Un Mal Dia...
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Un Mal Dia...
Per definir-ho d'alguna manera :???:
Dissabte vaig agafar la Blues per última vegada, em vaig estar discutint tot el dia amb ella, teníem un dia d'aquells en que no hi ha conexió home-màquina, no sé si a vosaltres us ha passat mai. :(
Feia els revolts cuadrats, no encertava el ritme, no trovaba la postura...
Va ser un dia que se'm va fer mooolt llarg, no vaig estar comode en cap moment i això que la ruta prometia.
Ruta
Com ja he comentat més d'un cop, tinc clar que aquesta no és la meva moto, però això del dissabte encara no m'havia passat. :halfcry
El pitjor és que voldria canviar, però per ara, el dentista m'ho impedeix! Si, si, el dentista :eyes
I és que, per motius buco-dentals, porto mitja moto "dins la boca", és a dir, que m'he hagut de fer uns "arreglus" que m'han costat el què tenia pensat invertir en canviar de màquina. Avui m'han confirmat la quantía de la brometa :tremolant
Així que de moment, hauré de mirar de fer les paus amb la Blues, a veure si trobo el moment adequat, ja que si deixo passa gaires dies més...
En resum, un mal dia :???:
Dissabte vaig agafar la Blues per última vegada, em vaig estar discutint tot el dia amb ella, teníem un dia d'aquells en que no hi ha conexió home-màquina, no sé si a vosaltres us ha passat mai. :(
Feia els revolts cuadrats, no encertava el ritme, no trovaba la postura...
Va ser un dia que se'm va fer mooolt llarg, no vaig estar comode en cap moment i això que la ruta prometia.
Ruta
Com ja he comentat més d'un cop, tinc clar que aquesta no és la meva moto, però això del dissabte encara no m'havia passat. :halfcry
El pitjor és que voldria canviar, però per ara, el dentista m'ho impedeix! Si, si, el dentista :eyes
I és que, per motius buco-dentals, porto mitja moto "dins la boca", és a dir, que m'he hagut de fer uns "arreglus" que m'han costat el què tenia pensat invertir en canviar de màquina. Avui m'han confirmat la quantía de la brometa :tremolant
Així que de moment, hauré de mirar de fer les paus amb la Blues, a veure si trobo el moment adequat, ja que si deixo passa gaires dies més...
En resum, un mal dia :???:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Un Mal Dia...
Sento que no t'entenguis amb la moto, però per experiència pròpia, et diré que de vegades són xorrades com: reglatge de suspensió, presió de rodes, alçar el seient o el manillar, etc.
prova a fer uns canvis de setting i a veure si fas les paus, ho veuràss d'un altre color.
Has de pensar que les motos també tenen sentiments, i quan s'ha percatat de que la volies canviar, s'ha rebelat. ;)
prova a fer uns canvis de setting i a veure si fas les paus, ho veuràss d'un altre color.
Has de pensar que les motos també tenen sentiments, i quan s'ha percatat de que la volies canviar, s'ha rebelat. ;)
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 20, 2011 7:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Crec que l'alucina té molta raó, ja que has de seguir el teu "matrimoni" amb ella, prova de cambiar alguns parametres fins que puguis fer el canvi....
- GRUM
- Presentats
Potser si que s'ha adonat que vull acabar amb la nostra relació i per això s'ha rebelat, hauré de baixar al parking a parlar amb ella...
...ara, què com em vegi algún veí :eyes :eyes :mrgreen:
PD: és lo que tenen els parkings comunitaris, sempre apareix algú en el moment menys indicat ;)
...ara, què com em vegi algún veí :eyes :eyes :mrgreen:
PD: és lo que tenen els parkings comunitaris, sempre apareix algú en el moment menys indicat ;)
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Un mal día el té tothom, potser ja vàres pujar a la moto enboirat i res no anava bé, si feies els revolts "quadrats" és culpa de com tú fas la traçada, la moto va per on tú li dius...
Hauríes fet bé de parar, fer un crit tan fort com et sortís, respirar fons, comptar fins a deu ( o més depèn del cabreig) i tornar-hi. A vegades el reglatge ens fa falta a nosaltres i no a les màquines.
Apa som-hi que no ha estat res.
Hauríes fet bé de parar, fer un crit tan fort com et sortís, respirar fons, comptar fins a deu ( o més depèn del cabreig) i tornar-hi. A vegades el reglatge ens fa falta a nosaltres i no a les màquines.
Apa som-hi que no ha estat res.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No pot ser això :enfadat .A banda que sigui o no la teva moto,si és cert
que hi ha dies que estas enboirat ,com diuen els companys.Té mes culpa
el pilot que la moto.Si la moto està al dia,suspensions,rodes,etc,nosaltres
d´un moment a l´altre la podem canviar completament.Jo hi ha vegades que
estic molt toca collons amb sorolls,postures,rutes,etc i això a sobre la moto
ho notes,no vas a gust i així malament.Moltes vegades val la pena parar una
estoneta i despres seguir :mrgreen: .Espero que tot millori i si no,despres d´un
bon esmorzar,tot es veu diferent :twisted:
que hi ha dies que estas enboirat ,com diuen els companys.Té mes culpa
el pilot que la moto.Si la moto està al dia,suspensions,rodes,etc,nosaltres
d´un moment a l´altre la podem canviar completament.Jo hi ha vegades que
estic molt toca collons amb sorolls,postures,rutes,etc i això a sobre la moto
ho notes,no vas a gust i així malament.Moltes vegades val la pena parar una
estoneta i despres seguir :mrgreen: .Espero que tot millori i si no,despres d´un
bon esmorzar,tot es veu diferent :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- GRUM
- Presentats
[quote user="Xavier" post="154355"]
.[/quote]
Sàbies paraules aquestes, gràcies Xavier ;)
el què tinc clar és que és cosa meva, la moto va bé com sempre, el què passa és que no m'hi acabo de fer.
Si ja li dic:
- no és cosa teva "carinyu", sóc jo. Ets massa moto per mi i jo no soc prou pilot per tu.
Però aìxò no fa les coses més fàcils, sempre és difícil d'entendre.
Potser també és que la nostalgia de vegades ens fa creure que altres temps sempre foren millors i potser no és cert.
Però fent una ullada enrera, recordo en altres temps m'ho havia passat millor amb una montura molt diferent i que em vaig haver de vendre per causes de força major. Allò era més el "meu estil" i em donava més satisfaccions.Enllaç
Però, bé, de moment disfrutarem el present i el temps ja dirà.
Gràcies a tots.
.[/quote]
Sàbies paraules aquestes, gràcies Xavier ;)
el què tinc clar és que és cosa meva, la moto va bé com sempre, el què passa és que no m'hi acabo de fer.
Si ja li dic:
- no és cosa teva "carinyu", sóc jo. Ets massa moto per mi i jo no soc prou pilot per tu.
Però aìxò no fa les coses més fàcils, sempre és difícil d'entendre.
Potser també és que la nostalgia de vegades ens fa creure que altres temps sempre foren millors i potser no és cert.
Però fent una ullada enrera, recordo en altres temps m'ho havia passat millor amb una montura molt diferent i que em vaig haver de vendre per causes de força major. Allò era més el "meu estil" i em donava més satisfaccions.Enllaç
Però, bé, de moment disfrutarem el present i el temps ja dirà.
Gràcies a tots.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aquest tema és nou en tu! :lol:
I saps què penso? Que si un dia canvies de moto tornaras a estar igual. La moto perfecte per a tu no existeix. :roll:

I saps què penso? Que si un dia canvies de moto tornaras a estar igual. La moto perfecte per a tu no existeix. :roll:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
amb la moto sempre hi han dias aixi,no ti pujes de bon humor i tot ho trobes malament,un altre dia o veuras diferent perque tens una bona maquina,disfrutala. ;) ;)
- GRUM
- Presentats
Qui sap, potser tinguis raó... :eyes
I el meu destí sigui tenir-ne una de cada, encara que la meva economia digui el contrari :b9 :b9 :b9
"Els insatisfets són els que fan canviar el món", no és meu, ho he llegit en algún lloc. ;)
I el meu destí sigui tenir-ne una de cada, encara que la meva economia digui el contrari :b9 :b9 :b9
"Els insatisfets són els que fan canviar el món", no és meu, ho he llegit en algún lloc. ;)
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
paciencia home un mal dia sobre la màquina ens pot passar a tots, el vestit segons com, molesta no trobes la postura... no es per tocar els ous però, com tens els pneumatics i quins són?
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
Grumm grumm grumm!!!
El que has de fer es si tens un mal dia fer, es el que diu en Xavier això va molt bé!!!!, no intentis entendre-la,t 'hi acabaras emprenyant!!!, fes el que millor podem fer, adaptar-nos a ella, !! que un mal dia el te tothom!! :lol: :lol:
anims i no et capfiquis!! demà serà un altre dia!!
Salud i benzina!
PD: proposa-li de fer un viatge, igual la cures!!!
El que has de fer es si tens un mal dia fer, es el que diu en Xavier això va molt bé!!!!, no intentis entendre-la,t 'hi acabaras emprenyant!!!, fes el que millor podem fer, adaptar-nos a ella, !! que un mal dia el te tothom!! :lol: :lol:
anims i no et capfiquis!! demà serà un altre dia!!
Salud i benzina!
PD: proposa-li de fer un viatge, igual la cures!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Jo veig dues coses diferents, que t’han comentat entre tots.
D’una banda el teu estat mental. Si quant surts de casa no estàs pel que has d’estar mes val que t’entornis. Jo no seria la primera vegada que després d’agafar 4 revolts al revés me’n he tornat cap a casa. No cal que estiguis especialment amoïnat per alguna cosa concreta, senzillament el cap no el tens del tot en que fas en aquell moment.
D’altra banda has de tenir en compte l’estat de la moto i els components. Jo vaig passar una mala temporadeta l’any passat i tot va acabar quan vaig canviar l’oli i les molles de la forquilla. A vegades l’amortidor del darrera massa dur o massa tou... o els pneumàtics... o la roba.
Nomes hi ha una cosa important, no t’hi capfiquis, es pitjor.
;) ;)
Jo veig dues coses diferents, que t’han comentat entre tots.
D’una banda el teu estat mental. Si quant surts de casa no estàs pel que has d’estar mes val que t’entornis. Jo no seria la primera vegada que després d’agafar 4 revolts al revés me’n he tornat cap a casa. No cal que estiguis especialment amoïnat per alguna cosa concreta, senzillament el cap no el tens del tot en que fas en aquell moment.
D’altra banda has de tenir en compte l’estat de la moto i els components. Jo vaig passar una mala temporadeta l’any passat i tot va acabar quan vaig canviar l’oli i les molles de la forquilla. A vegades l’amortidor del darrera massa dur o massa tou... o els pneumàtics... o la roba.
Nomes hi ha una cosa important, no t’hi capfiquis, es pitjor.
;) ;)
Sort,
- GRUM
- Presentats
Sóc conscient que un mal dia el té tothom i el problema era meu, no de la moto (pobreta).
Ella està en perfecte estat de forma, revisada de fa poc, gomes noves (BT21), suspensions retocades, fins i tot hi he posat una alça pel manillar... que soc jo vaja :oops:
Potser si que hauria hagut de girar cua i tornar cap a casa, però com que no tinc mai temps d'anar en moto i el dissabte l'atzar em va brindar l'ocasió, ho vaig voler aprofitar tant si com no.
En fi, cap problema, de moment seguirem com estem fins que poguem canviar.
Un cop més, gràcies a tots ;)
Ella està en perfecte estat de forma, revisada de fa poc, gomes noves (BT21), suspensions retocades, fins i tot hi he posat una alça pel manillar... que soc jo vaja :oops:
Potser si que hauria hagut de girar cua i tornar cap a casa, però com que no tinc mai temps d'anar en moto i el dissabte l'atzar em va brindar l'ocasió, ho vaig voler aprofitar tant si com no.
En fi, cap problema, de moment seguirem com estem fins que poguem canviar.
Un cop més, gràcies a tots ;)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Grum, no et posis trist, enlaira els teus ànims
potser tu no et podràs comprar una moto nova,
però el teu dentista sí;
Com diuen, no hi ha mal que per be no vingui.
Tu vas anar-hi per solucionar el teu problema
i has solucionat el problema del dentista.
Ara és ell qui es pot comprar una moto.
anima’l a comprar-la, i serem un mototuriste més.
Hauràs contribuït a fer créixer la nostra família.
:lol: :lol: :lol:
però el teu dentista sí;
:lol: :lol: :lol:
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 21, 2011 11:53 am, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Frank" post="154428"]Grum, no et posis trist, enlaira els teus ànims
però el teu dentista sí;
:lol: :lol: :lol:[/quote]
Carai, quina inspiració avui! :lol:
però el teu dentista sí;
:lol: :lol: :lol:[/quote]
Carai, quina inspiració avui! :lol: