li trovo un parell de pegues:
- Una és la vibració, tot i portar un sistema d'estabilització. I no parlem si fas servir el zoom, llavors impossible!
- En condicions difícils de llum, interiors amb contrallum etc, és un pel lenta de reacció al canvi de llum.
- I sobretot, li trovo a faltar angular. És a dir, en la posició de zoom més curt (o desactivat) si vols gravar escenes d'interiors té molt poc angle i no abarca gaire.
No sé si algú em pot informar sobre la possibilitat d'afegir algún objectiu o lent tipus gran angular, ho he buscat per internet però no me n'he sortit :(
La veritat és que pensava fer-la sevir algún cop en moto, però veient la gran sensibilitat a les vibracions, serà millor que ho deixi estar, per a aquests usos és infinitament millor fer un clip curt amb la camara de fotos.
Una altra cosa, l'Alucina, en un altre post, m'ha passat un enllaç on surt una camara per esports que fa força bona pinta i el preu sembla decent. És la DRIFT X170 sobre uns 150€. Algú en sap alguna cosa?
Gràcies i perdoneu el totxo :oops:
- Pardo
- Presentats
GRUM, tens vàries opcions en objectius gran angular:
http://www.digitaltoyshop.com/LENTE_GRA ... 2056_892_2
http://www.digitaltoyshop.com/SEMI_OJO_ ... 056_4979_2
http://www.digitaltoyshop.es/MEGAKIT_(K ... t2056_4821
En quant a càmera d'esports extrems una de les millors es la GoPro HD, jo he vist alguna filmació amb ella i realment es increible la qüalitat que dona, de moment es de lo milloret que he vist.
Ara haurem d'esperar una mica ja que els xinesos treuen la cópia a un preu molt inferior.
[youtube]yo3M6EB8kmk&feature=pyv&ad=5988923084&kw=go%20pro%20HD&gclid=CLLE2IzHuqYCFcM33godrHG7Gw[/youtube]
http://www.digitaltoyshop.com/LENTE_GRA ... 2056_892_2
http://www.digitaltoyshop.com/SEMI_OJO_ ... 056_4979_2
http://www.digitaltoyshop.es/MEGAKIT_(K ... t2056_4821
En quant a càmera d'esports extrems una de les millors es la GoPro HD, jo he vist alguna filmació amb ella i realment es increible la qüalitat que dona, de moment es de lo milloret que he vist.
Ara haurem d'esperar una mica ja que els xinesos treuen la cópia a un preu molt inferior.
[youtube]yo3M6EB8kmk&feature=pyv&ad=5988923084&kw=go%20pro%20HD&gclid=CLLE2IzHuqYCFcM33godrHG7Gw[/youtube]
SUZUKI BANDIT GSF600S
- GRUM
- Presentats
Moltíssimes gràcies Pardo, algú ja m'havia parlat d'aquesta web, serà qüestió de fer un pensament.
Pel què fa a càmeres d'esports, ja conec la Go-Pro, tinc un company que la té, de fet aquí al foro n'hi ha algunes també, però s'escapa del meu pressupost de llarg :shock:
De tota manera, no és un accessori que tingui prioritat per mi, però si que sempre em crida l'atenció i em faria gràcia, moltes vegades, poder grabar algún fragment dels llocs per on passo. En el meu cas no per velocitat, ni pericia al conduir, que no és el cas, sinó per la bellesa dels llocs que visito.
En fi, de moment seguirem tal com estem... però molt agraït per tota la informació donada ;)
Pel què fa a càmeres d'esports, ja conec la Go-Pro, tinc un company que la té, de fet aquí al foro n'hi ha algunes també, però s'escapa del meu pressupost de llarg :shock:
De tota manera, no és un accessori que tingui prioritat per mi, però si que sempre em crida l'atenció i em faria gràcia, moltes vegades, poder grabar algún fragment dels llocs per on passo. En el meu cas no per velocitat, ni pericia al conduir, que no és el cas, sinó per la bellesa dels llocs que visito.
En fi, de moment seguirem tal com estem... però molt agraït per tota la informació donada ;)