[quote user="Randy-650" post="153555"][quote user="Molinenc" post="153546"]
Hola trencaferro. I quin cotxe tens tu?[/quote]
Em sembla que té aquest: :mrgreen:
Mireu la pantalla del consum instantani.... :eyes
[youtube]iGlCpefQyzY[/youtube][/quote]
Yeps Randy! Avui l'has errat!! Aquest video és del model vell amb 25cv menys, el meu és una mica més ràpid, porta el comptavoltes groc i pita abans de tallar la injecció. ;)
De totes maneres, no es poden treure conclusions reals de consums, amb aquestes accelerades i velocitats,... :eyes vaja, jo per lo menys no hi vaig mai així, aprofito la potència per adelantar i prou ja que aqui tenim peatges, no Autobhans :crys :crys
Conduint normal amb algun excés de velocitat, però mai amb velocitat excessiva, és el què et dic.
Molinenc, si no vols renunciar a prestacions i tampoc al par d'un "petrolero" i t'ho pots permetre, sempre tens la opció d'un 2.0 TSI, a part que ara ja l'has provat... :lol:
Que consumeix una mica més? Si, però la diferència de preu al omplir pot ser el què costa un "cubata", i per mi el poder fer pujar l'agulla del comptavoltes no té preu! ;)
Consulta Motor TSI
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Consulta Motor TSI
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 15, 2011 8:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
La meva humil opinió es que els motors diesel son sorollosos, cars i a l'hora de posar el suc sempre quedes amb les mans oliades del gas-oil. Sense comptar que son molt mes perjudicials per el medi ambient. En canvi la olor de la benzina, m'enamora. Però fins aquí son tot opinions subjectives. La diferencia de preu que hi ha (promocions a part) entre un diesel vs un benzina sol ser de 1500 o 2000 euros a igual equipament i potència. La diferència avui dia de preu de la benzina i el gas-oil es minima i la tendència es a igualar-se, si fas 4 numeros veus que per amortitzar aquesta diferència de 1500€ tot i que puguis consumir 0,5l/100km menys i sigui 5c € mes barata costarà mooooolts km tants com 85.000. Aquesta es la cantitat de kms que hauràs de fer per començar a estalviar el primer cèntim a costa de fer fum negre, sentir tocar castanyoles els matins...etc.
Jo reconec que estic perdent cèntims, ja he superat de sobres aquesta xifra, però la conducció d'un benzina la trobo mes despreocupada de les revolucions, del turbo, de les vibracions...i en alguns casos també es més excitant. Ah! 180.000km i 0 avaries.
A l'amortització no hi he posat la diferencia de manteniments que solen ser mes cars als diesels. Tot això ho he calculat amb base un cotxe X benxina TSI de 125cv i un cotxe Y diesel de 120cv.
Salut. :mrgreen:
Jo reconec que estic perdent cèntims, ja he superat de sobres aquesta xifra, però la conducció d'un benzina la trobo mes despreocupada de les revolucions, del turbo, de les vibracions...i en alguns casos també es més excitant. Ah! 180.000km i 0 avaries.
A l'amortització no hi he posat la diferencia de manteniments que solen ser mes cars als diesels. Tot això ho he calculat amb base un cotxe X benxina TSI de 125cv i un cotxe Y diesel de 120cv.
Salut. :mrgreen:
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 16, 2011 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="650X" post="153638"]La meva humil opinió es que els motors diesel son sorollosos, cars i a l'hora de posar el suc sempre quedes amb les mans oliades del gas-oil. Sense comptar que son molt mes perjudicials per el medi ambient. En canvi la olor de la benzina, m'enamora. Però fins aquí son tot opinions subjectives. La diferencia de preu que hi ha (promocions a part) entre un diesel vs un benzina sol ser de 1500 o 2000 euros a igual equipament i potència. La diferència avui dia de preu de la benzina i el gas-oil es minima i la tendència es a igualar-se, si fas 4 numeros veus que per amortitzar aquesta diferència de 1500€ tot i que puguis consumir 0,5l/100km menys i sigui 5c € mes barata costarà mooooolts km tants com 85.000. Aquesta es la cantitat de kms que hauràs de fer per començar a estalviar el primer cèntim a costa de fer fum negre, sentir tocar castanyoles els matins...etc.
Salut. :mrgreen:[/quote]
Gràcies per els teus comentaris 650X! :D
Salut. :mrgreen:[/quote]
Gràcies per els teus comentaris 650X! :D