EXCLUSIVA!!!!!
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: EXCLUSIVA!!!!!
Felicitats Laia,ara a seguir fins el final iu aviat
a la carretera :mrgreen:
a la carretera :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
VISCAAAAAAAAAA!!!!
Vinga, a fer pràctiques.
:form :form :form :form :form
Vinga, a fer pràctiques.
:form :form :form :form :form
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
si t'ho has fet com amb les endevinalles :mrgreen: :mrgreen: FELICITATS ;) ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 20, 2011 10:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Kpeps" post="154385"]si t'ho has fet com amb les endevinalles :mrgreen: :mrgreen: FELICITATS ;) ;) ;)[/quote]
això era la part fàcil!! ara ve quan el maten! :tremolant :tremolant :tremolant
això era la part fàcil!! ara ve quan el maten! :tremolant :tremolant :tremolant
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Laiona" post="154386"]
això era la part fàcil!! ara ve quan el maten! :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Que noooo Laia!!!
El que has fet era el mes difícil, ara si fas les practiques com cal ja veuràs com no es gens difícil. Apa doncs, enhorabona i ànims per la següent etapa!!
:D :D :D
això era la part fàcil!! ara ve quan el maten! :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Que noooo Laia!!!
El que has fet era el mes difícil, ara si fas les practiques com cal ja veuràs com no es gens difícil. Apa doncs, enhorabona i ànims per la següent etapa!!
:D :D :D
Sort,
- Laiona
- Presentats
[quote user="Albert" post="154404"]Holaaa,
Que noooo Laia!!!
:D :D :D[/quote]
La teòrica la tenia controlada perquè és gairebé la mateixa que el cotxe, i al seu dia, me la vaig a prendre com cal. Però ara com que no he pujat mai a una moto que no sigui fent de copi ho veig més negre. Prefereixo ser prudent i dir que serà complicat, que no fer-me la xula i dir que seran 4 dies, perquè no en tinc ni idea jajajaja
El diumege em fixaré bé com conduiu tots plegats que n'he d'aprendre jejeje. Així que si us senitu observats que sapigueu que soc jo jajajajaja
Que noooo Laia!!!
:D :D :D[/quote]
La teòrica la tenia controlada perquè és gairebé la mateixa que el cotxe, i al seu dia, me la vaig a prendre com cal. Però ara com que no he pujat mai a una moto que no sigui fent de copi ho veig més negre. Prefereixo ser prudent i dir que serà complicat, que no fer-me la xula i dir que seran 4 dies, perquè no en tinc ni idea jajajaja
El diumege em fixaré bé com conduiu tots plegats que n'he d'aprendre jejeje. Així que si us senitu observats que sapigueu que soc jo jajajajaja
- Laiona
- Presentats
Segurament el dissabte 29 començo pràctiques a les pistes de Mataró!!! M'acaben de trucar! Aixxx que llarga es farà la setmana!!! Ja us diré l'hora quan ho sàpiga (per si algú vol venir a veure com em foto una nata.....) jajajajaja
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="Laiona" post="154425"]Segurament el dissabte 29 començo pràctiques a les pistes de Mataró!!! M'acaben de trucar! Aixxx que llarga es farà la setmana!!! Ja us diré l'hora quan ho sàpiga (per si algú vol venir a veure com em foto una nata.....) jajajajaja[/quote]
Em sembla que em faig gran, com pot ser que tenint el carnet de cotxe t'has de tornar a examinar de teórica?
A cas no es la mateixa?
:eyes :eyes
Em sembla que em faig gran, com pot ser que tenint el carnet de cotxe t'has de tornar a examinar de teórica?
A cas no es la mateixa?
:eyes :eyes