Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Sevilla Tiene Un Color Especial
Sevilla tiene un color especial, Sevilla sigue teniendo su duende......
[youtube]pj1ajVFc8co[/youtube]
I la Salve Rociera... massa llarga, sino també la penjaria.
Amb la Salve i a partir de les 2 del matinada, cap al hotel a descansar ;)
[youtube]pj1ajVFc8co[/youtube]
I la Salve Rociera... massa llarga, sino també la penjaria.
Amb la Salve i a partir de les 2 del matinada, cap al hotel a descansar ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 17, 2011 12:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: Anem A Saludar La Carmen A Sevilla
:D Que bé t'ho passes ballant sevillanes i tot, Sevilla té un do d'alegria que si aconsegueixes entra gaudeixes com un "diablillo".
I els pescaitos fregits en adob i les tapes dels bars, que delícia (jo que m'estan entrant ganes d'anar "primo que voi palla") :martell Andres desperta i no et animes. :sado
:kiss Eva, Carmen i la resta del grup gràcies
I els pescaitos fregits en adob i les tapes dels bars, que delícia (jo que m'estan entrant ganes d'anar "primo que voi palla") :martell Andres desperta i no et animes. :sado
:kiss Eva, Carmen i la resta del grup gràcies
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Quin ambientillo donen ganes de marxar a Sevilla avui mateix. Ja baixaré algún dia ja Carmen

-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
De acuerdo Carmen, tomamos la invitación para venir a la feria de Abril, !!! ...i tanto que si !!
Eva, ho tirem endavant, no? a priori nosaltres ens apuntem.. a la Feria i falta gent..!!!
Eva, ho tirem endavant, no? a priori nosaltres ens apuntem.. a la Feria i falta gent..!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Lini" post="153814"]De acuerdo Carmen, tomamos la invitación para venir a la feria de Abril, !!! ...i tanto que si !!
Eva, ho tirem endavant, no? a priori nosaltres ens apuntem.. a la Feria i falta gent..!!![/quote]
Merçè :
Si hay que ir ... SE VA....
Ja saps ballar sevillanes i t´agraden els rebujitos ????
Mira que allà sempre, sempre i a totes hores estan de festa.......
una manzanilla, un jerez, un fino, una cervessa, vi,... de veritat que es un no parar !!!!!!
Vinga .... nosaltres també serem 2 pax ( 2 motos)
Eva, ho tirem endavant, no? a priori nosaltres ens apuntem.. a la Feria i falta gent..!!![/quote]
Merçè :
una manzanilla, un jerez, un fino, una cervessa, vi,... de veritat que es un no parar !!!!!!
Vinga .... nosaltres també serem 2 pax ( 2 motos)
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Ostras Carmen una propuesta tentadora... (tan solo he estado una vez en Sevilla y tenia 15 años, asi que ha pasado, mucho, pero que mucho tiempo... :eyes y eso que tengo familia por Andalucía, mis padres son de Granada de un pueblecito llamado Lacalahorra el cual tiene un bonito Castillo) así que bien merece la pena conocer Sevilla en su ambiente y que mejor que de la mano de la famosa y amiga Carmen de Sevilla y en compañia mis amigos/as mototuristas...... y que siga la marcha como dijo aquel y hace Eva
no parar...Feria de Abril Sevilla 2011 un reto. Vamos????? Edelweiss hola! te apuntarás tu también?
.
Sí, me gustaria añadirme al reto FERIA DE ABRIL SEVILLA 2011 (pero a parte de que por mi inexperiencia motera, son muchos kms para mi y con mi moto se haria un viaje interminable), tendria que saber que dias son los que se destinarian, por si debo solicitar algunos dias de vacaciones en el trabajo... pero bueno ya se ira perfilando la escapada a Sevilla...! :ban :form :kiss

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- CarmenL
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. feb. 13, 2009 7:32 pm
Edelweiss, no veo problema venir sin moto, en mi opinión podrías hacerlo por otros medios,
entiendo que el trayecto sería muy interesante vivirlo, que te voy a contar?!! pero el encuentro final
tampoco pinta nada mal. Míratelo y ya iremos hablando. :kiss
contigo ya seriamos 6 :D
entiendo que el trayecto sería muy interesante vivirlo, que te voy a contar?!! pero el encuentro final
tampoco pinta nada mal. Míratelo y ya iremos hablando. :kiss
contigo ya seriamos 6 :D
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
[quote user="Mareta" post="153824"][quote user="Lini" post="153814"]De acuerdo Carmen, tomamos la invitación para venir a la feria de Abril, !!! ...i tanto que si !!
Merçè :
Vinga .... nosaltres també serem 2 pax ( 2 motos)[/quote]
Ballaré sevillanes i m'apunto a la "fiesta" de la cervesseta, el fino, el tapeo...cap problema !! :cerv
...però anirem de Feria de Abril, no?!!!! amb el "vestido de volantes " :lol:
!Carmen, nos tendrás una caseta preparada, vedad ? ;)
Merçè :
Vinga .... nosaltres també serem 2 pax ( 2 motos)[/quote]
Ballaré sevillanes i m'apunto a la "fiesta" de la cervesseta, el fino, el tapeo...cap problema !! :cerv
...però anirem de Feria de Abril, no?!!!! amb el "vestido de volantes " :lol:
!Carmen, nos tendrás una caseta preparada, vedad ? ;)
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Si comenceu a posar dates!!! jo m'ho puc mirar i torno a fer una excurció a sevilla!!!, això si amb més dies!!!, i amb moto!
