EXCLUSIVA!!!!!
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Re: EXCLUSIVA!!!!!
Gràcies a tots! Grum!!! no pateixis que les herbes que es fumen no son pas lo meu! No fumo pas jejejeje
Ara a descansar i demà a veure com va.
Ara a descansar i demà a veure com va.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Molta sort Laiona, :D això esta chupaooooo!!!!! 
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Laiona
- Presentats
[quote user="Albert G" post="154228"]Molta sort Laiona, :D això esta chupaooooo!!!!!
[/quote]
Gràcies Albert G!!!! va que si aprobo ho celebrem diumenge els que anem a la sortida!!!
Gràcies Albert G!!!! va que si aprobo ho celebrem diumenge els que anem a la sortida!!!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ei, ei, què passa? com està el tema? en sabem alguna cosa??
Bé, en realitat, ja suposem que has aprovat però... esperem confirmació. ;)
Aix, quins nervis, quina intriga... :shock:
Bé, en realitat, ja suposem que has aprovat però... esperem confirmació. ;)
Aix, quins nervis, quina intriga... :shock:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:shock: :shock: :shock:
Molta sort, Laia
Molta sort, Laia
- Laiona
- Presentats
Ara tinc mes nervis que al mati!! Segurament fins dema no tinc resultats! Estare enganxada a la web de la dgt a veure si surt. I si catejo? el meu prestigi a pendre vent! Aixx jajajaja
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No t'imagino tot aquest matí, per la tarda i part de la nit...... :mrgreen:

- Laiona
- Presentats
Jajaja estic dels nervis!! La pàgina de la DGT per consultar els resultats la tindré de forma permanent a l'ordenador avui!
Per no menjar-me les ungles ja he estat picant pipes, avellanes,.... arggggg!!!! Que m'ho diguin jaaaaa!!!! :twisted: :twisted:
P.D. he fet l'examen amb el boli de la trobada de grans viatgers de l'any passat! Digueu-me supersticiosa però espero que em dugui sort jejejeje
Per no menjar-me les ungles ja he estat picant pipes, avellanes,.... arggggg!!!! Que m'ho diguin jaaaaa!!!! :twisted: :twisted:
P.D. he fet l'examen amb el boli de la trobada de grans viatgers de l'any passat! Digueu-me supersticiosa però espero que em dugui sort jejejeje
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 20, 2011 12:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
;) Ultimes notícies la pàgina de la DGT aquesta bloquejada per una jove de la Costa Brava ......... ;)
:kssss Desitjo que l'examen el tinguis APROVAT :kssss
:kssss Desitjo que l'examen el tinguis APROVAT :kssss
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Laiona
- Presentats
Senyores i senyors,.... "es para mi motivo de honda satisfaccion" dir que...
JA TINC LA TEÒRICA!!!!!!!! :jump :jump :jump :ban :ban :ban :b9 :b9 :b9 YUJUUUU!!!!! Diumenge ho celebrem!
JA TINC LA TEÒRICA!!!!!!!! :jump :jump :jump :ban :ban :ban :b9 :b9 :b9 YUJUUUU!!!!! Diumenge ho celebrem!
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Moltes felicitats!!!!!!! :D :D
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
BIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Estàvem plenament convençuts del resultat de l'examen, així que deixem-nos d'afalacs i posa't a fer pràctiques!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja era hora!!!!
ÓÓÓLLLÉÉÉÉ!!! Felicitats!

ÓÓÓLLLÉÉÉÉ!!! Felicitats!

- Laiona
- Presentats
[quote user="Sergibuda" post="154337"]Estàvem plenament convençuts del resultat de l'examen, així que deixem-nos d'afalacs i posa't a fer pràctiques!
[/quote]
Si ja he trucat a l'autoescola perque em mirin els horaris per les pràctiques!! rum rummmm jejejeje
Si ja he trucat a l'autoescola perque em mirin els horaris per les pràctiques!! rum rummmm jejejeje
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Apa, doncs, ara a posar-te als comandaments d'una moto de veritat, que en 4 dies et tenim circulant amb el "pinganillu" i el peto groc ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Oeeeeeoeoeoeoe! bona aquesta, ara a practicar que és el més divertit ;)
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
ENHORABONA !!!!!!!!!!
Ara a agafar el toro per les banyes, ui, volia dir el manillar per els punys i a fer practiques i ja mateix tenim un altre autentica mototurista.
MOLTES FELICITATS de part del Minino, que estaba ben convençut que aprovaries.
Una forta abraçada.
Ara a agafar el toro per les banyes, ui, volia dir el manillar per els punys i a fer practiques i ja mateix tenim un altre autentica mototurista.
MOLTES FELICITATS de part del Minino, que estaba ben convençut que aprovaries.
Una forta abraçada.
- Laiona
- Presentats
Moltes gràcies a tots!!! Em moro de ganes de començar ja! I de com diu la Minina, d'agafar el toro per les banyes :lol: :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Laiona" post="154339"][quote user="Sergibuda" post="154337"]Estàvem plenament convençuts del resultat de l'examen, així que deixem-nos d'afalacs i posa't a fer pràctiques!
[/quote]
Si ja he trucat a l'autoescola perque em mirin els horaris per les pràctiques!! rum rummmm jejejeje[/quote]
Exacte, ara cal anar per feina a fer pràctiques i de seguida veuràs com ho aconsegeuixes ;)
Si ja he trucat a l'autoescola perque em mirin els horaris per les pràctiques!! rum rummmm jejejeje[/quote]
Exacte, ara cal anar per feina a fer pràctiques i de seguida veuràs com ho aconsegeuixes ;)