Parlant De Hivernals Vaig A Pingüinos !!!

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Parlant De Hivernals Vaig A Pingüinos !!!

Entrada Autor: Jordi r80r » dt. des. 21, 2010 10:04 am

Com cada any des de el 2000 men vaig a Valladolid a pasar el cap de setmana amb tenda i a la vora del foc, sempre surto el dijous, pero aquesta vegada cau en Reis i ho faig divendres. Si algú vol compartir ruta, surto cap les 7 del matí des de Hostalric, i arribo sobre les 3 de la tarde. Ah aquest any es celebra el 30 aniversari www.lapinguinos.com

salut i moto

Imatge
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 21, 2010 5:38 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Parlant De Hivernals Vaig A Pingüinos !!!

Entrada Autor: Eva » dt. des. 21, 2010 3:50 pm

Jordi , Pinguinos no em sona com a sol i platja.....

Imatge

:???: :???: :???: :???:

Bona ruta i fes fotos ( tú que saps ;) )

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dt. des. 21, 2010 6:57 pm

Que et vaigi molt bé (quina enveja :enfadat ) :b9 :b9 passa-ho bé i gaueix-ne molt!

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. des. 22, 2010 7:52 am

Disfruta ho i ves amb compte.
Jo al 2007 ja vaig dir "nunca mais", 30.000 motos a Pinguinos i 20.000 a Motauros el mateix cap de setmana va ser definitiu per mí,que m´agradan tant les aglomeracions
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 22, 2010 9:20 am

Vagi be.... ja ens posaras fotos i cronica ;)
En aquesta concentració encara que no treballi no hi anire, no és el meu estil :)
Ex ...moltes coses

Jordi r80r
Presentats

Entrada Autor: Jordi r80r » dj. des. 23, 2010 10:23 am

Pues si, sempre tu pases be en aquesta o qualsevol altre concentració, sempre ens trovem i compartim fogata(diria que es de les mes gran del campament i no la deixem apagar mai), conversa i menjar i beure (tenim una intendencia que hi han poques) amb un grup que inicialment era d'un motoclub de Cunit , ara som una penya força peculiar de varies regions,en ni ha, que arriben el dimecres i ja agafan posicions per acampar.
Aquesta concentració es peculiar i multitudinaria i despres de uns anys un ja sap com gaudir-ne i evitar aglomeracions...es tracta de tornar quan tothom i va :-) ser els primers o els ultims en sopar, el mateix amb les dutxes.
Sobre les fotos , curiosament quan sorto amb moto quasi mai porto camara, Mareta aquesta vegada et faré cas i faré una crónica amb fotos, pero no us creiu, tot i que la fotografia es la meva professió , la fotografia de viatges es tot una especialitat que molts d'aquí la domineu molt i molt be, i no cal dir noms :-)

Au salut i moto

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. des. 23, 2010 11:28 am

Jordi, que t'ho passis molt bé !!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. des. 23, 2010 9:47 pm

Que vagi molt bé i tapa't.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dv. des. 24, 2010 1:55 am

Jordi r80r jo també vaig a pingüinos amb una colla d'amics que ja fa uns anys que hi van, espero que el temps ens sigui favorable, molta sort company!!! i a disfrutar d'aquest 30é aniversari.
:form
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dv. des. 24, 2010 2:37 pm

Hola PINGüINO r80r-RT

Que et vagi molt be i no cal que surtis tant aviat aquest any..... que vas amb una RT!!!!! :lol:

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. des. 24, 2010 2:57 pm

Que vagi molt be,i aneu amb compte.Jo com diu l´Stelvio ja ho vaig provar
i vaig tindre prou :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Jordi r80r
Presentats

Entrada Autor: Jordi r80r » ds. des. 25, 2010 10:14 pm

[quote user="Mareta" post="150628"]Jordi , Pinguinos no em sona com a sol i platja.....

Bona ruta i fes fotos ( tú que saps ;) )[/quote]

T'equivoques Mareta, mira que he trovat li diuen la platja del Pisuerga i està a Valladolid :-)

Imatge

salut i moto
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 25, 2010 10:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jordi r80r
Presentats

Entrada Autor: Jordi r80r » dt. gen. 04, 2011 9:59 am

Hola, veig que no hi massa tirada a anar a Pingúinos per aquí :mrgreen: Si algu es deixa caure , us deixo les coordenades de la fogata, veureu una pancarta de "moto club Paki Paya" esteu convidats a un "jacks de la casa"

[img align=left] http://s2.subirimagenes.com/otros/previ ... r80rrr.jpg[/img]

Ens veiem ¡¡¡ N41º33'16.0" W004º46'39.7" coordenadas de la fogata

Fred no !!!, aquest any s'espera pluja per tot el cap de semana !!!

salut i pingüinos
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 04, 2011 10:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. gen. 04, 2011 1:21 pm

[quote user="Jordi r80r" post="150970"][quote user="Mareta" post="150628"]Jordi , Pinguinos no em sona com a sol i platja.....

Bona ruta i fes fotos ( tú que saps ;) )[/quote]

T'equivoques Mareta, mira que he trovat li diuen la platja del Pisuerga i està a Valladolid :-)

Imatge

salut i moto[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :castell :castell

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. gen. 13, 2011 11:21 am

Jordi, que no hi has anat ????

No foto = No sortida ;)

Jordi r80r
Presentats

Entrada Autor: Jordi r80r » dj. gen. 13, 2011 8:59 pm

Imatge

Que us pensabeu ? Aqui estic al niu de Pingüinos, abans de sortir cap a casa...

Divendres 7 de gener de 2011

Enllaç a gogle maps
Començarem pel principi...Tota la nit sense dormir...hem llevo a les 5 i surto de Hostalric cap les 6:50 de matí i vaig enfilar la autopista a Sant Celoni fins a Martorell amb el trànsit habitual, després va toca la A2 fins passat Lleida, alla segueixes tiran per la N-IIpasant els Monegros fins a Zaragoza, primera parada i record meu sense parar (340 km) hem quedo sorprés de la comoditat d'aquesta moto... fins ara hi havia anat a una bmw R80R i hem cansaba molt mes...poso benzina , vaig a veure en Roca, estiro cames, i enfilo mes per la N-232 i j'agafo la N-122 que porta a Valladolid, hem paro altre vegada cap les onze a menjar alguna cosa a un restaurant a un petit poble que es diu Bulvuente, abans d'arrivar a Tarazona... 25 minuts de rellotge i ja estic altre vegada rodant... seguint per la N-122 vaig recordant altres viatges de Pingüinos, aquí fa anys hivia boira, alla hem vaig trovar un ramat de xais, aquí vaig caure el primer any...(coses de frenar en gel) total que vaig conduint i pensant amb les meves coses i arribo a Aranda de Duero, poso betzina, M'agrada arrrivar a lloc amb el diposit ple, despres allà posar betzina es questió de tenir paciencia....Es fan les 3 de la tarda i ja he arrivat, vaig cap les inscripcions i allá hem trovo al company i la dona de Alcala de Henares que acampem junts desde fa uns anys... Anem cap el campament i allà esta la tropa, uns quants pillats de Tarragona, Madrid, Santander y Valladolid que coincidim en aquesta concentració. Ens saludem i anem per feina , el primer es montar la tenda, en fan lloc a prop de la foguera i m'ajuden a montarla, son uns cracks....
Muntada la tenda, que faig ? al programa diu que es fa una excursió a un poble anomenat Mojados, donç anem amb el Mac Giver i Cristina, pujo a la moto altre vegada i despres de mitja hora fent cua per sortir del niu, ens foten per una carretera forestal enquitranada que deu ni do :eyes arribem a Mojados i toca menjar alguna cosa , veiem una cua i allà que ens hoi posem, al final ens donen un entrepà de xoriço fet al cava :razz: Boníssim, feia 6 hores que no menjaba res...

Imatge

Sortin de Mojados, es possa a ploure i ens mollem :shock: arrivem al niu (campament de la concentració) hem poso comode, i comença una de les activitats en les que dedico mes temps, geure devant del foc, xerrant, rient i menjant,

Imatge

mentres i si et donç un vol veus coses com aquestes...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Be quan hi ha gana toca menjar, en Javi el mes veterano hi es desde el dimarts i se ha encuidat de tota la intendencia, hi ha de tot , xai, xoriços, cansalada, morro, orella, "morcillas" tot de rigurós régim i sense colesterol :D cervessa, aigua, etc... jackis també.

Paso la tarda a la foguera, i osti ja tenim feina, a les 12 hem de celebrar el "Año Nuevo Pingüinero" anem-hi donç, desde fa uns anys es celebra la nit de cap d'any pingüinera ... et donen una copa de fang amb cava de Valladolid :eyes i una bosseta amb 12 pinyons i portan una campana i res com a la tele, donen el quarts, despres les campanades i després ens abraçem i ens desitjem bon any, despres un espectacle de Brasil Show, pobres ballarines amb el fred que fa i per finalitzar Baron Rojo, jo no estic per orgues i vaig a la foguera que tinc gana...i tinc son, xerrem una estona i fins demà...no fa gens de fred. bona nit.

Disssapte 8 de gener de 2011

Imatge

Hi han que han pasat bona nit...

Imatge

Toño amb el model de pijama oficial pingüinero !!! Esmorçar, rentarse una mica i veure el programa a veure que fan avui...cap les 12 fan "excursion desfile de banderas a Valladolid" basicament es tracta de agafar la moto, (cremar el embrague durant una horeta i pujarla de temperatura al maxim)... mai mes :eyes es una sortida xula, una vegada has arrivat a Valladolid, els carrer estan plens de gent i molta canalla esperante... i et demanen adhesius ....??? i et pregunten d'on vens :shock: bona gent , una vegada a la ciutat , pots aparcar a on en sorti dels nassos :D aquets dia tot esta permés pels pinguinos :D Hi han exhibicions de salts i i de Stunt (aixecades de rodes i anar de canto per part de Emilio Zamora y Narcis Roca (uns cracks)
Imatge

Vaig a veure Valladolid a peu i m'arrivo a la plça del ajuntament, recony quina plaça, aquesta ciutat es veu senyorial...(veure fotos a valladolid.com) de fet hem quedat amb gent del foro de bmwmotos del apartat clasicas per fer un dinar, anem cap alla i som 36, auns 20 no els avia vist mai i de motos clasiques en ni han un parell, tot i així ens fem la foto de rigor dels clasics...hi han els sevillanos, un parell de Valladolid, el de Alcalá, un gallec i jo..

Imatge

Cap el niu altra vegada, primer la migdiada, despres vaig a veure el mercat i comprar algun record pels nebots i colegues, amb uns pins i uns imans de nevera, ja ho tinc arreglat... prenc un caldo pingúinero i veig tot el muntatge... conec a gent de la organització i aquest dies van de cul... tot aixó es molt gran i sempre hi han coses que solucionar...i temes que no acaben de funcionar.... parlant de temes, veig una cua i cap alla que hi vaig, es la de "la cena pingüinera) son les 18;50 ...soparem ara que hi ha poca gent...un potaje de patates i carn , un bollo, un vas de vi, una tronja i un pasta, la gracia de tot aixó es el vol que cada any donen amb el any gravat i aquest es el 30 anniversari !!!
Es posa a ploure i no trovo la tenda, estic desorientat i amb el sopar a la "bandeja"....

La próxima activitat i aquesta si que es emotiva i maca de participar en un "desfile de antorchas" que es fa al poble i consisteix amb fer un homenatge record als moteros morts en l'any passat, hi he participat dues vegades amb aquesta i aquest any ha sigut en record d'en Quim , l'anterior propietari de la moto que porto ara... tot i que es maca la desfilada al ser de nit i amb antorxes de colors i amb molt de fum, com sempre hi ha algun imbécil que va a lluirse amb aixacaments de rodes, i tonteries varies....

Imatge

Despre hi ha una cremá de una falla pingúinera que no vaig arrivar a trovar despres de preguntar i preguntar...
Sopar altre vegada de veritat amb cosetes de brassa i a lo tonto a lo tonto sen fan les 3 de la nit, hem poso el taps (imprescindible per anar a Pingüinos) i a dormir com un angelet... que dema toca fer km...

Diumenge 9 de gener de 2011

Hem llevo, hem rento i vaig a buscar el esperat "desayuno pingüinero", i :eyes en lloc dels ous ferrats amb cansalada, pa i suc de cada any, aquest any amb un suc o un cafe amb llet i una bolleria, vas que et mates... toca recollir-ho9 tot, despedirme de la penya, i tornarho a posar a la moto, aquest any al fer-ho amb un altre moto he perdut capacitat de carga i he tingut d'afegir un "petate" o bossa al seient de darrera... cap les onze marxo del campament sol i vull arrivar a Bulvuente sobre les 2 a dinar, surto amb una mica de boira, despres plou una mica, quasi res...i surt el sol, fa fred pero no massa...estem amb anticicló a 6º...pel camí sempre et troves motos mes lentes, mes ràpides i algunes que van al meu ritme... quan es així m'hi afegeixo i vaig un rato amb ells fins que es paran, jo segueixo al meu ritme i com he sortit amb el diposit ple no cal para fins 3 hores despres al restaurant. Poso benzina i entro al restaurant, demano i amb aquestes arriven 4 companys mes del campament, un es el fill d'en Javi i va amb una 125, en una hora dinem i cap Zaragoza, alla ens despidem, ells van per la autopista fins a Tarragona, com encara es clar i la temperatura es bona decideixo, decideixo anar per la carretera nacional, tal com he vingut. Es bona carretera, pero el diumenge a la tarda han deixat anar tots els camions que us pugueu imaginar.. i a vegades et troves 3 enganxats sense espais entre ells i a 130 km/h, amb la R80R anaba molt just de cavalls i mes de una vegada hem tocaba fer molts km darrera d'ells, ara amb 90 cavalls vaig mes tranquil a l'hora de adelantar, tot i així veus cada pajaro amb moto que no li don cap valor a la seva vida per la manera que tenen de conduir, adelantan amb curves cegues i en canvis de rasant :enfaduu
Jordi r80r l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 20, 2011 12:23 pm, en total s’ha editat 11 vegades.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 14, 2011 12:31 pm

eeeppppp,que teledeporte ja s'ha acavat :mrgreen: :mrgreen: segueix una miqueta que esta be aquesta cronica ;) ;)
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. gen. 14, 2011 2:16 pm

Jordi r80r, també podries fer la crònica en un post separat d'aquest, serà més fàcil de seguir pels que els interessi per tenir info per anar-hi un altre any ;)

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dv. gen. 14, 2011 8:21 pm

[quote user="Kpeps" post="153434"]eeeppppp,que teledeporte ja s'ha acavat :mrgreen: :mrgreen: segueix una miqueta que esta be aquesta cronica ;) ;)[/quote]

Jordi!!!! ara diràs que tornes a mirar EL DAKAR!!!

Vinga, posat las piles :lol:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 22, 2011 4:38 pm

Ahir a la cadena Cuatro van fer Conexión Samanta: Pingüinos moteros.

Aqui el podeu veure on-line:

http://play.cuatro.com/directo//portada ... on-samanta
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”