Eva s'em fa estrany veure una crònica teva, i sense moto!! :twisted: :twisted:
Salud i benzina!!
Si comenceu a posar dates!!! jo m'ho puc mirar i torno a fer una excurció a sevilla!!!, això si amb més dies!!!, i amb moto!
Salud i benzina!!
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
he buscat per Inetrnet i diuen que la feria seria del 3 al 8 de Maig!!!
- CarmenL
- Presentats
Hola Lini! Siento decirte que caseta no tengo aunque si amistades que dependiendo de los que vengáis
sí que nos dejarían de entrar pero con la condición de que los hombres lleven chaqueta :mrgreen:, el protocolo
lo marca así :shock: . Como segunda opción por si esa no resultara
trataría de conseguir invitaciones para otra en cuestión, sino como último recurso nos montamos la juerga en una caseta
de entrada libre o en medio de la calle al estilo botellona :castell ok?
Seguimos en contacto y lo vamos viendo. :kiss
sí que nos dejarían de entrar pero con la condición de que los hombres lleven chaqueta :mrgreen:, el protocolo
lo marca así :shock: . Como segunda opción por si esa no resultara
trataría de conseguir invitaciones para otra en cuestión, sino como último recurso nos montamos la juerga en una caseta
de entrada libre o en medio de la calle al estilo botellona :castell ok?
Seguimos en contacto y lo vamos viendo. :kiss
- CarmenL
- Presentats
[quote user="Guixmo" post="153884"]he buscat per Inetrnet i diuen que la feria seria del 3 al 8 de Maig!!![/quote]
Guixmo Saludos! me gustaría volver a verte, os dejo la fecha a vosotros, yo trataré de adaptarme.
Un beso.
Guixmo Saludos! me gustaría volver a verte, os dejo la fecha a vosotros, yo trataré de adaptarme.
Un beso.
- Eva
- Presentats
Los hombres chaqueta y las señoras vestido de sevillana ?????
No me j.......
No me j.......
- Eva
- Presentats
[quote user="Guixmo" post="153883"]Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Salud i benzina!![/quote]
Damià, tú comença a embalar la moto i... cap a Sevilla... per a tú que estas acostumat a baixar a Sevilla per sopar i tornar... no es res de res......
Salud i benzina!![/quote]
Damià, tú comença a embalar la moto i... cap a Sevilla... per a tú que estas acostumat a baixar a Sevilla per sopar i tornar... no es res de res......
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Guixmo" post="153884"]he buscat per Inetrnet i diuen que la feria seria del 3 al 8 de Maig!!![/quote]
Nanu, hem sembla que aquella setmana la tinc tota de festa... :eyes :lol:
Més endavant, si es va confirmant hi ho tingués bé, i m'hi volguessiu, no descarto pas de fer una excursioneta amb tots vosaltres cap a la capital de sol!!!!
Més endavant, si es va confirmant hi ho tingués bé, i m'hi volguessiu, no descarto pas de fer una excursioneta amb tots vosaltres cap a la capital de sol!!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- CarmenL
- Presentats
[quote user="Mareta" post="153924"]Los hombres chaqueta y las señoras vestido de sevillana ?????
No me j.......[/quote]
Las señoras necesariamente no tienen que ir vestidas de flamenca en este caso las dejan de elegir
o bien de flamenca o muy señoreadas para hacerle juego a las chaquetas . uiss
Eva en la feria hay muchas cosas que j...pero si te tomas unos rebujitos en buena compañía
ya no lo piensas :lol:
No me j.......[/quote]
Las señoras necesariamente no tienen que ir vestidas de flamenca en este caso las dejan de elegir
Eva en la feria hay muchas cosas que j...pero si te tomas unos rebujitos en buena compañía
ya no lo piensas :lol:
- Eva
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="153928"][quote user="Guixmo" post="153884"]he buscat per Inetrnet i diuen que la feria seria del 3 al 8 de Maig!!![/quote]
Més endavant, si es va confirmant hi ho tingués bé, i m'hi volguessiu, no descarto pas de fer una excursioneta amb tots vosaltres cap a la capital de sol!!!![/quote]
Si t´hi volem ?????? Oi tant si t´hi volem :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
Més endavant, si es va confirmant hi ho tingués bé, i m'hi volguessiu, no descarto pas de fer una excursioneta amb tots vosaltres cap a la capital de sol!!!![/quote]
Si t´hi volem ?????? Oi tant si t´hi volem :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant
- Eva
- Presentats
[quote user="CarmenL" post="154030"][quote user="Mareta" post="153924"]Los hombres chaqueta y las señoras vestido de sevillana ?????
No me j.......[/quote]
ya no lo piensas :lol:[/quote]
Carmen, empezaré con los rebujitos y luego me visto con lo que haga falta.
Por cierto..... ya tengo horquilla para el pelo y un rosario... ya tengo los primeros básicos , verdad????
Maria tiene las castañuelas y yo un vano.... vamos bien verdad????? ;)
No me j.......[/quote]
ya no lo piensas :lol:[/quote]
Carmen, empezaré con los rebujitos y luego me visto con lo que haga falta.
Por cierto..... ya tengo horquilla para el pelo y un rosario... ya tengo los primeros básicos , verdad????
Maria tiene las castañuelas y yo un vano.... vamos bien verdad????? ;)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Eva, amb un "vano" no però amb un abanico igual sí...
- Eva
- Presentats
[quote user="Xavier" post="154063"]Eva, amb un "vano" no però amb un abanico igual sí...[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: po.... ziiiiiiiiiii :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: po.... ziiiiiiiiiii :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: