Es Regala Lada Niva 1.6 Benzina
Moderador: Airald
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Es Regala Lada Niva 1.6 Benzina
Bones,
El meu pare es vol desfer d'un Lada Niva 1.6 blanc del 1992 que fa un parell d'anys que ningú utilitza i tenim a un poble prop de Berga.
El cas és que ja no tenim assegurança en vigor, li cal passar la ITV i cal canviar els pneumàtics que estan molt fets malbé. Per tot això i que el Lada ja te 18 anys, no preten treure'n res.
Per tant, la persona que volgués endur-se'l, hauria, o be utilitzar una grua, o be fer una assegurança i muntar una bateria nova per poder-lo arrencar i fer-se càrrec del canvi de nom.
A part d'això el Lada ha funcionat sempre bé. Fins i tot se li va posar, farà uns 8 anys, els cinturons de seguretat a les dues places de darrera. Es un 1600cc benzina, amb reductora de color blanc. Ara mateix no recordo els kilometres que porta, pero juraria que no arriba als 70.000 km.
en fi, que abans de dur-lo a desballestar, potser encara farà servei a algú.
Si hi ha algun interessat responc per missatges privats.
una foto de la bèstia ;) :
[img align=left]http://farm6.static.flickr.com/5205/536 ... a6b7_z.jpg[/img]
El meu pare es vol desfer d'un Lada Niva 1.6 blanc del 1992 que fa un parell d'anys que ningú utilitza i tenim a un poble prop de Berga.
El cas és que ja no tenim assegurança en vigor, li cal passar la ITV i cal canviar els pneumàtics que estan molt fets malbé. Per tot això i que el Lada ja te 18 anys, no preten treure'n res.
Per tant, la persona que volgués endur-se'l, hauria, o be utilitzar una grua, o be fer una assegurança i muntar una bateria nova per poder-lo arrencar i fer-se càrrec del canvi de nom.
A part d'això el Lada ha funcionat sempre bé. Fins i tot se li va posar, farà uns 8 anys, els cinturons de seguretat a les dues places de darrera. Es un 1600cc benzina, amb reductora de color blanc. Ara mateix no recordo els kilometres que porta, pero juraria que no arriba als 70.000 km.
en fi, que abans de dur-lo a desballestar, potser encara farà servei a algú.
Si hi ha algun interessat responc per missatges privats.
una foto de la bèstia ;) :
[img align=left]http://farm6.static.flickr.com/5205/536 ... a6b7_z.jpg[/img]
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Re: Es Regala Lada Niva 1.6 Benzina
holaaa
ostres, es veu molt sencer!!!
v'sss
ostres, es veu molt sencer!!!
v'sss
- Vallirana
- Presentats
- Entrades: 50
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 11:11 pm
- Ubicació: Vallirana
Jo en vaig tenir un als anys 90 i guardo un bon record, apart del consum de benzina!. Així que m'en podria fer carrec.
Digam que tinc que fer i quan us va be que el pugi a buscar.
Digam que tinc que fer i quan us va be que el pugi a buscar.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
deia enviar-li privat :mrgreen: :mrgreen: a veure qui li ha enviat primer,jajajajajjaajajaa
- Leclerk
- Presentats
Bones,
gracies per l'interès, ja he respòs a les persones que m'han enviat privats.
Salut.
gracies per l'interès, ja he respòs a les persones que m'han enviat privats.
Salut.
- Leclerk
- Presentats
Bones,
m'he assabentat que per fer un canvi de nom cal tenir la ITV pasada.
Això pot ser un inconvenient seriós. Ja que la persona que se'l quedés hauria de passar la ITV però encara sense poder haver fet el canvi de nom (cosa, per altra banda, incòmode per a l'actual propietari, el meu pare).
Si que posen pegues els de tràfic. Encara serà més facil enviar-lo a desballestar que no pas donar-lo a algú que encara en pugui fer ús...
Leclerk.
Això pot ser un inconvenient seriós. Ja que la persona que se'l quedés hauria de passar la ITV però encara sense poder haver fet el canvi de nom (cosa, per altra banda, incòmode per a l'actual propietari, el meu pare).
Si que posen pegues els de tràfic. Encara serà més facil enviar-lo a desballestar que no pas donar-lo a algú que encara en pugui fer ús...
Leclerk.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="Leclerk" post="154037"]
...amb reductora de color blanc.
[/quote]
Les reductores de color blanc són les millors, sens dubte!
Si tens a algú que el vulgui, crec que el procediment podria ser el següent:
- que el comprador el vegi, l'arrenqui (si la bateria no va i no en té cap, amb un arrencador) i li faci les proves que vulgui;
- fer un contracte privat on es digui que el venedor li ven per 0 o 1€;
- fer una assegurança al seu nom (el del comprador), però el cotxe encara tindrà els papers a nom del propietari original;
- anar a passar la ITV, i pagar lo que toqui;
- amb la ITV i papers en regla, fer el canvi de papers, a trànsit.
Per part del "regalador", seria convenient que rebi una copia dels papers un cop fets, per assegurar-se de que no es fan trapellades amb el cotxe a nom seu. Si no és així, i al cap d'un temps prudent, anar a la policia denunciar-ho.
...amb reductora de color blanc.
[/quote]
Les reductores de color blanc són les millors, sens dubte!
Si tens a algú que el vulgui, crec que el procediment podria ser el següent:
- que el comprador el vegi, l'arrenqui (si la bateria no va i no en té cap, amb un arrencador) i li faci les proves que vulgui;
- fer un contracte privat on es digui que el venedor li ven per 0 o 1€;
- fer una assegurança al seu nom (el del comprador), però el cotxe encara tindrà els papers a nom del propietari original;
- anar a passar la ITV, i pagar lo que toqui;
- amb la ITV i papers en regla, fer el canvi de papers, a trànsit.
Per part del "regalador", seria convenient que rebi una copia dels papers un cop fets, per assegurar-se de que no es fan trapellades amb el cotxe a nom seu. Si no és així, i al cap d'un temps prudent, anar a la policia denunciar-ho.

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Leclerk
- Presentats
Gracies pels consells Xepe71.
Ja estem entesos amb la persona interesada.
Salut.
Ja estem entesos amb la persona interesada.
Salut.
- Vallirana
- Presentats
- Entrades: 50
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 11:11 pm
- Ubicació: Vallirana
Molta sort i que el disfruteu
- Atotdrap
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:27 pm
- Ubicació: MOLLERUSSA (Lleida)
- Contacta:
Jo tinc bastantes "coses" de Lada Niva, en vaig tenir un parell i tots dos van pasar de llarg els 100 mil sense cap poblema, només calia vigilar la cadena de distribució i la posta a punt per a que anés com l'oli... era un 4x4 BBB.
Tinc 4 llantes amples amb pneumàtics, bastants accesoris interiors, amortidors, etc...
Si els interssa que em diguin res, val?
Salut !!!!
Ramon :eyes 686 09 37 59
Tinc 4 llantes amples amb pneumàtics, bastants accesoris interiors, amortidors, etc...
Si els interssa que em diguin res, val?
Salut !!!!
Ramon :eyes 686 09 37 59
AFRICA TWIN '89
KTM 450EXC '04
Xafatarrossos Team
Mutua Motera n. 3247
KTM 450EXC '04
Xafatarrossos Team
Mutua Motera n. 3247
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Leclerk" post="154104"]
[/quote]
això ja no és cert. Abans si que era així, però ara pots fer el canvi de nom a tràfic sense itv. El que passa és que tràfic reté el permís de circulació nou fins que no la passis. Et dona, això si, la fitxa tècnica i un resguard i el vehicle és teu a tots els efectes (vull dir que t'arriba a tu l'Impost de circulació). El dia que passis ITV tornes a tràfic i llavors et donen el Permís de circulació al teu nom.
Jo mateix tinc una moto al meu nom en aquesta situació des de fa dos anys...de fet només vaig comprar xassís i documents així que no estava per passar ITV ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
salut i kms
[/quote]
això ja no és cert. Abans si que era així, però ara pots fer el canvi de nom a tràfic sense itv. El que passa és que tràfic reté el permís de circulació nou fins que no la passis. Et dona, això si, la fitxa tècnica i un resguard i el vehicle és teu a tots els efectes (vull dir que t'arriba a tu l'Impost de circulació). El dia que passis ITV tornes a tràfic i llavors et donen el Permís de circulació al teu nom.
Jo mateix tinc una moto al meu nom en aquesta situació des de fa dos anys...de fet només vaig comprar xassís i documents així que no estava per passar ITV ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Si que es cert que pots fer un canvi de nom sense ITV. Trafic et rete el permis de circulacio i et dona la fitxe tecnica i un resguard per poguer pasar l'ITV... pero per un plaç de temps. Si el sobrepasas, trafic dona de baixa administrativa el vehicle. El que si que es pot fer, mentres arrecles el vehicle, es fer el canvi de nom i donarlo de baixa temporal. El temps es ilimitat. Et donen la fitxe tecnica i el resguard de la baixa temporal. L'inconvenient es que no pot circular de cap de les maneres i tindra que anar amb grua o amb un remolc per pasar l'ITV
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Santos" post="161109"]Si que es cert que pots fer un canvi de nom sense ITV. Trafic et rete el permis de circulacio i et dona la fitxe tecnica i un resguard per poguer pasar l'ITV... pero per un plaç de temps. Si el sobrepasas, trafic dona de baixa administrativa el vehicle. El que si que es pot fer, mentres arrecles el vehicle, es fer el canvi de nom i donarlo de baixa temporal. El temps es ilimitat. Et donen la fitxe tecnica i el resguard de la baixa temporal. L'inconvenient es que no pot circular de cap de les maneres i tindra que anar amb grua o amb un remolc per pasar l'ITV[/quote]
Bona explicació. N'entens, això és lo teu.
Salutacions. ;)
Bona explicació. N'entens, això és lo teu.
Salutacions. ;)

- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Una miqueta. "Aprendo de la gente que me rodea" jejeje ;) Faig com els mussols, no dic res pero en fixo molt :shock:
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 5:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.